نوشته شده توسط : افتخاری

آیا شما درین لیست قرار دارید؟

در  ابزار سئو حالتی که حقیقتا درپی > فعال‌ساز‌ی کسب و عمل < حقیقی و واقعی می‌باشید اینجا کلیک فرمائید

به چه شکل رنکینگ وب سایت را ببینیم و درجه سایت در گوگل
پيدا كردن درجه سايت در گوگل
سالیان پیش گوگل ابزاری برای نشان دادن جايگاه تارنما داشت که از صفر تا 10 جايگاه بندی میشد البته چندین سالی میباشد که از ارائه مرتبه سایت ها خویش داری می نماید و ابزاری برای آن نیز ارائه نمی دهد. به لحاظ اینجانب مسلما دلیلش می‌تواند تحت بودن اهمیت سکو تارنما در نتیجه ها جستوجو باشد.

ابزار های بسیار قدرتمندی را گوگل برای بهبود نتیجه ها و بهبود موقعیت تارنما شما ارائه داده میباشد برای محاسبه و درک کردن آمار ترافیک ورودی تارنما خویش این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید و google Analytics را نصب نمایید >فراگیری گوگل محاسبه | گوگل آنالیتیک | فراگیری طرز نصب بر روی وب لاگ و وب سایت

Google Search Console
Google Analytics


درجه سایت در الکسا alexa
چه‌گونه رنکینگ وبسایت را در الکسا ببینیم؟
ولی در وبسایت الکسا این عدد قابل رویت میباشد و تماما شفاف به شما خواهد بیان کرد که وبسایت شما در سکو چندم جای‌دارد این عدد هر چقدر کوچکتر باشد جايگاه تارنما شما عالی خیس خواهد بود و بلعکس.

الکسلا درجه بندی خویش را به دو دسته تقسیم می نماید و درجه وبسایت شمارا در عالم و یک مملکت مشخص و معلوم نشان می‌دهد.

با رنکینگ وب سایت الکسا آشنا گردید
پیش از این که بدانید برای رویت کرد رنکینگ وبسایت می بایست چه کارهایی انجام دهید این ویدئو را مشاهده کنید و بدانید مدیحه کوشش الکسا چه طور میباشد
این ودیو به شما خواهد اعلام‌کرد که رنکینگ الکسا به چه شکل عمل می نماید و پایین تیم کدام کمپانی میباشد، دو وضعیت احتساب ترافیک تارنما را داراست که یکی‌از جهانی میباشد و یکی‌از مرز و بوم محلی که آیتم دوم مبنی بر معیار ترافیک بالایی که از یک مرزوبوم خاص وارد سایت شما می گردد سبب ساز گزینش آن مملکت تحت عنوان میهن محلی خواهد بود.

وقعیت تلخ الکسا
درجه تارنما شما در الکسا یکسری میباشد؟

هنگامی مشتری با این پرسش که چرا تارنما اینجانب فروشی ندارد مشورت کردن درخواست می نماید ما ببرسی درجه تارنما بدین زمینه پی می‌بریم که حتی سایت در الکسا مرتبه بندی نشده میباشد یعنی بدترین شرایط.

زمانی الکسا برای تارنما شما رته ای در لحاظ نمی گیرد بدین مضمون‌ میباشد که به هیچ عنوان وبسایت شما چشم نمی‌شود. پس از تثبیت وبسایت در شرایطی که مبادرت های مایحتاج را انجام ندهید و وبسایت خویش را برای بهینه سازی با صرفه نکنید سود ای نخواهید گرفت. اولی سکو هایی که اخذ خواهید کرد بالای 10,000,000 خواهد بود و هم اکنون بایستی این عدد به کمتر از 10,000 رسد تا شما هم چشم گردید.

به چه شکل رنکینگ وب سایت را ببینیم | نگرفتن سکو در الکسا
چه‌طور رنکینگ وب سایت را ببینیم | نگرفتن سکو در الکسا

دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول درست فعال سازی کسب و فعالیت (بیزینس حقیقی و واقعی) شیوه وصال به جايگاه های عالی میباشد، درجه هایی که زیر خیس از عدد 10 هزار میباشد.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

بررسی رتبه سایت در گوگل


چک مرتبه تارنما در گوگل
تا ابزار سئو تعدادی سال قبلی برای محاسبه سکو وب سایت در گوگل از درجه بندی پیج رنک به کارگیری می شده‌است ولی امروزه و با دقت به‌این زمینه که گوگل به هیچ سایتی پیج رنک نمی دهد به این ترتیب برای ارزیابی درجه تارنما دیگر نمی اقتدار از پیج رنک به کار گرفت و صرفا به آن متکی بود.
این ایام برای چک جايگاه وبسایت در گوگل از ابزارهای جایگزینی که به مکان پیج رنک روی عمل آمده اند می قدرت به کار گرفت که‌این ابزارهای جایگزین مشتمل بر پیج آتوریتی (Page Authority) و دومی آتوریتی (Domain Authority) که معیارهای خیر برای محاسبه سکو وب سایت در گوگل می‌باشند استفاه میگردد.

 

گوگل برای محاسبه و امتیاز دهی به صفحه های اینترنت در نتیجه ها موتورهای کاوش از الگوریتم ( پیج رنک ) به کار گیری می نماید

پیج رنک تیم ایی از عمل های استاندارد میباشد که منزلت و قیمت تارنما های متعدد در گوگل را مشخص و معلوم می نماید

در‌صورتی‌که شما جز کسانی می‌باشید که اخیرا کسب و فعالیت خویش را آغاز نموده اید و درآمد نتیجه ها از این شغل به وبسایت شما بستگی دارااست و گرفتاری شما این میباشد که چه‌گونه مرتبه تارنما خویش را ارتقا بدهید تا به وسیله موتورهای کاوش چشم بشوید بایستی بر روی تکنیک های استاندارد گوگل تمرکز نمایید وکیفیت صفحه ها خویش را گزینش فرمائید و از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرید و تحت عنوان یک قطب اساسی و اقتدار صنعتی به عالم معرفی بشوید

امتیازی که پیج رنگ به وبسایت شما می‌دهد تاثیر بسیار متعددی در جذب مشتری و استفاده کننده داراست هنگامی که بازدید کننذگان امتیاز بالای شیت شما را میبینند به کسب و فعالیت شما بیشتر اعتماد می نمایند.

بهینه سازی تارنما
نظارت درجه تارنما در گوگل

درجه تارنما
وب سایت های گزینش جايگاه
برای ارزیابی جايگاه وب سایت در گوگل می قدرت از تعدادی وب سایت دارای اسم و رسم در عالم به کار گرفت و با دقت به آنان برای قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه گوگل و بدست آوردن درجه و منزلت مطلوب وبسایت خویش را مدیر کرد این وبسایت های انتخاب درجه عبارتند از:

انتخاب سکو تارنما به وسیله (PR)
انتخاب درجه تارنما به وسیله وب سایت Alexa
چک سکو وب سایت به وسیله Compete
آنالیز درجه وبسایت به وسیله Quantcast
تحلیل سکو تارنما به وسیله CustomRank.com
تحلیل درجه تارنما با ابزارهای MozTrust و MozRank
تحلیل جايگاه وبسایت بوسیله گوگل ترندز
آنالیز جايگاه وبسایت بوسیله Ranking.com
وبسایت هایی مانند semrush و ahrefs نیز سکو هایی اعلام می نمایند که بیشتر بر طبق معیار و حقیقی بودن پیوند های وب سایت این درجه ها اعلام می‌گردد
گروه کارشناس ما به شما خاطر میدهد چه طور با رعایت کردن موردها پایین بتوانید درجه وبسایت را در گوگل ارتقا بدهید

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بررسی رتبه سایت الکسا


در رابطه اکران مرتبه الکسا
یک کدام از دوست داستنی ترین  ابزار سئو  وب سایت که کارآمد در اکران شرایط فعلی سایت های متفاوت و متفاوت در سیستم سکو بندی الکسا میباشد، ابزار بدون پول ارزیابی و تحلیل سکو وبسایت الکسا اسم داشته که در لیست ابزارهای ماهر تحلیل و چک seo وب سایت در upseo.ir اضافه شده و در اینجا به اختصار به معرفی و اهمیت کارکرد آن میپردازیم.

تلاش آنالیز درجه وب سایت در الکسا
این ابزار بدون‌پول با عملکردی بی آلایش، شمارا در یافتن وضعیت تارنما خویش و تجزیه و بررسی وضعیت رقبای خویش در وبسایت دارای اعتبار الکسا امداد نموده و با لیست کردن آمار و اطلاعاتی نظیر جايگاه جهانی، مرتبه کشوری و شایسته ترین سکو کشوری، تعداد بک لینک و پیوند و پیوند های ورودی به تارنما نامبرده و نیز اکران نمودارهای آماری برای درجه جهانی و ترافیک موتور کاوش فرآیند پیشرفت افزایشی و یا این که افت کاهشی آن را اکران داده و اینگونه ابزاری موءثر و کاربردی برای وبمسترها و متخصصان بهینه سازی بوده و آنان با به کارگیری از این آمار قوی به ارائه گزارش سفارشی تحویلی از تارنما و پروژه های در اختیار seo به مشتریان، خواهند بود. برای عمل با این ابزار کافی میباشد تا دامنه یا این که url وب سایت مد لحاظ را در قاب مربوطه وارد نموده و بعداز وارد نمودن کد ضد ربات ( اینجانب ربات نیستم ) و کلیک بر روی دکمه نظارت درانتظار اخذ نتیجه ها نامبرده شد.

نکته مهم در نتیجه ها اعلامی در تارنما الکسا، بر این منوال میباشد که رده ویژه و شایسته ترین سکو بندی وب سایت ها مختص درجه های عددی زیر خیس هست. به این معنا که هر چه درجه جهانی یا این که کشوری سایتی دارنده رقم و درجه تحت تری باشد، از حیث وبسایت الکسا دارنده رده و حالت بهتری به نسبت بقیه تارنما های با جايگاه عددی فراتر میباشد.

جايگاه الکسا چه می باشد؟
Alexa Rank یا این که مرتبه الکسا یک اندازه گیری کلی از محبوبیت یک تارنما میباشد، الکسا آمار ترافیک سه ماه قبل میلیون ها سایت را در دست داراست، متریک درجه الکسا نتایج ، چگونگی مقایسه یک تارنما با دیگر تارنما ها می‌باشد، هرچه این عدد کمتر باشد ، وبسایت دوست داستنی خیس میباشد. اینترنت سایتی با سکو الکسا 1 از بیشترین ترازو ترافیک و تضارب با بقیه تارنما های جانور شامل است.

از‌آنجا که جايگاه الکسا یک مبادرت مقایسه ای میباشد ، برای محک و میزان رقابتی موءثر میباشد.

چه طور مرتبه الکسا ​​احتساب میگردد؟
دو ورودی مهم بر جايگاه الکسا یک وبسایت تأثیر می‌گذارد: بازدیدکنندگان اختصاصی و بازدید های برگه؛ الگوریتم های الکسا با نگاه کردن به داده های ترافیک از مثال جهانی الکسا از میلیون ها مخاطب وب در طول عصر سه ماهه پیشین ، مرتبه الکسا را ​​به حساب آوردن می نمایند.

ترازو ترافیک بعضا وب سایت ها براساس مثال ای از ترافیک اینترنت جهانی تقریب زده می‌گردد ولی در خصوص چگونگی سعی مرتبه الکسا سوء تفاهم متعددی وجود داراست.

Alexa Rank صرفا یک متریک میباشد ، ولی این یک طرز موءثر برای نظارت کارایی سایت در هنگام دسترسی به تجزیه و محاسبه سایت وجود ندارد. همینطور این یک میزان قابل اطمینان میباشد که سایرافراد می‌توانند در پی ثابت بها باشند ، چون هر کسی قادر است از روش ابزار تحلیلی سایت بدون پول الکسا به آن دسترسی پیدا نماید.

اهمیت درجه بندی وب سایت الکسا
سیستم جايگاه بندی وبسایت الکسا یک سیستم مرتبه بندی منحصربفرد بوده و در اصل با نشانی alexa.com تهیه شده‌است. تعداد بازدیدکنندگان تارنما به صورت ظریف و درست به حساب آوردن و رقم خورده و بوسیله الکسا همگانی میشود. حاصل اعلامی به وسیله وب سایت الکسا به صورت بدون واسطه و یا این که با واسطه از روش ابزارهای نظارت درجه وبسایت الکسا کلیه از پارامترهای اصلی در seo تارنما و گزینش وضعیت و مقام وبسایت در حاصل موتورهای کاوش به شمار می رود. ولی این نکته را نیز بایستی در لحاظ داشت که به جهت بعضی ترفندها و راه‌های seo کلاه سیاه نظیر پاپ آپ می قدرت آمار بازید وب سایت را به طور غیرواقعی ارتقاء اعطا کرد و اینگونه آمار اعلامی بوسیله الکسا برای تارنما مزبور صدق حقیقی وواقعی نداشته و ملاک معتبری برای چک وب سایت و جایگاهش در دنیا و یا این که سرزمین نخواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بهینه سازی Dasheroo

. Google Keyword Planner
رسیدیم به مهمترین مبحث بهینه سازی یعنی عبارات کلیدی که تا دلتان بخواهد  ابزار سئو برایش ابزار تحقیق و کاوش ارائه شده است. البته حال حاضر قرار میباشد که یکی‌از شایسته ترین‌‌ها را به شما معرفی کنیم. ابزار کیورد پلنر (keywordplanner) گوگل میباشد که عصای دست ما دیجیتال مارکترهاست و فعالیت با آن خیلی معمولی میباشد.

راهنمای گام به گام تعیین نام برندحتما بخوانید: راهنمای مرحله به مرحله گزینش نام مارک
برای به کارگیری از این ابزار در گام نخستین شما بایستی یک حساب گوگل ادز داشته باشید و اکانت شما فعال باشد. در‌این‌صورت‌ میباشد که میتوانید به مجانی از کیورد پلنر سوای محدودیت واژه و دوران به کارگیری فرمائید. در غیر این شکل داده ها ظریف و جامعی به

تنها توجه فرمائید که به طبعٌ میدانید که چنانچه نتوانید عبارات کلیدی صحت را در تارنما خویش به فعالیت ببرید با ناکامی مواجه خواهید شد پس برای پرهیز از این رخداد و اطمینان از برد لغات کلیدی بهتر میباشد ابزار Google Keyword Planner کنار دستتان باشد. این ابزار زیرا بوسیله خویش گوگل مدیر میگردد، مطمئن خواهید بود که داده‌های به دست آمده از آن ظریف می‌باشند.

کیورد پلنر - ابزار seo

خب برای عمل با گوگل پلنر کافی میباشد وارد حساب خویش گردیده و یک‌سری واژه و کلمه که به کسب و کارتان مربوط میباشد را وارد نمائید. برای مثالً ما در عکس کلماتی مثل بازاریابی محتوا، ایجاد محتوا، استراتژی محتوا و مدیر محتوا را وارد کرده‌ایم. هم اکنون بر روی دکمه Get Ideas کلیک فرمائید. گوگل پلنر به شما داده ها پایین را نشان میدهد:

معدل جستجوی کلمه ها کلیدی در هر ماه
رقابت آن واژه در گوگل
فرایند جستجوی واژه و کلمه در برهه زمانی معین گردیده
عبارات کلیدی مربوط به واژه و کلمه‌ای که کاوش کردید و تعداد جستجوهای ماهانه این کلمه و واژه‌ها
خب هم اکنون شما لیستی از کلماات کلیدی دارید که می توانید از آن ها برای چیدن استراتژی بازاریابی خویش به کار گیری فرمائید.

بهتر میباشد پیش از ابتدا به فعالیت وبسایت از کیوورد پلنر استعمال نمائید. در‌این‌صورت کارکشته خواهید بود محتوای خویش را مبنی بر کلمه ها کلیدی دارای اعتبار ساخت نمائید.

یک سفارش ویزه: می‌توانیید در زمان تحقیق عبارات کلیدی آکادمی نوین عمل تجزیه و نظارت لغت ها کلیدی و فعالیت با ابزارهای را خاطر بگیرید؛ در کنار این‌ها یک اشتراک ابزار کیورد پلنر هم اخذ فرمایید و سوای محدودیت داده بگیرید.

9. GTMETRIX
این ابزار سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت شما‌را نظارت می‌نماید؛ در کنار نمره عملکردی که به وبسایت شما می دهد، پیشنهاد‌هایی عملی هم برای شما داراست تا سرعت صفحه ها خویش را بیشتر نمائید.

جی تی متریکس - ابزار seo

10. Google mobile friendly test
گوگل به صراحت اعلام کرده که وب سایت‌هایی که ریسپانسیو نیستند، سکو کمتری در نتیجه ها خواهند گرفت؛ حتی با الگوریتم mobile first index اولیه ورژن گوشی صفحه های را ایندکس می‌نماید تا اشخاصی که به یوزرها موبایلی خویش هم اعتنا می‌نمایند، در موضع فراتر قرار دهد.

گوگل ابزاری پباده سازی کرده که تلفن همراه فرندلی بودن وب سایت شما‌را نظارت می‌نماید تا مشاهده کنید مخاطب وب سایت شمارا در صفحه های اکران کوچک مثل تلفن همراه صحیح مشاده می‌نماید یا این که نه.

گوگل گوشی فرندلی: ابزار بهینه سازی
11. xml-sitemaps
تارنما مپ یا این که نقشه وب سایت، یک شیت از تارنما شماست که با لیست کردن نشانی همگی صفحاتتان، به ربات‌های موتور کاوش یاری می‌نماید شل‌خیس سایتتان را نظارت و ایندکس نمایند.

در‌صورتی‌که سایت شما وردپرسی میباشد که پلاگین‌های متعددی برای طراحی وب مپ برای‌تان وجود دارااست. البته در صورتی از وب سایت‌‌هایی با cms‌های مخصوص به کار گیری می کنید، احتمالا برای ساخت وب سایت مپ به نقص‌ می‌خورید. درین وضعیت میباشد که ابزار seo بدون پول xml-sitemaps کمکتان می‌نماید.

ابزار xml-sitemaps

همانگونه که در تصویر بالا میبینید، می توانید نشانی تارنما خودتان را در فریم مشخص و معلوم گردیده وارد فرمائید و بعد از آن هم با زدن دکمه start درانتظار ساخته شدن فولدر وبسایت مپ وب سایت خودتان باشید. پس از اینکه فولدر ساخته شد، می بایست آن را در آدرسی مثل example.ir/sitemap.xml قرار داده و منتشر و آنگاه نشانی ظریف برگه وب سایت مپ را از روش سرچ کنسول به گوگل معرفی نمائید.

12. keywordtool
در نصیب پیشین گفتیم که Keywordplanner وقتی برای شما بدون‌پول و قابل دسترس میباشد که از تبلیغات گوگل به کار گیری کرده باشید. ولی کیورد پلنر تا تعدادی سال پیش که ابزار گوگل در دست همگی وبمستران بود، کسی نیاز به ابزار دیگری برای پژوهش ها لغت ها کلیدی نداشت. ولی زمانی این ابزار از دسترس مخاطبان معمولی بیرون شد، وبمستران به ابزارهای رایگانی نیاز پیدا کردند که بتوانند در کشف کردن لغات کلیدی دارای ربط به کسب‌وکارشان به آنان یاری دهد.

یادگرفتن سئو متن برای تبلیغات کلیکی گوگلحتما بخوانید: یادگرفتن سئو متن برای تبلیغات کلیکی گوگل
اکثر وقت ها ابزارهای فعلی که برای این فعالیت درست شده، غیر بدون پول و مبلغی میباشند. ابزار Keywordtool هم همچنین! البته در شرایط بدون پول هم این ابزار داده ها بسیار خیر و خوبی راجع‌به کلماتی که مخاطبان کسب و کارتان کاوش می‌نمایند به شما می دهد. تحت عنوان مثال به تصویر ذیل نگاه فرمایید:

keywordtool

همان گونه که میبینید، با کاوش کلمه و واژه فراگیری بهینه سازی در‌این ابزار، تعداد متعددی واژه کلیدی شبیه که به وسیله مخاطبان کاوش میگردد به اینجانب اکران داده گردیده. در ورژن مبلغی، داده ها بیشتری مثل تعداد کاوش لغت ها و همچنین لغت ها بیشتر به شما نشان داده میشود.

13. ahrefs
وبسایت ahrefs به معنای حقیقی یک کدام از قدرتمندترین ابزارهای محاسبه و مانیتور بک پیوند‌ها مجموعاَ سطح اینترنت را در مشت دارااست. ولی خب مطمئنا حاضر هم وجود ندارد که‌این ابزار فوق العاده‌اش را به طور تماما مجانی در مشت کلیه مخاطبان قرار بدهد. البته این وبسایت به شما اذن می دهد که به طور بدون‌پول اطلاعاتی را در زمینه ی سایت خودتان یا این که رقبا، به یاری ابزار back link checker اش به دست بیاورید:

ابزار بهینه سازی مجانی ahrefs

اطلاعاتی مثل امتیاز دامنه، تعداد بک لینک و پیوند‌های دامنه، معیار لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو و... . همچنین این تارنما به طور بدون پول نشانی تنی چند از بک پیوند‌های تشکیل‌شده برای وب سایت را هم به شما اکران می دهد. علاوه بر وبسایت ahrefs، وب سایت moz هم چنین قابلیت و امکان مشابهی را به طور بدون پول در مشت شما قرار میدهد. ولی برای استعمال از ابزار نظارت بک پیوند moz، نیاز به نام نویسی دارید.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

 


kwfinder
مدام، همگی جا و به همگی گفتم. این وبسایت حقیقتا عالیییییییییه.
بسیار استفاده کننده پسند و بی آلایش | دارنده پباده سازی خوشگل | ارائه دهنده عبارات کلیدی Long tail و LSI.
بها خرید اشتراک این وب سایت هم به نسبت تارنما های شبیه خیلی مقرون به صرفه خیس میباشد.
ابزار بهینه سازی

 


LSI graph
ابزار سئو در  وبسایت برای کشف کردن LSI ها وبسایت خیر و خوبی میباشد.

ابزار بهینه سازی


گوگل ترند
یکی‌از شایسته ترین ابزارهای رایگانی که گوگل در مشت ما قرار میدهد، گوگل ترند میباشد.

برای اینکه بیشتر با این ابزرا آشنا گردید تارنما متمم مطلبی درباره ی گوگل ترند منتشر کرده که قرائت آن خالی از لطف وجود ندارد.
دوست خوبم علی کریمی هم در وبلاگش براساس گوگل ترند توانسته نگاهی به واحد سنجش بیکاری استان های گوناگون داشته باشد.با مسئله “بیکارترین استان مرزوبوم کدام میباشد؟“
خویش اینجانب هم مطلبی منتشر کردم با تیتر “قتل نفس” که نتیجه ها را از روش گوگل ترند استخراج کردم.
ولی درحال حاضر می‌خواهم پاره ای بیشتر و تخصصی خیس به گوگل ترند بپردازم.

این صورت سابق گوگل ترند میباشد:
Google Trends به شما این قابلیت و امکان را می ­دهد تا ترافیک چندین لغات کلیدی را پیدا فرمائید (عکس شماره ۱). حتی می­توانید از روش آن محدوده ­های جغرافیایی سرچ آن کلمه و واژه کلیدی ­ها را نیز بررسی فرمایید (عکس شماره ۲). در شرایطی که از کلمه و واژه کلیدی­ هایی استعمال می­ فرمائید که انتظار دارید در فصول متفاوت، در تعطیلات و یا این که مواقعی از این قبیل که ترافیک متفاوتی داشته باشند قطعاً google Trend را نظارت فرمائید (عکس شماره ۳).

ابزار بهینه سازی

عکس شماره ۱: مقایسه ­ی ترافیک وبسایت برای چندین عبارات

 

ابزار بهینه سازی

عکس شماره ۲: تفاوت در نقاط جغرافیایی

 

ابزار seo

عکس شماره ۳: لغات کلیدی فصلeaster bunny” “

این صورت تازه گوگل ترند میباشد:
گاهی اوقات می قدرت استعمال های کاربردی تری هم داشت. برای مثال میخواهیم راجع‌به یک وب سایت آژانش هواپیمایی تحقیق کنیم و برای آن عبارات کلیدی تمجید کنیم. یک لحظه شک وتردید میکنیم که عموم “بلیت هواپیما” را سرچ می نمایند یا این که “بلیط هواپیما”.

ابزار seo وبسایت

 

در اینجا نشان میدهد که ترازو به کار گیری از “بلیط هواپیما” بسیار بیشتر از “بلیت هواپیما” میباشد. پس ما بایستی این مقاله را بدانیم. حال به طور می داند روی هریک که خواستیم فعالیت کنیم.

توضیح بخش های متعدد:

۱- به شما اذن میدهد تا ۵ “واژه و کلمه” یا این که “عبارت” را با هم مقایسه نمایید.

۲- به شما این قابلیت را می‌دهد که محدوه جغرافیایی را انتخاب فرمایید. (کشور‌ایران هم دارااست)

۳- مدت را میتوانید مشخص و معلوم نمائید

۴- دسته بندی موضوعی.

۵- از این نصیب میتوانید مشخص و معلوم فرمائید که در عکس ها یا این که فضای اینترنت یا این که خبر ها یا این که فیلم ها سرچ نماید.

ابزار seo وب سایت

محدوده جغرافیایی که‌این لغت ها را سرچ می نمایند. برهان رنگی شدن ایالات متحده این میباشد که خیلی از یوزرها اهل ایران از ف. ی .ل خیس شکن به کارگیری می نمایند.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

چک لیست سئو


با  ابزار سئو رعایت پروسه بیان شده در ذیل، شما می‌توانید یک ترافیک بسیار بالا از بازدیدکنندگان و مشتریان را برای وب سایت خویش جذب نمایید، همینطور انجام خیلی از روند و قدم های تحت در کوتاه مقطع سود خواهد بخشید و شما می‌توانید سود فعالیت خویش را ببینید.

بررسی لیست بهینه سازی در سال 2020 – عمل های سئوی تارنما چه چیزی است؟
نظارت لیست seo

نکات پیش از آغاز:

بهینه سازی بصورت کلی به 2 قسمت تقسیم می شود: سئوی داخلی ( On Page سئو ) و offpage seo (Off Page سئو) در‌این نوشته‌علمی نکات بسیار مهمی در رابطه سئوی داخلی توضیح داده شده‌است، کارایی نمائید که تمامی یا این که اکثر نکات نقل شده در رابطه سئوی داخلی را انجام دهید، زیرا تاثیر زیای در تارنما شما خواهد داشت البته درصورتی که نتوانستید تمامی نکات را انجام دهید، نگران نباشید.

در حیث داشته باشید که عملیات بهینه سازی بصورت یکباره وجود ندارد و شما بایستی مداوم روی سئوی تارنما خویش عمل نمایید و نکات بیان شده در تحت را بصورت زمان ای انجام دهید.

پیش نیازها پیش از استارت فعالیت:

در پایین 2 ابزار اصلی و ضروری جهت آنالیز و پیگیری اطلاعات معرفی گردیده اند که شما نیز به طبع می بایست از آنها استعمال فرمایید.

گوگل آنالیتیکس

فعال سازی Google Tag Manager و Google Analytics
ابزار های Google Analytics و Google Tag Manager ابزار هایی بسیار ماهر و کارکشته جهت افزودن یا این که رئیس و ارزیابی آمار و ترافیک وبسایت یک کدام از شایسته ترین ابزار های جانور در سطح اینترنت است که فارغ از نیاز به تایپ کردن کد های اضافه یا این که انجام تغییرات اصلی در وبسایت تجهیزات بسیار متعددی را در دست شما قرار میدهد.

همینطور Google Analytics ضروری ترین ابزاری هست که برای seo وب سایت خویش مطلقا می بایست آن را داشته باشید، شما با به کارگیری از این ابزار می‌توانید ترافیک طبیعی ورودی تارنما خویش از روش موتور های کاوشگر را مشاهده و بررسی فرمائید همینطور جزئیات بیشتری در رابطه : نرخ خروج یوزرها از تارنما شما ، جزئیات کمپین های درست شده و کردار یوزرها با وب سایت را میتوانید مشاهده بکنید.

توضیحات بیشتر در رابطه گوگل آنالیتیکس

· Google Tag Manager

· Google Analytics

فعال سازی کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی گوگل وبمستر در بررسی لیست بهینه سازی
Search Console ابزار مجانی می‌باشد که بوسیله خویش گوگل ارائه گردیده. با به کارگیری از ابزار کنسول جستجوی گوگل (که نام قبل آن گوگل وبمستر میباشد) شما می‌توانید با گوگل رابطه بدون واسطه داشته باشید و داده هایی از طرز کوشش وبسایت خویش را درین ابزار ملاحظه کنید.

فراگیری گوگل وبمستر

· Google Search Console

از وردپرس استعمال می کنید؟ پلاگین Yoast را نصب نمائید
این پلاگین یک کدام از ضروری ترین و کاربردی ترین پلاگین ها جهت بهبود سئوی تارنما است تا قبل از این در وبسایت سئوکار یک نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین پلاگین seo در وردپرس قرار گرفته میباشد که بصورت بدون نقص همگی جزئیات مرتبط با این پلاگین شرح داده شده‌است.

بهینه سازی وردپرس

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


1. ابزار Ahrefs Backlink Checker
ابزار seo,ابزار seo بدون‌ابزار سئو   پول,ابزارهای ارزیابی بهینه سازی تارنما

ابزار Ahrefs Backlinks Checker به شما این قابلیت را میدهد تا 100 بک لینک و پیوند هر تارنما یا این که URL را که می‌خواهید ملاحظه کنید؛ فارغ از خرید هیچ سیرتکامل اشتراک خاصی. با به کارگیری از این ابزار می‌توانید به داده ها تحت دست پیدا نمائید:

5 برگه نخستین از حیث پیوند های داده گردیده به آنها
5 انکر تکست که بیشترین تکرار را دارا‌هستند
تعداد بک لینک و پیوند ها و referring domains تارنما
مرتبه دامنه DR تارنما متبوع
این ابزار به شدت برای کسب و کارهایی که قصد چک تلاش رقبای وب سایت خویش را دارا هستند، کارساز میباشد. دقت داشته باشید که شما این داده ها را سوای پرداخت هیچ هزینه ای در چنگ خواهید داشت. این ابزار همینطور به شما ایده هایی برای تحقیق لغات کلیدی و سئو محتواهایی که امکان اخذ لینک و پیوند های بیشتری دارا‌هستند را ارائه می نماید. در فیض شما میتوانید پست های رقبای خویش را ارزیابی نمایید و متوجه گردید که آیا حریف متبوع توانسته میباشد کوشش خیر داشته باشد یا این که نه.

2. ابزار Animalz Revive
ابزارهای seo,ابزارهای seo وب سایت,ابزارهای بهینه سازی گوگل

با این ابزار می‌توانید محتوای وب سایت خویش را همواره نو و تازه نگه دارید. داشتن محتواهای نو و بروز، یک کدام از بزرگترین فاکتورهای بهینه سازی تارنما به شمار می رود. با به کارگیری از ابزار Animalz Revive می‌توانید شرایط ترافیک محتواهای خویش را در زمان های وقتی گوناگون بر روی نمودار گزینه محاسبه قرار دهید و در غایت تصمیم بگیرید که کدام صفحه ها نیاز به بروز رسانی و seo دوباره دارا هستند.

3. ابزار AnswerThePublic
محاسبه کیفیت وبسایت,شایسته ترین ابزارهای seo,معرفی ابزارهای بهینه سازی

یکی‌از دیگر از ابزارهای چک seo تارنما AnswerThePublic است. مبحث کلمه ها کلیدی از وقتی که جستجوی صوتی نیز در میان یوزرها، ارتقا محبوبیت پیدا نموده است، مبتلا بحران های متعددی شده‌است. به همین مراد، نصیب لغات کلیدی طولانی دربین دیگر لغات کلیدی به صورت منظم در حالا ارتقاء میباشد.

ابزار AnswerThePlublic مواقعی مثل نوشته‌علمی های وب سایت، پست های شبکه های عمومی و … را تحلیل می نماید تا متوجه خواهد شد که یوزرها بیشتر درخصوص چه مسائلی در درحال حاضر پرس و جو هستند. سپس، حاصل این پرس و جوها را تحت عنوان لغات کلیدی در حیث میگیرد و یک لیست لغت ها کلیدی بسیار کار کشته را برای شما ارائه می نماید. این داده ها در مورد های مختلفی به شما یاری می نماید؛ مثل مورد ها پایین:

این ابزار گروه ای لغت ها را اخذ می نماید و مبنی بر آنان به شما ایده هایی برای ایجاد محتوا سایتتان ارائه می نماید.
با این ابزار میتوانید عنا وین قابل قبولی برای نوشته‌علمی های وبسایت خویش گزینش نمائید.
شما میتوانید به جدیدترین و پرجستجوترین عبارت های کلیدی دسترسی داشته باشید.
شما با به کار گیری از این ابزار به طور ظریف می‌توانید متوجه گردید که عموم چه طور و به چه نحوی درپی یک زمینه میشوند.
مجموعاَ موتورهای کاوش برای این غرض ساخت گردیده اند که جواب های قابل قبولی برای سوال های اشخاص پیدا کرده و آنها به اکران بگذارند. حالا در شرایطی که غرض اساسی کسب و عمل اینترنتی شما نیز همین مسئله است، این ابزار قادر است به خیر و خوبی به شما در وصال بدین غرض یاری دهد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Clicky
Clicky

Clicky Analytics (که در GetClicky.com واقع گردیده) ابزار سئو   تحولاتی در صنعت محاسبه و آمار ساخت می نماید که به امروز همچنان این تحولات ادامه دارااست. Clicky تحت عنوان اپلیکیشن آمار بازدید وب سایت میتواند بعداز Google Analytics شایسته ترین ابزار باشد برای همین معمولا او‌لین قابل انعطاف افزاری میباشد که یوزرها بعد از Google Analytics به آن کوچ می نمایند.
تفاوت اساسی و کلیدی در تاخیر داده ها آماری میباشد. در Google Analytics شما یک روز بعد از آن داده ها آماری را اخذ می‌کنید در حالیکه در Clicky داده ها به طور آنی ارائه میشوند.

مجموعاَ در شرایطی که به‌دنبال یک پکیج آنالیز و آمارگیری مطلوب برای وبسایت خویش میگردید که دسترسی آنی به داده ها آماری را ارائه میدهد، اینجانب شخصا Clicky را سفارش می ‌دهم، البته نگذارید این دستور جلوی شمارا برای مطالعه باقی ابزار های مو جود در‌این لیست بگیرد.

در لینک و پیوند ذیل می‌توانید فراگیری طرز به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کار گیری از ابزار چک و آمارگیری Clicky

۳- Mint
Mint Analytics یک کدام از ابزار های تازه آیتم عشق و علاقه اینجانب میباشد و در ارزش بسیار قابل قبولی ارائه می‌گردد، این فقط ابزاری در لیست ما می‌باشد که شما فقط کافیست یک توشه هزینه آنرا بپردازید.

Mint

Mint بنا شده در HaveAMINT.com، به طور پیش مبلغ ۳۰$ به ازای هر سایت اخذ می نماید، ولی دیگر به طور عصر ای هزینه دیگری اخذ نخواهد کرد. این ابزار در مقابل ابزارهای دیگر که مخارج بسیار تحت زمان ای می گیرند بسیار مناسبتر میباشد، ولی می‌خواهید از ابزار های چک و آماری در بازه زمانی طولانی برهه زمانی استعمال نمائید Mint یکی‌از تعیین های مهم شما باید باشد.

خیر فقط این ابزار دارنده یک قیمت ارزان میباشد، بلکه با تجهیزات نو و معمولی ای ارائه می‌شود. داده ها و جداول ارائه گردیده در‌این ابزار ارزیابی و آمار معمولی بوده و ریلکس قابل فهم و شعور می‌باشند و هرآنچه که نیاز دارید را به شما ارائه میدهند.

در لینک و پیوند تحت میتوانید یادگرفتن طریق به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه جمهوری اسلامی ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای استعمال از ابزار آنالیز و آمارگیری Mint

۴- Church Analytics
این ابزار محاسبه و آمارگیری یک کدام از زیباترین رابط های کاربری جان دار اکنون را دارا هست. یک کدام از افتخارات این ابزار آمارگیری، ارائه اطلاعاتی می‌باشد که حقیقتا به آنان نیاز دارید و داده هایی که به رویش تارنما شما امداد نمی نماید، ارائه نمی‌شود. Church Analytics به نسبت در‌این عرصه نوظهور میباشد، ولی با دقت به مشاهدات اینجانب، این ابزار یک اپلیکیشن گردآوری و بررسی داده ها تارنما مطمئن و قابل اعتماد به شمار می رود.

Church Analytics

یکی‌از مزایای این ابزار، رابط کاربری معمولی آن می‌باشد، چون در ابزار های ارزیابی و آمارگیری بسیار اساسی میباشد که ریلکس قابل به کار گیری باشند.

در پیوند تحت میتوانید فراگیری روش به کارگیری از این ابزار را در دانشنامه کشور‌ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار چک و آمارگیری church-analytics

۵- KISSmetrics
یکی‌از دیگر از تارنما های آنالیز وبسایت KISSmetrics میباشد، یک سیستم عالی برای شناختن بازدیدکنندگان شما ارائه می‌دهد، اینجانب شخصا این ابزار را بیشتر برای تجارتهای فروش آنلاین سفارش می دهم. تجهیزات ارائه گردیده درین ابزار ممکن میباشد برای وبلاگ ها مطلوب نباشد.

KISSmetrics

ولی نمی گوییم که نمی اقتدار برای وبلاگ ها بهره برد، مخصوصا برای وبلاگ هایی که محصولاتی را برای ارائه دارا‌هستند، ولی ابزارهایی که در‌این سیستم حیث گردیده حتما برای مغازه های آنلاین درنظرگرفته شده اند و اینجانب این ابزار را برای اینگونه سایت ها به مکان ابزار های دیگر این لیست توصیه می دهم.

در لینک و پیوند تحت می‌توانید فراگیری طریق استعمال از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار بررسی و آمار



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


یک کدام از قسمت های ابزار سئو  اساسی و اصلی پیش از نگارش استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا و استراتژی سئوسایت، تحقیق لغت ها کلیدی است.
در‌این نوشته‌علمی که اینجانب از وب سایت yoast سئو اقتباس کرده و بعضی نکات تکمیلی را به آن اضافه نمودم، قصد دارم شما‌را با ۶ مرحله اصلی برای تحقیق کلمه ها کلیدی تحت عنوان یکی ابتدایی ترین و مهمترین روند بهینه سازی وب سایت آشنا سازم. قابل ذکر میباشد که‌این راهنما به طور کامل عملی بوده و شمارا در سمت و سوی وصال به اهدافتان به نیکی موعظه می‌نماید.

  اشت

۱) مقصود خویش را گزینش نمایید
۲) لیست کلمه ها کلیدی
۳) ارزیابی کلمه ها کلیدی
۴) ارزیابی رقبا در لغات کلیدی پایانی
۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
۶) انتخاب یک استراتژی برای واژه کلیدی
عده بندی
۱) مقصود خویش را انتخاب فرمائید
پیش از آغاز هر کاری، با کشف و یافتن زوایای کسب و فعالیت و غرض اساسی پروژه، عملکرد فرمایید به سوال های پایین تماما روشن و پر‌نور جواب دهید:
مقصود اساسی کمپانی و سازمان شما چه میباشد؟
چه چیزی کسب و فعالیت شما‌را از سایر رقبا متمایز می‌نماید؟
وصال به چه نقطه ای مدنظر سازمان میباشد؟
چه وعده هایی در تارنما خویش به مشتری و صاحب کار می‌دهید؟

به صورت مختصر شما بایستی ماموریت خویش را از قبول یک پروژه seo و فعال سازی سایت را کاملا معین نمایید. با این عمل شما اولی و مهم‌ترین گام را در نگارش استراتژی لغات کلیدی خویش برداشته اید.اساسا بازاری که در آن قرار دارید، انتخاب می نماید که آیا مقصود و ماموریت شما سلیقه کافی را برای کسب سکو بالا نشان می‌دهد یا این که نه.

درین در میان به طبع بعضی از بازارها بسیار رقابتی بوده و موسسات پهناور که بالطبع میزان دارایی تبلیغاتی و بازاریابی بالایی نیز دارا هستند، بر حاصل کاوش حکم کننده می‌باشند. در فیض رقابت درین بازارها مشقت بار بوده و به چنگ آوردن سکو بالا در بین این مجموعه ها نیز سخت خواهد بود.

راهبرد: برای اینکه بتوانید در‌این بازارها به رقابت بپردازید و ذیل سایه سنگین رقبا محو نشوید همت فرمایید به طبع جامعه مقصود خویش را محدود کرده و به مکان رقابت با یک کوسه عظیم در اقیانوس، ماهی بزرگی در یک برکه کوچک باشید. این استراتژی بدون شک شایسته ترین راهکاری میباشد که می‌توانید در میدان های رقابتی عظیم آن را به فعالیت بگیرید.

 

۲) لیست لغت ها کلیدی
بعداز معلوم کردن مقصود و ماموریت خویش بایستی به تحقیق عبارات کلیدی بپردازید. برای این فعالیت بایستی در بالا عبارات کلیدی مقصود صاحبکار که اکثر اوقات تعیین صدق نیز نمی‌باشد را اخذ کرده و با شناختی که از جامعه مقصود کسب و عمل خویش دارید، دامنه لغت ها کلیدی خویش ر ارتقاء دهید. در پی با استعمال از پیشنهادات گوگل و ابزارهای محاسبه عبارات کلیدی مثل kwfinder لیست خویش را پربار خیس نمائید.
شما در تعیین عبارات کلیدی بایستی از خویش یک‌سری پرسش اصلی بپرسید:
جامعه مقصود اینجانب برای به کار گیری از محصولاتی که اینجانب ارائه دهنده آن هستم، چه لغت ها یا این که عباراتی را در گوگل سرچ می‌نماید؟
جامعه غرض اینجانب برای رفع چه مشکلاتی این عبارات را سرچ می‌نماید؟
چه کلماتی (خدماتی) کسب و فعالیت مرا از سایرافراد متمایز می‌نماید؟
اکنون کوشش نمائید این لغات را (به صورت معدل ۲۰۰-۳۰۰ واژه) را در یک فولدر اکسل وارد کرده تا با هم به چک آن بپردازیم.

نکته۱: دقت داشته باشید به کار گیری از عبارات کلیدی بلند (long tail keyword) یکی‌از قسمت هایی میباشد که معمولا معدود خیس به آن اعتنا میگردد علی رغم اینکه این لغت ها مجموعاَ تاثیربسیار متعددی در بهبود منزلت شما خواهند داشت.

تحقیق لغات کلیدی

معمولا در‌این نصیب هنگامی کارشناسان seo رغبت دارا‌هستند روی اصطلاحات کوتاه بسیار رایج تمرکز نمایند. متأسفانه، این کلمه ها کلیدی اکثر وقت ها بوسیله شغل ها پهناور اشغال شده‌است البته از طرفی لغات کلیدی با ارتفاع بلند، از ترافیک جستجوی کمتری برخوردار میباشند، البته اصلی این میباشد که‌این لغات از رقابت کمتری برخوردارند.
به این ترتیب برای شما سهل خیس میباشد که در‌این عبارات کلیدی جايگاه بندی فرمائید. علاوه بر این، لغات کلیدی طولانی پتانسیل اخذ نرخ تبدیل بالاتری نیز دارا‌هستند، چون آن‌ها بیشتر روی یک مال یا این که مسئله خاص تمرکز می نمایند: یک مقام خاص.

نکته ۲: دقت داشته باشید هرچه مقطع مقطع جستجوی شما طولانی خیس باشد، ساختارهای عمیق‌تری به شیت وبسایت شما وابستگی می‌گیرد که برگه فرود نیز وابسته به آن میباشد.

 

۳) تحلیل لغت ها کلیدی
بعداز تر و تمیز کردن لیست عبارات کلیدی در با استعمال از ابزارهای تحقیق کلمه ها کلیدی مثل kwfinder یا این که keyword explorer تارنما moz ، چندین میزان و فاکتور اصلی را در تعیین شایسته ترین لغات کلیدی در لیست خویش اعمال نمایید.
۱) مشقت عبارات کلیدی یا این که difficulty
۲) وسعت سرچ ماهانه یا این که monthly volume
۳) نرخ تبدیل یا این که CTR
این سه ترازو که به ترتیب مشقت واژه کلیدی (۰-۱۰۰) ، وسعت سرچ ماهانه (هرچه بیشتر بهتر) و نرخ تبدیل (۰-۱۰۰) را مشتمل بر میگردد، از معیارهایی میباشد که می بایست برای تک تک کلمه ها کلیدی احتساب و تحقیق گردد.

راهبرد: بعد از انجام این مرحله، کلماتی که بیشترین سرچ ماهانه، نادر ترین رنج و بیشترین نرخ تبدیل را دارا هستند را گزینش و یار یک یا این که دو واژه و کلمه مهم خویش تحت عنوان کلمه ها کلیدی غرض معلوم نمایید و مابقی استراتژی خویش را بر این پایه پی ریزی نمایید.

 

۴) چک رقبا در عبارات کلیدی آخری
بعد از آن که تعدادی کلمه و واژه کلیدی خویش را از لیست خویش بیرون کردید آنان‌را در گوگل جست و جو نمائید. برای این عمل از دشوارترین (کوتاه ترین) لغات کلیدی خویش استارت فرمایید و نتیجه ها شیت سود موتور کاوش (SERP) را نظارت نمائید.
اتحت سرچ هر واژه یک سری تارنما وجود داراست که می بایست با آنان به رقابت بپردازید ولی برای اینکه زوایای رقابت خویش را بهتر فهم و شعور نمایید، سوال های فرمائید به سوالهای ذیل به طور واضح جواب دهید:

آیا رقبای شما در عبارات کلیدی خاص سایت های ماهر دارا‌هستند؟
آیا شما و کسب و کارتان با این مجموعه ها برابر میباشید؟
آیا سایت شما میان این تارنما ها جای‌دارد؟
آیا کمپانی شما می تواند به اندازه رقبا شمارا از دید مالی تامین نماید؟
نقاط ضعف رقبایتان چه است؟ (محتوا، طراحی وب سایت، سرویس ها و …)

نکته: نقاط ضعف رقبا یک خط مش خوب برای پیشی به چنگ آوردن از آن‌ها می‌باشدو مسلما آن‌ها‌را پیدا نمائید و با یک استراتژی ظریف آن را در کسب و فعالیت خویش پوشش دهید.

استراتپی تحقیق عبارات کلیدی

 

۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
استراتژی seo امروز می بایست بیشتر به پاسخگویی به سؤالاتی که عموم دارا هستند یا این که ارائه شایسته ترین راه‌حل برای نقص‌ آنها بپردازند. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این میباشد که بر موج مشکلاتی که روزمره میلیون ها توشه از گوگل پرسش می گردد سوار گردیده و خویش را تحت عنوان شایسته ترین راه‌حل به مخاطب معرفی کنیم.

پس در مجموع روند seo تلاش فرمایید بفهمید که مخاطبان شما هنگام سرچ یک کلمه و واژه کلیدی خاص از گوگل چه میخواهند:
آیا آنان یک غرض اطلاعاتی دارا‌هستند (سعی بر یافتن داده ها درباره‌ی یک زمینه خاص میباشند)، قصد دسترسی به یک وبسیات خاص را دارا هستند، قصد تجاری دارا‌هستند (آیا میخواهند پیش از خرید چیزی تحقیق نمایند) یا این که قصد خرید و فروش ای دارا‌هستند (در پی خرید چیزی اینک می‌باشند)؟

میتوانید با نگاهی ظریف به نوع صفحاتی که پیش از اینً برای آن کوئری درجه بندی کرده اند، راجع به غرض جستجوی بعضا از داده ها بیشتر بیاموزید. و بدین سوال ها صادقانه جواب دهید:

آیا بیشتر صفحه های متاع را میبینید؟
آیا تعداد متعددی از پست های اطلاعاتی بلاگ را می‌بینید؟
ایا ویدیو آموزشی می بینید؟
و …

این ها تمامی نکات مرتبط با آن چه گوگل قصد جست و جوی بار یک پرسش خاص را بر عهده داراست، میباشد. دریابید که کدام نوع قصد درخصوص کلید کلمه و واژه ها اعمال می‌شود و مجدداً یافته های خویش را به شیت عظیم خویش اضافه نمایید!

 

۶) گزینش یک استراتژی برای واژه و کلمه کلیدی
براساس داده هایی که در حال حاضر گردآوری نموده اید، می‌توانید یک استراتژی بسیار قدرتمند برای رقابت در تیم ای از لغات کلیدی خاص را گزینش نمایید. در شرایطی که فرآیند بالا را دنبال نموده اید، می بایست شیت پهناور ای با مقدار قابل توجهی از کلید واژه و کلمه ها و داده ها مرتبط با رقابت و جستجوی مخاطبان خویش برای آن دسته از کلیدواژه ها داشته باشید. در‌این مرحله مجموعاَ دو راه و روش اصلی وجود دارااست که وجه تمایز اساسی میان آن نیز میزان دارایی مالی تخصیص یافته به حوزه seo است.

در صورتی کسب و فعالیت شما از دید وسعت و دارایی بازاریابی با رقبا برابر میباشد، بر روی بی واسطه ترین طریق که ورود به رقابت در مجموع کلمه ها کلیدی می باشد، تمرکز نمائید. البته در‌حالتی که حالت اینگونه وجود ندارد، نخست عبارات کلیدی طولانی را آزمون فرمائید. تمرکز روی کلمه ها کلیدی طولانی و ترکیبی می‌تواند به خیر ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد.

زمانی که چیره شدید برای آن دسته از کلید کلمه های طولانی در سرپ جايگاه کسب فرمائید، مقصود برای لغت ها بیشتر پاره ای معمولی خیس گردد.
در‌این مرحله همینطور کارایی فرمائید درمورد نوع محتوای خویش نیز استراتژی گزینش نمائید. برای این فعالیت بایستی مدل نگارش محتوای خویش، موضوعات و زیرشاخه هایی که می بایست به آن پرداخته خواهد شد، تعداد مقاله ها در هر زیرشاخه، تر و تمیز کردن و طرز تکثیر محتواها، نحوه های بهبود کیفیت و ارتقا محتوا و … را نیز در حیث گرفته و با مخلوط یک استراتژی کوتاه و بلند بازه زمانی، مجموعه محتوایی خویش را در سمت وصال به اهدافی که در رمز دارید هدایت و موعظه فرمائید.

توده بندی
تحقیق لغات کلیدی اولی و یکی مهم‌ترین مراحلی میباشد که شما می‌بایست هنگام قبول یک پروژه seo به آن بپردازید. در‌این نوشته ی علمی اینجانب همت کردم ۶ مرحله اصلی و مهمی که در تحقیق لغات کلیدی می بایست به آن اعتنا نمائید را یار و همدم با سوالهای مهم در هر زیرشاخه برای شما مطرح کنم.
دقت داشته باشید که هرچه قدر برهه زمانی بیشتری به تحقیق عبارات کلیدی و تحلیل رقبا تخصیص دهید مسیر پرورش شما هموارتر و فیض شما بهتر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


پشتیبانی از اثر ها دو بعدی و سه بعدی: یونیتی در صدر تحت عنوان یک موتور سه بعدی آغاز به فعالیت کرد البته در غایت پشتیبانی از عنوان ها دو بعدی نیز در سال 2013 به آن افزوده شد. اگرچه یونیتی میتواند به طور بدون نقص ابزار سئو  بازی های دو بعدی ساخت و ساز نماید ولی ممکن میباشد با باگ ها و گلیچ های گاه و بی گاه مواجه گردید چرا‌که سیستم دو بعدی یونیتی روی هسته ی سیستم سه بعدی قرار گرفته میباشد. این زمینه همینطور باعث اضافه شدن Bloat های غیر ضروری به بازی های دو بعدی گردیده که می‌تواند رو تلاش آخرین تأثیر بگذارد.

به کارگیری ی پهناور و ارائه ی پوشه های راهنمای فراوان: برای به کارگیری ی بیشتر از یونیتی نیاز به آشنایی لهجه نرم افزار نویسی #C دارید. خبر خوب آن که یونیتی به طور عظیم ای به وسیله بازی سازان و طرف داران متفاوت گزینه استعمال قرار گرفته میباشد و کار کشته میباشید هزاران یادگرفتن را در سطح اینترنت برای آغاز پیدا نمائید. همینطور یونیتی در خویش چند کلیپ برای جدید امور دارااست و اوراق ارائه گردیده نیز بسیار عالی می‌باشند.

یک توشه صحیح فرمایید و آن گاه آن را در همگی جا منتشر کنید: یونیتی در مقایسه با موتورهای بازی سازی دیگر مطرح ترین پشتیبانی را برای پورت عنا وین متعدد روی پلتفرم های مختلف دارااست. Windows ،Mac ،Linux ،Android ،iOS ،WebGL ،Facebook گونه های سیستم های VR مانند Oculus Rift و Steam VR و همینطور کنسول های متعدد مثل PS4 ،XB1 ،Wii U و Switch مثلا مواقعی میباشند که یونیتی از آن‌ها پشتیبانی می نماید.

مغازه: آیا به یک سیستم مینی مپ در بازی خویش احتیاج دارید؟ برای خرید سبک های سه بعدی، تکسچرهای گوناگون، سیستم دیالوگ برای بازی های اکشن ماجراجویی/RPG و... از فروشگاهی که در یونیتی درنظرگرفته شده به کار گیری فرمائید. در کنار موردها قابل پرداخت سیستم های بدون پول فراوانی نیز درین موتور بازی سازی وجود دارااست.

نرخ‌گذاري: ورژن ی بدون‌پول یونیتی محدودیتی ندارد و می‌توانید تازمانیکه راندمان و در آمدتان از ساخته ی خویش به طور سالیانه از 100 هزار دلار کمتر باشد از آن به کار گیری نمائید. طرح پلاس (35 دلار ماهیانه) برخی از خصوصیت های توسعه یافته ی ویرایشگر را آزاد می نماید و محدودیت راندمان و در آمد را به 200 هزار دلار به طور سالیانه ارتقاء میدهد. طرح پرو نیز (125 دلار ماهیانه) به شما اذن ی دسترسی به منابع یونیتی را میدهد و بعداز آن میتوانید سالیانه در آمدی نامحدود از عرضه ی عنوان ها خویش داشته باشید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Datanyze یک نرم افزار قابل ابزار سئو   انعطاف‌افزاری تخصصی میباشد که روی زمان‌های آوردن مشتری تمرکز می‌نماید. دیل پاتل گفته که 34 درصد از درآمد شرکتش به‌اسم KISSMetrics، بدست آورده بدین ابزار وابستگی داراست. با این حالا شما هم‌چنین می توانید از دیتانیز به کارگیری فرمایید تا داده ها بیشتری از رقبایتان بدست آورید.

شما با به کارگیری از دیتانیز چه اطلاعاتی مییابید؟ در اینجا مثال‌هایی از خصوصیت‌های جانور آورده شده‌است:

داده ها تماس کمپانی داده گردیده
درآمد و سرمایه تخمینی
تاریخ احداث
طبقه صنعتی
کشوری که دامنه در آن جای دارد
ارائه‌دهندگان تکنولوژی‌ای که یک کمپانی خاص به کار گیری می‌نماید
این داده ها به شما در خصوص درآمد حریف و ترازو مبلغی که روی کمپین‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌نمایند را بدست میدهد. این داده‌ها برای هر نوع صنعی دارای فایده خواهند بود، البته برای ارائه‌دهندگان مزیت داراست. به‌علاوه برای ارزیابی بر رقیبانشان، ارائه‌دهندگان تکنولوژی هم‌چنین می توانند بر دیگر کمپانی‌ها نیز محاسبه نمایند تا مشاهده کنید چه وقتی دیگر از نرم افزار حریف به کار گیری نمیکنند، این به آن ها یاری می‌نماید که مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و پیگیر آنها باشند.

از‌آنجا که دیتانیز یک ابزار بسیار دارای منفعت میباشد، شما میتوانید انتظار داشته باشید که برای سرویس ها حق امتیاز بپردازید. این اپلیکیشن شالوده برای هر ماه 299 دلار هزینه دارااست، که به شما اطلاعاتی راجع به گوشی و داده‌های نمایشی‌شان در مشت قرار میدهد. با این هم اکنون شما قادر است سرویس ها را در ورژن مجانی سه روزه آن آزمون فرمائید تا مشاهده کنید آیا این نرم‌افزار برای نیازهای محاسبه رقابتی شما مطلوب میباشد یا این که نه؟

نکته کلیدی
عواملی می باشند که شما می بایست به‌هنگام اجرای پژوهش ها حریف اجرا فرمایید، مثلا جمیعت مشتری، کلمه ها کلیدی و ناشرانی که روی آنها تمرکز دارا هستند. شاید نیاز باشد که شما از ابزارهای مختلف دیگری نیز برای توده‌آوری اطلاعاتی که نیاز دارید به کارگیری فرمایید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


‫‫SonarQube یک ابزار تحیل ابزار سئو   کد متن گشوده بدون پول میباشد که تجهیزات شگفت انگیزی برای کشف باگ و بهبود ساختار کد ارائه می نماید.


گهگاه غفلت از امکاناتی که در دسترس آدم بوده اند، موجب حسرت عمیق ایشان می‌گردد. در‌صورتی‌که از ابزارهای بررسی و چک اتومات کد به کارگیری نمیکنید چنین حسرتی درانتظار شماست.این ابزارها می‌توانند پیاله دوران کوتاهی کل کدهای پروژه شما‌را محاسبه کرده و باگهای ریز و درشتی را استخراج کند. ابزارهایی همانند PMD، CPD، Checkstyle و FindBugs از معروفترین تحلیلگرهای متن نرم‌افزار های جاوا به شمار میروند.

ابزار SonarQube (که ما آن را اختصاراً Sonar می‌نامیم) نیز یک ابزار متن گشوده و بدون‌پول برای ارزیابی کیفیت متن نرم‌افزار‌ها (Static Code Analysis) میباشد. Sonar تیم‌ای از ابزارهای چک کد مانند PMD ، CPD ، CheckStyle و FindBugs را در در دل خویش یکدست ساخته و ابزارهای دیگری مانند Squid را نیز به آن ها افزوده میباشد. علاوه بر این، Sonar دارنده یک سرور، واسط اینترنت، دیتابیس و امکان اتصال به ابزارهای دیگر (مانند Jenkins) میباشد که جمعاً آن را نسبت به بقیه ابزارهای این حوزه متمایز میکند.

طرز اجرای Sonar
برای آنکه Sonar را روی پروژه خویش اجرا و با به کار گیری از آن متن اپ های مجموعه خویش را تحلیل نمائید روشهای گوناگون وجود دارااست. برای مثال می‌توانید از افزونه Eclipse یا این که افزونه Maven استعمال فرمایید. در شرایطی که بخواهید Sonar را روی دستگاه خویش اجرا نمایید اما گزارشات آن به سرور منتقل نشود میتوانید از مد DryRun به کار گیری فرمایید.

در شرایطی‌که از ابزارهای Continuous Intergration همانند Jenkins استعمال می‌کنید می‌توانید اجرای Sonar را به عهده آن بگذارید. در‌این‌صورت با هر Commit برنامه نویس ها چک کد شکل میگیرد و در شکل تشخیص باگ فورا اعضای گروه با خبر می گردند.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


قابلیت سفارشی سازی گزارش ها
هر مشتری KPI ها ، هدف ها ابزار سئو  و حق تقدم های مختلفی خواهد داشت.

رفلکس این قضیه در گزارش ، اساسی میباشد که مشتری را نگهداری نماید.

اپلیکیشن انتخابی شما می بایست بتواند بر روی داده های مطلوب در مواقع مطلوب تأکید نماید.

۷٫ مخلوط مشتری
یک ابزار گزارش دهی خوب بهینه سازی می بایست مشتری را در لحاظ داشته باشد.

این می بایست یک دیده پرنده معمولی از اصول اول داشته باشد ، البته همینطور برای مشتریانی که می‌توانند داده ها را در سطحی عمیق خیس انجام دهند ، آسوده می‌باشند.

این میتواند به معنای گزارش های خلاصه اتوماتیک یا این که دسترسی ۲۴/۷ مشتری به داشبورد باشد.

۸٫ امکان گزارش های برچسب سپید
در حالی که برچسب زدن سپید ضروری وجود ندارد (هیچ مشتری برای اخذ گزارش با یک نشانه گوگل در کناره بالا) حاد نمیشود ، ولی به ماندگاری مارک یاری می نماید و هر آنچه را که مشتری می فرستید ، درخشان متخصص است.

۹٫ دسترسی به منابع پشتیبانی
زمانی که با یک بازدارنده از جاده روبرو می‌شوید ، منابع پشتیبانی کیفیت بالا میتوانند به شما در یافتن یک خط مش بدور یاری نمایند.

این که آیا این اوراق پشتیبانی ظریف ، یک خصوصیت پشتیبانی / میز پشتیبانی یا این که پشتیبانی پاسخگو مشتری در رسانه های اجتماعی میباشد ، یافت کردن امداد شما برای حل مورد اساسی میباشد.

۱۰٫ نسبت هزینه به قیمت
با یک روند مطلوب ، سپرده گذاری بازه زمانی و به کارگیری از منابع پشتیبانی ، دستیابی به حاصل بهتر از یک ابزار گزارش دهی مجانی نسبت به روشی که خزانه را حاد می نماید ، به طور کاملً قابلیت پذیر میباشد.

چندان اهمیت ندارد که چه ، می‌خواهید هزینه ها را منطقی نگه دارید.

پایانی موردی که میخواهید یک اپلیکیشن گزارش دهی میباشد که به جهت مخارج دارای ارتباط سبب شک در توسعه و گسترش پرسنل یا این که مشتری شما می‌گردد.

۱۱٫ قابلیت و امکان خروجی گزارش ها
حتی در صورتی به مشتریان قابلیت دسترسی نامحدود به داشبورد داده خواهد شد ، می‌خواهید گزارش هایی را حتی‌در دسترس خیس فرمایید.

قابلیت و امکان خروجی همگی اطلاعات از روش PDF ، CSV ، XLS یا این که آدرس اینترنتی اصلی میباشد.

۱۲٫ اتوماسیون
با قابلیت ارسال اتوماتیک گزارش به طور مکرر ، میتوانید در وقت و هزینه خویش صرفه جویی کرده و آن منابع را در مکان دیگر تخصیص دهید.

۱۳٫ سهولت به کارگیری
در ابزارهای گزارش دهی میانگین ​​و توسعه یافته ارزشی وجود دارااست که ممکن میباشد برای یادگیری بیشتر ارتفاع بکشد البته تجزیه و آنالیز پیچیده خیس را تسهیل می نماید.

در مجموع ، با این وجود توان سرعت بخشیدن به یوزرها تازه تخت‌گاز بسیار اصلی میباشد ، خواه مشتری یا این که کارمند باشند.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


· فید feed هایی با تبلیغات PPC

· به کارگیری از صفحه ها دروازه  ابزار سئو  یا این که Doorway Page ( همینطور Jump Page، Gateway Page،Mirror Page)
به صفحاتی خطاب می‌گردد که پس از کلیک کردن استفاده کننده بر روی پیوند های آن تعداد بسیار متعددی
از صفحه های دیگر که بیشتر جهت ارتقا بازدید می باشد خطاب می‌شود بصورت خلاصه به یک سری
لندینگ پیج که همگی آن‌ها مخاطب را صرفا به یک مسیر هدایت می نماید. این متد یکی فعالیت هایی می باشد
که در سئوی کلاه سیاه گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد و گوگل نیز به شدت با آن مخالف هست
و تمامی وب سایت هایی که از همین طریق به کار گیری کرده باشند + وبسایت مقصد و هدفی که دارا‌هستند

اسپم شناخته می گردند و از نتیجه ها حذف می‌شوند.

· تمپلیت و صفحه های انبوه دیگری که بوسیله کامپیوتر ساخته می شوند و در آن ها تنوع لغات کلیدی معدود است

· برگه جستجوی تقلبی با تبلیغات PPC که به هیچ درد بازدیدکنندگان شما نمی‌خورد

· وب لاگ تقلبی با تبلیغات کلیکی PPCکه محتوای آن نیز نسخه برداری گردیده میباشند.

· وب سایت های کوچک بازاریابی که تنها جهت کسب درآمد پباده سازی گردیده اند
و هیچ کاربرد دیگری ندارند و تمامی محتوای آن‌ها وابسته به وب سایت های دیگر میباشد،
از جمله عکس های خویش را از دامین دیگری می‌خوانند یا این که لینک و پیوند خرید به تارنما دیگری داده شده‌است

· صفحه های ضعیف که برای آن ها تبلیغات کلیکی گرفته می شود و هیچ محتوای ندارند

· بوستان کردن یک‌سری دامین بر روی 1 وب سایت

بیشتراز 50 برهان برای جریمه گوگل وجود داراست بخاطر همین به طبع
بقیه مقاله‌ها وبسایت سئوکار را هم مطالعه بکنید ولی مهم‌ترین آنان‌را در ابتدا قرار داده ایم

مختص شما: ابزارهای پیداکردن لغات کلیدی



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

3- به کار گیری از Google Analytics  ابزار سئو   برای معرفی وبسایت به گوگل
نحوه دیگری که بسیار معمولی نیز است استعمال از حساب گوگل آنالیتیک برای تثبیت وب سایت در گوگل و تایید نام و نشان شماست. در حالتی که از آمارگیر گوگل آنالیتیکز برای وب سایت خویش به کارگیری می‌کنید و کد مرتبط با آن در تارنما شما جای دارد قادر است با تعیین آیتم Google Analytics و فشار دادن دکمه Verify خیلی سریع نام‌و‌نشان خویش را تایید فرمائید. اما صرفا اگر تثبیت وب سایت در گوگل وبمستر انجام می گردد که حساب آنالیتیکز خویش را نیز با همین نشانی Gmail ساخته باشید.

تایید نام و نشان وب سایت در گوگل سرچ کنسول با به کارگیری از google analytics

اعتنا فرمائید که در شکل حذف کد مرتبط با آمارگیر گوگل از وب سایت شما دسترسی به پنل سرچ کنسول نیز انقطاع شود.

در‌این مرحله شما عمل تثبیت تارنما در گوگل و تایید نام‌و‌نشان را به خیر و خوبی انجام داده اید، مهم‌ترین فرایند پس از این عمل معرفی نقشه وبسایت به گوگل
و رئیس پوشه Robots.txt خواهند بود.

بعداز تثبیت وب سایت در گوگل چه کاری انجام دهیم؟
معرفی وب سایت به گوگل او‌لین گام شما در رئیس آن خواهد بود. از اینجا به آنگاه ابزار گوگل وبمستر تجهیزات بخش اعظمی برای بهبود موقعیت seo و تحلیل بر کارایی آن در مشت شما قرار می دهد. یکی‌از ابزارهای کارآمد در‌این پنل URL Inspection میباشد که به شما اذن می دهد مهم ترین صفحه ها وب سایت را به گوگل معرفی کرده و سرعت ایندکس آن ها را ارتقاء دهید.

با این عمل ربات های گوگل به‌سرعت صفحه ها شما‌را محاسبه و ایندکس خواهند کرد. علاوه برآن می‌توانید با معرفی نقشه وب سایت خویش به گوگل همه صفحه ها اصلی تارنما را به طور یک فولدر XML در مشت گوگل قرار دهید تا بازه زمانی مراجعه به وب سایت شما بداند که دقیقا کدام صفحه های تازه می‌باشند و یا این که نیاز به ارزیابی دوباره دارا هستند.

گوگل سرچ کنسول را میتوان یک باکس ابزار گرانبها برای رئیس وب سایت دانست. شناخت با کل تجهیزات و استعمال درست از آن ها نقش بسیار مهمی در مراقبت تندرست وبسایت و کسب مقام بهتر خواهد داشت. برای یادگیری این ابزار قوی می توانید در کارخانه حضوری فراگیری گوگل سرچ کنسول که به وسیله آکادمی برگزار می گردد کمپانی فرمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار MOZ
یک کدام از توانا‌ترین ابزارهای مدیر seo، MOZ میباشد. برای استعمال اول از این ابزار می توانید به طور مجانی برای دوران سی روز از آن به کار گیری نمائید؛ البته در شکل رغبت یا این که نیاز به دسترسی‌های بیشتر، بایستی ابزار سئو  حساب premium تهیه و تنظیم نمایید. برای به کارگیری از این ابزار، کافی میباشد پلاگین MOZ را بر روی گوگل کروم خویش نصب نمایید. مانند همه ابزارهای آنالیز seo، MOZ از شما می خواهد لغات کلیدی، رقبا و نشانی تارنما خویش را وارد نمائید. این وبسایت به شما گزارشی از فرآیند پیشرفتتان را ارائه می دهد. برای این فعالیت کافی میباشد اکانت Google Analytics خویش را به MOZ وصل نمائید تا داده ها ظریف‌تری از تارنما شما داشته باشد. گزارش اول ماز، بعداز حدود ۳۰ دقیقه برای شما تهیه و تنظیم میگردد. گزارش داده ها در ماز، معمولا هفتگی یا این که هر آبادی روز یک توشه میباشد و شما می توانید در شکل لزوم، گزارش را به طور دستی از ماز تهیه و تنظیم نمائید. ماز ابزار کاملی میباشد و عمل کردن با آن را بایستی ظریف خاطر بگیرید؛ براین اساس بهتر میباشد ویدیوهای آموزشی عمل با ماز را با تمرکز ملاحظه کنید. بخش اعظمی از سئوکاران رشته‌ای، گزارش‌های ماز را کلید پیروزی در seo میدانند.

16- ابزار Pingdom
به عبارتی‌طور که می دانید، سرعت وبسایت از مهم ترین فاکتورهای جذب مشتری و جايگاه دهی به تارنما‌هاست. متخصصان seo می دانند که یوزرها برای بار گذاری شدن وبسایت حوصله نمیکنند. همینطور با فراگیر شدن به کار گیری از تلفن های یار و تبلت‌ها، سرعت بار گذاری وب سایت‌ها بایستی زیاد باشد. اکثری از مواقع انگیزه کندی بارگذاری شدن وب سایت، دامنه‌های نامعتبر میباشد. گهگاه انگیزه این دستور، پباده سازی ضعیف وبسایت میباشد. در هر دو شرایط، ابزار Pingdom رشته‌ای‌ترین ابزار آزمایش سرعت وبسایت میباشد که به شما نقایص سایتتان را گوشزد می‌نماید. گزارش‌های این وب سایت به شما نشان می دهد که چه تعداد مخاطب را از دست داده‌اید یا این که چه تعداد بازدید داشته‌اید. وبسایت Pingdom به UX (تجربه کاربری) اهمیت متعددی میدهد و این مورد در کلیه Insight های این تارنما به چشم میخورد.

17- وبسایت GTmetrix
یک کدام از مهمترین فاکتورهای برد یک وب سایت در جذب مخاطب، اکران داده شدن در ابتدا نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد؛ البته آنچه موجب جذب مشتری می گردد،کیفیت وبسایت مانند سرعت بار گذاری شدن تارنما میباشد. ابزار GTmetrix خاص بررسی سرعت صفحه ها وبسایت میباشد. بایستی در حیث داشته باشید که سرعت وب سایت فقط یک برهان میباشد و شما بایستی از ابزارهای کمکی دیگری نیز برای آنالیز seo وبسایت خویش امداد بگیرید. به کار گیری از این ابزار خرده کاری‌های متعددی دارااست و بهتر میباشد قبل از فعالیت با آن، فراگیری‌های مرتبط با به کار گیری از آن را ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید : seo داخلی (On-Page بهینه سازی) چه می باشد و مشتمل بر چه مواقعی می‌شود ؟

 

شایسته ترین ابزارهای بررسی بهینه سازی وبسایت کدامند

 

18- وب سایت Slerpee
در بهینه سازی داخلی وب سایت آنچه اهمیت متعددی دارااست، تعیین عنا وین، هدینگ‌ها، تگ های متا و.. میباشد. تارنما Slerpee به صورت ویژه به طرز اکران وب سایت در ورقه نتیجه ها کاوش گوگل میپردازد. این وبسایت به شما یاری می‌نماید تا به طور آزمایشی آزمون فرمایید که با تغییر و تحول تیتر کاغذ و توضیحات برگه، در موضع وب سایت شما چه تغییری می‌نماید. اسلرپی به شما پیشنهادهایی برای بهبود کلمه ها کلیدی نیز میدهد. عمل با این ابزار بی آلایش میباشد و شما میتوانید روند نام نویسی و ساخت اکانت کاربری را خیلی زود انجام دهید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

نظارت ظریف موقعیت فنی وبسایت (Site Audit)
محاسبه ظریف و محاسبه کلمه ها ابزار سئو کلیدی و ارائه توصیه های کلمه ها کلیدی بلند (long-tail Keywords) و لغت ها کلیدی کوتاه (short-tail Keywords) در این مورد
ارائه تجهیزات وسیع برای بررسی و نظارت وبسایت ها رقبا در سوی انجام شغل های بهتر و استعمال از تجربه دیگرافراد در زمینه‌ی بهینه سازی
ارائه گزارشات بی نقص و هر روزه در قالب نمودارهای متفاوت یار و همدم با فردی سازی آن‌ها
و بخش اعظمی دیگر از تجهیزات که می‌توانید نخست وبسایت آفریننده ابزار متبوع را مطالعه نموده و آنگاه مبادرت به تنظیم ورژن متبوع کنید.

هم اکنون در‌پی قصد داریم چندین ابزار اثر گذار را که برای seo گزینه به کار گیری قرار می گیرد, سرویس شما معرفی نماییم:

 

1 - ابزار Ahrefs


این ابزار یکی شایسته ترین ها در عالم به حساب آورده می شود و خدمات و سرویس ها زیادی را برای شما در حیث گرفته میباشد. ابن ابزار از نخست به طور مبلغی می باشد و شما میتوانید ورژن 7 روزه آن را که به قیمت 7 دلار هم میباشد تعیین فرمائید و در شکل رضایت از آن, مبادرت به تنظیم ورژن اساسی کنید. اما در ورژن 7 روزه نیز همه قابلیت و امکان ها در چنگ شما قرار داده می‌گردد تا شما بتوانید شایسته ترین تصمیم گیری را در این مورد داشته باشید.

ما در گروه آموزشی الگوها یک یادگرفتن بدون نقص از ابزار Ahrefs در چنگ شما قرار داده ایم تا بنتوانید به محض تهیه و تنظیم یک کدام از ورژن های ابزار Ahrefs آن را راه‌اندازی نموده و برای اینترنت خویش استعمال نمائید.

 

2 - ابزار Monitorbacklinks


خوشبختانه این ابزار اذن به کار گیری 30 روزه و بدون پول را در دست شما قرار می‌دهد و همان طور که از اسمش معین میباشد, برای رصد و مانیتور کردن بک پیوند ها آیتم استعمال قرار می‌گیرد. یک کدام از تخصصی ترین ابزارها دراین مورد به حساب آورده می شود و تجهیزات نیکی مانند رصد کردن و نظارت بک لینک و پیوند های رقبا را می توانید درین ابزار داشته باشید.

فراگیری بدون نقص این ابزار هم در گروه آموزشی الگوها برای شما تهیه و تنظیم شده‌است که می‌توانید هم قالب همین فصل و هم به طور جدا (تهیه و تنظیم ابزار Monitorbacklinks) آن را تهیه و تنظیم فرمائید.

 

3 - ابزار MOZ


یکی از دیگر از شایسته ترین ابزارها در دنیای بهینه سازی به حساب آورده می شود و این ابزار تا یکسری روز (عموما 30 روز) ورژن مجانی را اما با تجهیزات محدود در چنگ شما قرار می‌دهد. کمپانی MOZ دو کلمه و واژه هم به اسم های Domain Authority و Page Authority را داراست که قدرت و واحد سنجش خیر و خوبی برای سنجش seo وبسایت ها به حساب آورده می شود.

شما درحال حاضر میتوانید یادگرفتن مجانی ابزار MOZ را مستقیما از روی سرورهای تارنما الگوها دانلود نموده و با تجهیزات خوب این ابزار آشنا گردید.

 

4 - ابزار Alexa


وبسایت و ابزار Alexa از قدیم گزینه اعتنا بخش اعظمی از صاحبان وب سایت ها و seo امور بوده میباشد و شما می توانستید جايگاه یک وبسایت را هم به طور در میان المللی و جهانی و هم در مرزو بوم مرتبط با سایت نظارت و حتی با دیگر تارنما ها مقایسه کنید. ولی این مقایسه می تواند تقریبی باشد البته قادر است معیار خیر و خوبی برای محاسبه سایت ها هم باشد.

امروزه (سال2020) این وبسایت رویش متعددی نموده است و حتی ابزارهای منحصربه‌فرد هم مانند Ahrefs و MOZ در مشت یوزرها قرار داده میباشد که بیشتر قسمت های این ابزار به طور مبلغی است.

فراگیری مجانی ابزار الکسا هم حال در وبسایت آموزشی الگوها وجود داراست و مستقیما میتوانید آن را دانلود کنید.

 

5 - ابزار SEMrush


این ابزار هم قادر است تحت عنوان جایگزین یک کدام از ابزارهای بالا که در موردشان کلام شد درآینده برای شما گزینه به کارگیری قرار بگیرد. متاسفانه به جهت تحریم ها نمی قدرت از این ابزار به طور مطمئن استفاده کرد و حتی گزارش هایی از مسدود شدن وبسایت های اهل ایران که درین ابزار اضافه گردیده بودند نیز آمده میباشد. به این ترتیب در صورتیکه دوست دارید می‌توانید از تجهیزات مجانی آن استعمال فرمائید و حتی با ابزارهای دیگر هم مقایسه نمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Screaming Frog یکی شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی میباشد که بوسیله کارشناسان بهینه سازی آیتم استعمال قرار می­گیرد. این ابزار در صرفه­جویی هنگامی به آن‌ها یاری کرده و می­توانند با‌گاز شرایط ابزار سئو اینترنت­تارنما را چک نمایند. این ابزار اطلاعاتی در زمینه‌ی محتوای تکراری، خطاهای وبسایت، قضیه­های مستلزم بهبود و … ارائه می­دهد. خصوصیت بهینه سازی Spider این ابزار برای مثال شایسته ترین­ ها بوده و برگزیدگان کارشناسان seo از این ابزار به کارگیری می­نمایند.
جان هافر مدیریت محتوای Fractl نیز به‌این ابزار عشق داراست. ایشان می­گوید: “اینجانب فارغ از این ابزار نمی­توانم کارهایم را انجام دهم. با به کارگیری این ابزار اینجانب وب سایت­های مشتریان و رقبا را تحلیل کرده و از فرآیند مو جود در صنعت بهینه سازی اطلاعاتی کسب می­کنم. این ابزار خطاهای 404 وب سایت را پیدا کرده، تعداد عبارات مقاله‌ها را احتساب کرده و عنا وین قابل قبولی سفارش می­دهد. با یک نگاه بدین ابزار شما می­توانید اشتباهات را به‌سرعت شناسایی کرده و منش حلی برای آن ها پیدا نمایید. این ابزار همینطور میتواند داده­هایی را از صفحه ها استخراج نماید. این داده ها را می­توانید در کنار داده ها نتیجه ها از دیگر ابزارها قرار داده و حاصل را ارزیابی فرمائید. این ابزار به شما یاری می­نماید تا درکی کلی از حالت اینترنت­وب سایت خویش و رقبای خویش داشته باشید. با به کار گیری از این ابزار اینجانب اقداماتی که می بایست برای بهبود سکو وبسایت انجام دهم را حق تقدم ­بندی می­کنم.”
16 — CORA: ابزارهای توسعه یافته بهینه سازی
در شرایطی‌که پیرو ابزارهای توسعه یافته بهینه سازی میباشید، CORA را تحلیل فرمائید. این ابزار بدون‌پول وجود ندارد، البته تجهیزات کاملی را در دست شما قرار می­دهد. در شرایطی‌که شما کسب­وکاری با اندازه میانگین یا این که پهناور می‌باشید، این ابزار seo به شما یاری می­فرمائید تا نقاط ضعف اینترنت­وب سایت را شناسایی کرده و از مجال­ های جان دار فایده­ مند گردید.
بردلی شاو یکی‌از کارشناسان برتر بهینه سازی در آمریکا میباشد و به کارگیری از این ابزار را سفارش می­نماید. ایشان می­گوید: “اینجانب از ابزارهای زیادی برای ارائه سرویس ها به مشتریانم استعمال می­کنم و همواره پیرو ابزارهای جدیدی هستم تا از مزایای آن‌ها سود­مند نحس. اکنون، CORA شایسته ترین ابزاری میباشد که اینجانب پیدا کرده ­ام. استعمال از این ابزار به مهارت کافی در موضوع اصول بهینه سازی داراست. Cora داده ­هایی را در زمینه ی وب سایت توده­ آوری کرده و آن‌گاه شیوه ­های را برای بهبود تارنما ارائه می­دهد. نظارت بوسیله این اپلیکیشن به یکسری دقیقه دوران نیاز داشته و آن گاه آنالیز ­ها به طور جداولی در دست شما قرار می­گیرند. اینجانب این اپلیکیشن را در هر دو تارنما خودم به کار گیری کرده و جايگاه وبسایت­ ها به صورت چشمگیری ارتقاء یافت.
17 — Serpstat: پلت­فرم چندمنظوره seo
Serpstat یک پلت­فرم هک رویش برای seo، پرداخت به ازای هر کلیک و هدف ها بازاریابی میباشد. چنانچه در ادامه ابزاری چندمنظوره برای رفع کل نیازهای مرتبط با بهینه سازی میباشید و قصد دارید با به کار گیری از آن گروه خویش را مدیر نمایید، Serpstat شایسته ترین مورد خواهد بود. بخش اعظمی از کارشناسان بهینه سازی از این ابزار به کار گیری می­نمایند و این پلت­فرم داده هایی را از بخشها متفاوت دنیا گردآوری نموده است. علاوه بر این، Serpstat به جهت خصوصیت ­های متمایزی که دارااست شناخته شده‌است. برای مثال اساسی­ترین آن‌ها می­قدرت به کلیدواژه ­های فراموش گردیده اشاره نمود. این قسمت کلیدواژه ­هایی را در دست شما قرار می­دهد که رقبای شما فعلا از آنان به کارگیری می­نمایند، ولی شما از آنان غافل میباشید.
دان تیلور بعداز به کارگیری از چند ابزار متعدد برای seo به به کار گیری از Serpstat روی آورده میباشد. ایشان می­گوید: “اینجانب از ابزارهای بررسی و تحقیق درخصوص کلیدواژه زیادی به کار گیری کرده ­ام و اکثری از آنان اشتباهات متعددی دارا هستند. Serpstat ابزار فوق­العاده ­ای برای تحقیق، آنالیز تلاش و چک داده­های متعدد می­باشد. Serpstat را به گروه ابزارهای خویش افزوده و با کمترین هزینه از تجهیزات زیادی منفعت­مند گردید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار seo وب سایت
seo و سئو تارنما مدام مورد ای اصلی برای ابزار سئو دارندگان وبسایت میباشد،از طرفی الگوریتم های گوگل که وظیفه گزینش وب سایت های با صرفه را دارا هستند دائما در هم اکنون به روزرسانی و تغییر‌و تحول میباشند بعداز به روزرسانی این الگوریتم ها کلیه چیز به ویژه برای بازاریابان محتوا و عده ای که فعالیت محتوا می نمایند، عوض میشود.طرز کوشش گوگل و الگوریتم های آن تماما واضح میباشند و قصد آنان این میباشد که مطالب را برای خواننده‌گان بدرستی اکران دهند و دقیقا مطالبی را اکران دهند که مخاطب درپی آن هست.ولی چه چیز غیر روشن و نا مفهوم میباشد؟
در اکثری از مواقع ممکن میباشد ما تارنما را پباده سازی کنیم و نکات seo را باطن آن انجام دهیم و تصور کنیم که سایتمان از لحاظ seo به طور کامل درست و باصرفه میباشد البته حقیقتا از کجا متوجه شویم که عمل های seo موثری داشته ایم؟

خوشبختانه ابزارهای متعددی برای ارزیابی بهینه سازی on page و off page جان دار می‌باشد که با به کار گیری از آن ها می‌توانید seo وب سایت خویش را تحلیل نمائید درین نوشته‌ی علمی و نوشته‌ی‌علمی بعدی seo وبسایت، ۱۰ ابزار چک بهینه سازی را با هم مرور میکنیم.

۱.Google Webmaster Tools
ابزار بهینه سازی وب سایت
ابزار بهینه سازی وب سایت – فراگیری seo تارنما
با گوگل اینترنت مستر میتوانید با نگاهی اجمالی و کلی متوجه گردید که تارنما شما از نظر گوگل به چه شکل میباشد.با استعمال از داده ها بدست آمده از واکشی گوگل از وبسایت شما میتوانید seo وبسایت را افزایش دهید.

همینطور بوسیله ابزار PageSpeed Insights میتوانید سرعت بار گذاری وبسایت را در تلفن همراه و دستکتاپ که یکی‌از مهم‌ترین مسائل seo است، ملاحظه کنید.این ابزار تخت گاز لود تارنما، مرتبه ای میان ۰ تا ۱۰۰ می‌دهد که هرچه این عدد به ۱۰۰ مجاورت باشد،تارنما سرعت لود بهتری داراست.

وب سایت Google Webmaster Tools
۲.Check My Links
ابزار بهینه سازی تارنما ها

برای چک لینک و پیوند های وب سایت میتوانید از ابزار Check My Links استعمال فرمایید این ابزار لینک و پیوند های شکسته و وخیم را به شما نشان میدهد.در‌صورتی‌که سایتی گسترده با کلی کاغذ و پیوند داشته باشید ارزیابی این لینک و پیوند ها بصورت دستی، کاری خسته کننده وسخت می‌باشد البته این ابزار کل لینک و پیوند های شکسته گردیده وبسایت را به شما نشان میدهد.پیوند هایی که نقص‌ دارا‌هستند به رنگ قرمز رنگ و پیوند های سلامت با رنگ سبز اکران داده میشوند.

وب سایت Check My Links

۳.Moz Pro Tools
ابزار seo تارنما

گرچه ابزار رایگانی نمی‌باشد ولی ابزاری بی نقص برای چک بهینه سازی میباشد که به شما امداد می نماید صفحه های تارنما را بصورت بی نقص تجزیه و ارزیابی فرمائید و کسب و عمل خویش را افزایش دهید،OwnCrawl در‌این ابزار که متکی بر خزنده های اینترنت میباشد می‌تواند پاره ای نزدیک به ۳۰۰۰ لینک و پیوند را در یک تارنما تحقیق کند و محتواهای تکراری و مضر برای بهینه سازی را شناسایی نماید.

وبسایت Moz Pro Tools



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


نتیجه ها جستجوی گوگل قلب بهینه سازی ابزار سئو میباشند. با تعدادی شیوه متفاوت می قدرت از نتیجه ها جستجوی گوگل برای ارتقاء ترافیک ارگانیک تارنما به کار گرفت که در پی نوشته‌علمی به معرفی این طرز ها می‌پردازیم.

اولی نحوه استعمال از حاصل جستجوی گوگل برای یافت کردن لغت ها کلیدی میباشد. شما میتوانید از جستجوی آنی گوگل (Google Instant) برای کشف کردن عبارات کلیدی استعمال فرمایید. مطمئناً جستجوی آنی گوگل را تا به هم اکنون بارها چشم اید البته ممکن میباشد متوجه بها آن نشده باشید. هنگامی که به وبسایت گوگل Google.com وارداتی و جستجوی خویش را مقدمه میکنید، گوگل به شما پیشنهاداتی دربرگیرنده جستجوهای دیگر یوزرها می‌دهد. شما میتوانید از این پیشنهادات برای جستن پر کاربرد ترین لغات کلیدی به کار گیری نمایید.

شایسته ترین ابزارهای seo
خصوصیت فوق زمانی که شما در اکنون کاوش می‌باشید مطلوب میباشد ولی هنگامی که شما در‌پی یک قالب کلمه و واژه کلیدی برای استعمال در پست ها و صفحه های تازه می باشید، داشتن این داده ها حیاتی میباشد.

به کار گیری از جستجوی آنی گوگل خیر فقط به شما در جستن لغت ها گزینه به کارگیری یوزرها برای جستجوی محتوا یاری می نماید بلکه به شما قابلیت و امکان دسترسی به کلید کلمه دم بلند (Long-tail) را نیز میدهد تا کلمه ها کلیدی خاص خیس و قابل دستیابی بیشتری پیدا نماید.

بعداز جستن کلمه و واژه کلیدی متبوع نوبت آن میرسد که از جستجوی گوگل برای چک وب سایت های حریف استعمال فرمائید. برای این فعالیت بایستی حاصل کاوش را نگاه نمایید تا ملاحظه کنید در چه شکل بلاگ یا این که سایت شما میتواند جزء نتیجه ها کاوش باشد.

این مرحله احتیاج به مقداری روئت کرد سئوکارانه داراست. برای انجام این فعالیت از خویش بپرسید درصورتی که شما آن کاوش را انجام داده بودید روی کدام پیوند کلیک می کردید. در صورتی نتیجه ها نیکی نشان داده نشود این اقبال را دارید که یک محتوای گران بها ساخت‌و‌ساز فرمائید.

بایستی بدین نکته دقت فرمایید که گوگل چه نتایجی را نشان میدهد. چنانچه گوگل نتیجه ها سابق، پست های فروم ها یا این که وب سایت هایی با جواب انبوه را نشان می‌دهد بدین مفهوم میباشد که مقاله نیکی برای ارائه ندارد و مایحتاج میباشد یک محتوای گرانبها برای گوگل ساخت‌و‌ساز فرمائید.

اکنون که در امر جستن واژه و کلمه کلیدی با جستجوی آنی گوگل دانستیم و ایده هایی در زمینه‌ی رقابت به دست آوردیم در پی معرفی شایسته ترین ابزارهای seo بدین سوال جواب میدهیم که چه گونه تعداد کسانی که واژه کلیدی متبوع ما‌را کاوش کرده اند را بدست آوریم؟ جواب این سوال به کار گیری از ابزار Google Keyword Planner میباشد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Raven

Raven در واقعیت ابزار بازاریابی اینترنتی ابزار سئو منحصر برای seo، شبکه‌های‌مردمی و PPC میباشد

Raven در واقعیت ابزار بازاریابی اینترنتی منحصر برای بهینه سازی، شبکه‌های‌مردمی و PPC میباشد. Raven بیش تر از سی ابزار در مشت شما میگذارد که بوسیله آن می‌توانید پژوهش ها مرتبط با seo، ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند، گزارش از بک لینک و پیوند ها، محاسبه رقبا و ... را یکجا در چنگ داشته باشید. نکته مهم این میباشد که‌این ابزار داده ها را از منابع مختلفی مانند گوگل اینترنت مستر، گوگل AdWords، گوگل Analytics، Moz و Majestic بهینه سازی برای شما جمع آوری می نماید و در واقعیت یک گزارش جامع برایتان آماده می نماید.

بها این جنس از 99 دلار در ماه شروع می شود که در آن می‌توانید 20 روند مانیتور کاوش درشبکه های اجتماعی را در چنگ داشته باشید. Raven برای شناخت شما ورژن مجانی سی روزه ای نیز در حیث گرفته میباشد.

SEMRush

SEMRush بیشتر بر روی آنگاه بازاریابی در موتورهای کاوش تمرکز نموده است

این ابزار در واقعیت یک ابزار امداد کننده برای تحلیل رقباست که کلیدواژه ها از نوع از ارگانیک و مبلغی را برای سایت ها یا این که دامنه ها نشان میدهد. SEMRush بیشتر بر روی سپس بازاریابی در موتورهای کاوش تمرکز نموده است. زیرا این ابزار به انبوهی از داده ها گوگل و بینگ دسترسی داراست به شما این اذن را خواهد اعطا کرد که مشاهده کنید رقبایتان چه گونه مرتبه بندی گردیده اند و این داده ها را برای بیش تر از 45 میلیون کلیدواژه در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی‌از عظیم ترین فواید این ابزار این میباشد که آپ دیت های لحظه به لحظه از موقعیت رنکینگ تارنما شما در اختیارتان قرار میدهد. توسط این داده ها به طور لحظه ای میتوانید از کارایی کلیدواژه های خویش اطلاع پیدا فرمایید و آن را با رقبایتان مقایسه فرمایید. یکی تجهیزات اصلی در SEMRush این میباشد که می‌تواند به شما اطلاع دهد که کدام تارنما ها کوشش دارا هستند توسط کلیدواژه های شما جايگاه بندی شوند.

ارزش این ابزار از 79.95 دلار شروع می شود و به شما 10000 فیض در هر گزارش و 3000 گزارش در هر روز را ارائه می‌دهد.

Whitespark

Whitespark یک ابزار کمکی برای سئوی محل به شمار می رود و به شما یاری می نماید که شل خیس بتوانید به رئیس و سئو جستجوی مجلی خویش بپردازید.

Whitespark یک ابزار کمکی برای سئوی محل به شمار می رود و به شما امداد می نماید که شل خیس بتوانید به رئیس و seo جستجوی مجلی خویش بپردازید. ابزارهایی که درین بسته ارائه شده‌است مشتمل بر:

Local Rank Tracker
Local Citation Finder
Citation Building
Rank Prospector
Review handout Generator
Offline conversion Tracker
Local Citation Finder یک ابزار منحصر در‌این بسته برای سئوی محلی شما به شمار می رود. این ابزار به شما اذن میدهد که منابع ارجاع برای کلیدواژه های خاص پیدا فرمائید. ارزش این بسته قابل انعطاف افزاری از 20 دلار در ماه آغاز میشود و شما بوسیله آن قدرتمند خواهید بود 20 کاوش و جستجو برای 5 پروژه در روز انجام دهید. تحت عنوان نکته آخرین درخصوص این بسته قابل انعطاف افزاری بیان میکنیم که ورژن مجانی صرفا سه کاوش در روز و برای صرفا یک پروژه را به شما ارائه می‌دهد.

در آخر این مقاله ذکر می‌کنیم که هیچ محدودیت و کمبودی از لحاظ وجود ابزار سئوو نیست. اعتنا داشته باشید استعمال از یک ابزار ممکن میباشد برای کلیه اشخاص جواب مطلوب پیرو نداشته باشد و این مساله تماما بستگی به نیازهای شما داراست. پیشنهاد میکنیم پیش از هر چیز نیازمندی های خویش را مرور نمایید و ابزارهای متفاوت را برای برآورده کردن این نیازها آزمایش فرمائید، پس از این عمل میتوانید شایسته ترین ابزار را برای پیشرفت سئوی خویش تعیین فرمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

در رابطه آنالیز کلاس سی ای پی

آیا می دانستید که از لحاظ عملی بسیار ابزار سئو  اصلی و بهتر میباشد که چندین سایتی که به یکدیگر لینک و پیوند می‌باشند را بر روی ای پی های از کلاس C مختلف میزبانی کرد؟ این ابزار بی آلایش به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید محاسبه فرمائید که آیا یک‌سری وبسایت (دامنه) از یک کلاس سی ای پی استعمال می نمایند یا این که نه. شما می‌توانید دست‌کم ۲ دامنه و یا این که تا ۴۰ دامنه را در‌این ابزار وارد نمائید تا این ابزار فیض را به شما اعلام نماید.



زمانی که شما از ای پی اشتراکی برای تارنما خویش به کار گیری میکنید، این دستور میتواند تاثیر منفی بر روی پیج رنک و seo سایت شما داشته باشد. به صورت نمونه هنگامی شما از ای پی استعمال میکنید که وبسایت های دیگر سبب ساز گردیده اند تا این ای پی در لیست سیاه قرار بگیرد این بر روی وبسایت شما هم تاثیر خواهد گذاشت.در رابطه دایرکتوری دی موز(DMOZ)

.ابزاری برای نظارت وبسایت در لیست DMOZ،به وسیله این ابزار می توانید ارزیابی نمائید که ایا تارنما شما در دایرکتوری Dmoz قرار گرفته میباشد و ایرادات آن را رفع نمایید

در رابطه ای پی نشانی اینجانب



شما می‌توانید از این ابزار به کارگیری فرمایید تا از ای پی نشانی خویش با خبر گردید. فهمیدن ای پی میتواند در وضعیت متعددی به شما یاری دهد، برخی از این مورد ها مشتمل بر:



-تماس با پشتیبانی وب یا این که قابل انعطاف افزارها

-بازی آنلاین

-ریموت دسکتاپ و دسترسی های بیرونی

-دور اندیشی از پروکسی ها



در سود ای که به شما اکران داده گردیده، شما ای پی خویش را مشاهده می‌کنید، مملکت و شهری که ای پی وابسته به آن میباشد و همچنین حدودی از شرایط جغرافیایی شما به طور ارتفاع و پهنا جغرافیای اکران داده شده‌است.

ای پی نشانی یکی مخصوص میباشد که به وسیله دستگاه هایی که به وب دسترسی دارا‌هستند به کار گیری می‌گردد تا بتوانند با یکدیگر رابطه برقرار نمایند و بسیاز مشابه به کد پستی شما می‌باشد. فارغ از وجود ای پی نشانی دستگاه شما قابلیت ارسال و اخذ داده ها را ندارد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


به روزرسانی های ناگهانی ابزار سئو  الگوریتم های گوگل مدام بازاریابان را در گیر سردرگمی و نگرانی می نماید. گهگاه ممکن میباشد با خودتان تصور کنید که آن‌ها درانتظار می باشند تا شما همگی شغل های خویش را انجام دهید و سپس یک به روزرسانی را منتشر نمایند تا مجموع سعی های شما بی اثر گردد!

مطمئناً، آن‌ها با دانش بدین حقیقت که‌این فعالیت به نفع همگی میباشد این تغییرات را انجام می‌دهند از این قبلی، هر ترفند الگوریتمی ما‌را یک گام به حاصل جستجوی مطلوب خیس مجاورت می نماید.

با این اکنون هنوز دقیقاً مشخص و معلوم وجود ندارد که Google چه طور یک تارنما را آنالیز می نماید و در غایت معلوم می نماید که کدام تارنما ها برای کدام یک از جستجوها نشان داده شوند.

گفته میشود چند ابزار برای این عمل وجود دارااست برخی از آن ها مجانی و برخی از آنان با پرداخت هزینه قابل اخذ میباشند – که به شما امداد می نماید تا تارنما خویش را به روشی که گوگل می بیند نگاه فرمائید.

این ابزارها برای استراتژی جستجوی ارگانیک شما بسیار اساسی میباشند چون این قابلیت را میدهند تا روی موادتشکیل دهنده وب سایت خویش که Google آن‌ها را اساسی دانسته متمرکز گردید. در‌این پست، ما به 14 ابزار مختلفی می‌پردازیم که تمامی به شما یاری می نمایند مانند یک بازاریاب وب سایت خویش را نظارت نمایید.

ابزارهای اینترنت مستر گوگل
شاید شایسته ترین رویکرد برای شعور شیوه مشاهده وب سایت شما بوسیله Google ، سؤال از خویش Google باشد. Google Webmaster Tools منابع محتوایی میباشند که اصول جستجوی گوگل را توضیح می‌دهند.

از جمله، ابزار Fetch as Google به شما قابلیت میدهد URL وب سایت‌تان را از منظر Google ملاحظه کنید، که‌این در هنگام عیب یابی برای همت ضعیف seo بسیار اساسی میباشد.

داده ها برگشتی قادر است به شما در تغییر تحول شیت متبوع برای دستیابی به نتیجه ها بهتر یاری دهد و حتی میتواند به شما در مستقل کردن کد ایراد ساز یاری دهد زمانی که فکر‌می‌کنید‌ وبسایت شما هک شده‌است.

یکی‌از دیگر از ویژگیهای عالی ابزارهای Google Webmaster ، PageSpeed ​​Insights میباشد. این ابزار بهینه سازی سعی هر دو ورژن دسکتاپ و تلفن همراه شمارا از لحاظ سرعت اندازه گیری می نماید. با پیشی تصاحب کردن جستجوی موبایل از جستجوی دسکتاپ، سرعت برگه برای مشاغلی که میخواهند بازدیدکنندگان خویش را نگهداری نمایند، اهمیت بیشتری می‌یابد.

طبق گفته Google Developers ، “PageSpeed ​​Insights محاسبه می نماید که چه طور یک برگه شایسته ترین عملکردهای معمول را دنبال می نماید و نمره ای را از 1-100 به حساب آوردن می نماید که واحد سنجش سعی آن را تقریب می‌زند.” نمره 80 یا این که فراتر می‌تواند خوب باشد. میانگین ​​، نمره ای میباشد در بین 60 تا 79؛ و نمره ذیل در بین 0 تا 59 میباشد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار QuickSprout از گروه ابزارهایی ابزار سئو  می‌باشند که تحلیل آنلاین تارنما را انجام میدهند. این ابزارهای ارزیابی بهینه سازی نگاهی جامع به وبسایت شما دارا‌هستند و با محاسبه کلی یک شیت و یا این که کل صفحه های گزارشی در موضوع seo، seo وبسایت، سرعت تارنما، لغات کلیدی، شبکه های مردمی و پیوند های وبسایت ارائه می‌دهد. همینطور شما حاذق خواهید بود که وبسایت خویش را در مقایسه با رقبا نظارت و ارزیابی نمائید.

ابزار بهینه سازی Schema Creator
با استعمال از این ابزار شما کار کشته خواهید بود که برای مطالب وبلاگ وب سایت و یا این که هر شیت دیگری یک اسکیما ساخت‌و‌ساز فرمائید و به طور استانداد روش اکران داده ها خویش در گوگل را بهبود بدهید.

ابزار similarweb
ابزار similarweb به شما امداد می نماید  که آمار ترافیک را برای هر دامنه و سایتی ملاحظه کنید و ترازو ورودی وب سایت ها را با هم مقایسه نمایید.

ابزار محاسبه بهینه سازی

xml sitemap با ابزار xml-sitemaps.com
ساخت‌و‌ساز نقشه تارنما برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو از اهمیت بسیار بالایی شامل است. از اینرو برای تولید نقشه وبسایت به طور آنلاین میتوانید وارد تارنما گردید و فقط با وارد کردن دامنه نقشه تارنما خویش را بسازید.

محاسبه آنلاین تارنما با seositecheckup
این ابزار از تیم ابزارهای بهینه سازی میباشد که با محاسبه سریع تارنما شما به خصوص کاغذ اساسی پارامترهای مهم و نکاتی که برای بهبود بهینه سازی داخلی بایستی اجرا خواهد شد را توضیح میدهد. امتیاز داده گردیده به وبسایت شما در میان صفر تا 100 میباشد که هر چه امتیاز کسب گردیده به 100 مجاورت خیس باشد بهتر میباشد. با به کارگیری از این ابزار نکاتی را هم که بایستی رعایت فرمائید به شما نشان داده گردد.

نظارت بک لینک و پیوند تارنما با ahrefs.com
ahrefs از ابزارهای غیر بدون‌پول بهینه سازی میباشد که برای آزمایش بدون پول نیز مایحتاج میباشد داده ها کارت اکانت خویش را نیز وارد نمایید. این ابزار برای ارائه بک پیوند ها نسبت به دیگر تارنما ها از تجهیزات فوق العاده ای برخوردار‌است و به جهت ظریف بودن ارائه گزارش های seo هواداران خاص خویش را دارااست. این وبسایت علاوه بر ارائه سرویس ها seo یک کدام از اصلی ترین مراجع فراگیری seo در عالم میباشد.

سود گیری:
گردآوری لیستی از ابزار های نظارت و چک seo وبسایت کاری مشقت بار میباشد و در‌این مقاله نمی گنجد به این دلیل که صد ها ابزار مشهور دردنیای اینترنت جان دار هست که اشخاص در اکنون استعمال از آنها می باشند. در‌این مقاله کارایی کردیم لیستی از مهم‌ترین ابزار ها را برای شما مهیا کنیم. درصورتی که که شما هم ابزار کارامدی برای این غرض سراغ دارید با ما به اشتراک بگذارید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


در‌صورتی‌که به طور تخصصی  ابزار سئو   در حوزه ی بهینه سازی وبسایت سرگرم به کار می باشید مسلما بر این فرمان واقفید که سئو سرعت یکی‌از مهم‌ترین فاکتور های گوگل به خواسته جايگاه دادن به تارنما هاست . این ابزار کارکشته با در لحاظ به دست آوردن معیارهایی از قبیل تصاویر، کدهای html و JavaScript ،CSS و.. وبسایت شما‌را بررسی کرده و خط مش کارهایی به خواسته ارتقاء سرعت وب سایت در دست شما قرار میدهد. برای شناخت بیشتر با ابزار Gtmetrix و فراگیری چگونگی به کار گیری از آن با ما در‌این نوشته‌علمی همپا باشید.

معرفی ابزار Gtmetrix (جی تی متریکس)
ابزار Gtmetrix یک کدام از دوست داستنی ترین ابزارهای مجانی seo و seo تارنما دربین متخصصین seo به حساب می آید. این ابزار میتواند تا با محاسبه ظریف وب سایت شما سرعت آن را در موتور جستجو گر گوگل و همینطور در موتور جستجو گر یاهو در اختیارتان قرار دهد. برای مثال مهمترین فاکتور هایی که Gtmetrix علاوه بر سرعت وب سایت در موتور های کاوش در دست یوزرها می‌گذارد برهه زمانی بار گذاری وب سایت میباشد.

برای مثال مهمترین مزیت های ابزار Gtmetrix می شود به بدون پول بودن و راحتی فعالیت با آن اشاره نمود به طوری که حتی در حالتی که در مسئله seo وب سایت تجربه کافی نیز نداشته باشید به آسانی میتوانید اطلاعاتی از قبیل سرعت و بازه زمانی بارگذاری وبسایت خویش را از آن اخذ نمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


موتورهای کاوشگر دارای ابزار سئو  اعتبار ، برای مثال گوگل ، ابزارهای بدون پول را برای مدیران سایت ها آماده می نمایند تا همت وبسایت را در نتیجه ها کاوش ارزیابی نمایند. کنسول گوگل یکی شایسته ترین ابزارهای محاسبه وب سایت میباشد.

داده ها کنسول کاوش از دو جنبه اهمیت داراست. یکی‌از اینکه آیا گوگل میتواند تارنما را ارزیابی و ایندکس نماید؟ و دوم اینکه سعی وبسایت در نتیجه ها کاوش چه گونه میباشد؟

به کار گیری از کنسول گوگل به شما یاری می نماید ، موقعیت تارنما را در موتور کاوش به اعتنا مشاهده و ارزیابی نمایید.

مهم‌ترین اطلاعاتی که برای بررسی همت وب سایت در search console بدست می اورید عبارتند از:

نظارت و روش دسترسی خزنده گوگل به صفحه ها وب سایت
تثبیت و بررسی نقشه های xml وب سایت
ساخت و تجزیه نظارت فولدر robots.txt
مشاهده لیست بی نقص url های ایندکس گردیده
چک url هایی که با غلط مواجه میباشند
حذف نشانی سابق یا این که منسوخ گردیده صفحه های
اخذ اخطار درباره با اشتباه در صفحه های یا این که نقص مقررات گوگل
تشخیص مشکلات در تگ تیتر و توضیحات صفحه های
سرعت تارنما و دوران بارگزاری
عباراتی که وبسایت شما به ازای آن‌ها در گوگل کاوش و بازدید گردیده
نرخ کلیک ، سکو معدل هر کاغذ و لغات منحصر به فرد هر کاغذ نیز از سایر داده ها بدست آمده در فیض محاسبه همت وب سایت در موتورهای کاوش میباشند.
این موردها مرتبط با سرچ کنسول گوگل می باشند و به عنوان مثال برای بینگ ، نوع و روش ارائه داده ها متقاوت میباشد.

تحلیل seo با google analytics
یکی‌از شایسته ترین ابزارهای انالیز و محاسبه seo وبسایت ، google analytics میباشد. تمامی عشق و علاقه دارا‌هستند که ترافیک و بازدید طبیعی تارنما خویش از موتورهای کاوش را ارتقا دهند و رغبت دارا هستند بدانند در روز یا این که ماه چه تعداد استفاده کننده از وبسایت بازدید کرده اند. معمولا جز نرخ کلیک و تعداد ورودی هایی که از گوگل کسب نموده اید ، بقیه داده ها مثل bounce rate یا این که مقطع معدل بازدید هر کاغذ را نمی اقتدار از کنسول کاوش دید و می بایست از گوگل آنالیتیکس امداد بگیرید. اگرچه آنالیتیکس از جمهوری اسلامی ایران قابل دسترسی وجود ندارد ، ولی میتوانید از روش پروکسی های تغییر تحول آی پی یا این که vpn به کار گیری فرمائید.

این ابزار داده ها جامعی از خلق یوزرها در مواجهه با وبسایت شما‌را ارائه میدهد و موجب نظارت کردار مخاطب می‌شود. انالیتیکس خیر تنها ورودی از گوگل بلکه کل بازدیدها را بررسی می نماید. خواه شخص بازدیدکننده پیوند وب سایت شمارا در سایت دیگری چشم باشد ، یا این که شبکه های عمومی و یا این که بصورت بی واسطه و با وارد کردن اسم دامنه در مرورگر وارد تارنما گردیده باشد.

تعداد اشخاص آنلاین ، تعداد ظریف بازدیدها در روز ، صفحه های بازدید گردیده ، نرخ پریدن یا این که رخنه‌ برگه ، مقطع معدل حضور ، درصد و نرخ خروج از هر ورقه ، آی پی و مرزو بوم شخص بازدیدکننده را به شما اکران می‌دهد.

در سود و با داده ها بدست آمده ، شما می‌توانید محبوبترین صفحه های را تشخیص دهید ، صفحاتی که در جذب استفاده کننده دارا هستند را بشناسید و به مراد افزاریش بازه زمانی بازدید و کاهش نرخ پریدن اقدامات ما یحتاج را انجام دهید.

نظارت seo وبسایت با گوگل آنالیتیکس

ضرورت تحلیل seo وبسایت
موقعیت تارنما در نتیجه ها کاوش و بررسی seo وب سایت در موتورهای کاوش ضرورت متعددی داراست. همه تارنما ها بایستی طریق اکران صفحه های در گوگل ، خوی یوزرها هنگام مشاهده یا این که ورود به وبسایت را بررسی نمایند. اطلاعاتی که از کنسول جستجوی گوگل و آنالیتیکس بدست می‌آید ، شایسته ترین معیارها جهت سنجش کارایی و موقعیت وبسایت در نتیجه ها کاوش می‌باشند.

نظارت seo وب سایت هم علاوه بر مباحث فنی و داخلی وب سایت ، می بایست مشتمل بر ارزیابی ارتباط تارنما با ماشین که به عبارتی ربات موتور جستجوست و هم شیوه تعامل تارنما با یوزرها انسانی باشد. یعنی خیر فقط طریق دسترسی ، ایندکس شدن و موقعیت وبسایت در موتور کاوش محاسبه گردد ، بلکه طریق مشاهده تارنما بوسیله یوزرها ، بازه زمانی وقتی که روی صفحه ها وقت می‌گذرانند ، شیوه ورود و خروج استفاده کننده از وب سایت ، صفحه ها دوستداشتنی برای یوزرها ، bounce rate هر کاغذ و اکثری از فاکتورهایی دیگر نیز بایستی محاسبه شوند. با گردآوری چنین اطلاعاتی میباشد که می‌توانید تارنما خویش را ارتقاء دهید. مقصود seo هم همین میباشد. ساخت و ساز رابطه هرچه بهتر با موتورهای کاوش و یوزرها!



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


خب، منابع نخستین ای که در اینجا ابزار سئو  لیست کردم Google Tools و Page Speed Insights میباشند. به عقیده ی اینجانب چیزی که در رابطه این دو حقیقتا جذابه اینه که‌این اقبال رو بدست خوا هیم آورد تا ببینیم با بالا رفتن سرعت ورقه ی اینترنت چه چیز های اهمیت پیدا می نمایند و خوا‌هیم رویت کرد این تغییرات از حیث استفاده کننده چه‌طور میباشند. ولی اولی و مهم ترین اینه که چه‌طور این مسئله، کسانی رو که به وبسایت شما راز می‌زنند رو زیر تاثیر قرار میده. دوما ما به چه شکل می تونیم مزیت دوگانه ای که گوگل تفسیرش می کنه برای کیفیت فراتر منفعت مند بشیم.

خب ما می‌دانیم که Google در هر جایی، هر دو تا سه ثانیه، تارنما هایی برای بارگزاری سفارش می نماید. بدیهیه که هر چه سریعتر بهتر. ولی آن به نوعی جاییه که محدوده قرار داره. اینجانب شدیدا توصیه می‌کنم که به آن نگاهی رقابتی داشته باشید. رقبای خویش را در بعضا از این ابزار ها قرار دهید و سرعت هدف ها تون رو در قبال آنچه در صنعت شما رقابتی میباشد رو benchmark فرمایید.


اینجا ما استاندارد های حقیقی وواقعی کاربری Chrome رو داریم و متاسفانه این ابزار برای وب سایت های وسیع و دوستداشتنی در دسترسه، البته شما می تونید داده های نیکی رو از اون بگیرید. این نرم‌افزار در BigQuery قرار داره، پس یک مقدار علم مقدماتی از SQL لازمه.


Lighthouse یکی‌از منابع آیتم عشق و علاقه اینجانب، که اینک در Chrome Dev Tools در دسترسه. اگه شرایط کنونی در یک برگه ی اینترنت می‌باشید بر بروی Inspect Element کلیک نمائید و Chrome Dev Tools رو گشوده نمائید درمنتهای سمت راست Audit رو می‌بینید صحیح اینجا می تونید Lighthouse Report رو در مرورگر خودتون اجرا فرمائید.


چیزی که منو شیفته این منبع میکنه، نمونه ها و راهکارهای ویژه ایه که به شما میده و شما می تونید ازشون به کار گیری فرمائید. حقیقت جذاب برای دونستن اینه که‌این منبع به طور خودکار بر روی Fast 3G Simulated خواهد بود و دقت نمایید که اونها بر بروی یوزرها تلفن ملازمت که از 3G به کارگیری می نمایند متمرکز گردیده اند. اینجانب دوست دارم که اون رو به Applied Fast 3G تغییر و تحول بدم چونکه اینجا Lighthouse به طور حقیقی وواقعی بارگزاری رو اجرا می کنه. پاره ای بیشتر ارتفاع می کشه اما اینطور به حیث می رسه که دقیقتره.


Page Speed Insights حقیقتا خیلی جالب است. شرایط فعلی اونها Chrome User Experience Report رو یکی‌از کردند. ولی در صورتیکه شما جز یکی اون وبسایت های وسیع نباشید، حتی سرعت حقیقی و واقعی کاغذ ی خودتون رو نمی تونید اندازه بگیرید. این بستگی به‌این داره که تنظیمات وبسایت شما چه‌گونه باشه و Feedback ساخت‌و‌ساز می کنه و به اون امتیاز میده. البته چیز خوبیه که ازش باخبر باشید. هنوز هم چیز های باارزشی برای ارائه داره.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


کش کردن صفحه ها  ابزار سئو  تارنما از وظایف این پلاگین میباشد. کش کردن شیت سبب ساز می شود تا سرعت بار گذاری تارنما و شیت متبوع ارتقا یابد. از این رو برای بهبود بهینه سازی وب سایت و سئو آن بسیار مطلوب و لازم میباشد.
معدود وسعت و فشرده کردن فولدر‌ها با ابزارهای seo گوگل مانند پلاگین wp rocket قابل اجرا میباشد. این ابزار وسعت فولدر‌هایی با فرمت JS, CSS, HTML را کاهش می‌نماید. این فعالیت سبب ساز میگردد تا سرعت بار گذاری وبسایت به مراتب ارتقاء یابد. هر چه فولدر‌ها مدل‌خیس باشند، این اصلی قابلیت و امکان‌پذیرتر میشود.
پیش بار گذاری خاطر کش از سایر کارهایی میباشد که‌این پلاگین رشته‌ای در وبسایت انجام می دهد. ایندکس شدن صفحه ها تارنما بوسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوشگر بهبود پیدا می‌نمایند؛ چون موشک ورد پرس بازدیدها را مشابه‌سازی می‌نماید.
یکی‌از دیگر از کار‌هایی که wp rocket انجام می دهد، لود تصاویر در مواردی میباشد که بازدید کننده به آنان می رسد! شاید چشم باشید هنگامی که به سمت زیر کاغذ اسکرول میکنید، تصاویر به طور همزمان بارگذاری می شوند. از این رو یکی کارهایی که‌این پلاگین انجام میدهد همین فرمان میباشد و منجر می‌گردد تا سرعت لود برگه نیز به مراتب ارتقاء یابد.
به عبارتی‌طور که متوجه شدید، موشک وردپرس یا این که wp rocket به ارتقا سرعت بار گذاری صفحه ها وبسایت می‌انجامد که در بهینه سازی وب سایت بسیار اساسی میباشد و دوران ماندگاری بازدیدکنندگان در تارنما را ارتقا میدهد. در صورتی‌که تصمیم به فراگیری پلاگین wp rocket داشتید مطلقا نوشته‌ی‌علمی فراگیری موشک وردپرس را ملاحظه کنید.

ابزار محاسبه بهینه سازی تارنما پلاگین WP AMPWP-AMP
یک کدام از دیگر از ابزارهای بهینه سازی گوگل، پلاگین WP AMP یا این که Accelerated mobile pages میباشد. این ابزار منجر میشود تا تارنما شما بر روی تلفن همراه‌های تلفن همراه و تبلت نیز به خیر فعالیت نماید؛ البته این پلاگین چه کارهایی را قادر است برای وبسایت شما در سوی بهبود آن انجام دهد؟

این پلاگین یک ابزار چک بهینه سازی تارنما میباشد که به بهبود seo وبسایت می‌انجامد و سرعت تارنما را در دیوایس هایی مانند گوشی سرعت می بخشد. با اعتنا به‌این که اکثر اشخاص مبادرت به به کار گیری از اطلاعات دردسترس در تارنما‌ها به امداد تلفن همراه خویش می‌نمایند، به کارگیری از این ابزار ارزیابی seo وبسایت قادر است ترافیک بیشتری از گوگل اخذ نماید.

seo وبسایت برای تلفن همراه با کد نویسی و فرآیندی بسیار کندتر انجام می‌گرفت البته با این پلاگین تخت گاز می‌اقتدار تارنما را با فضای تلفن همراه هم‌خوانی بخشید.

این پلاگین WP AMP در نصیب‌های مختلفی مانند کاغذ مهم و خانگی، صفحه های تکی، دسته‌بندی‌ها، صفحه ها وبلاگ، صفحه های اثبات و … عمل می‌نماید. این پلاگین به شما یاری می‌نماید تا ورقه ساز داخلی را ساخت‌و‌ساز کنیم و به شما این قابلیت و امکان را می دهد که عمل‌های دلخواه و حالت متبوع خویش را در صفحه های سفارشی ساخت‌و‌ساز فرمائید.

درین پلاگین می‌اقتدار چیزهایی مانند منوی سربرگ، محتوای فوتر، وب لاگ های داده ها متای نوشته، لیست ایده ها، رنگ‌ها، منوی سربرگ، نوشته‌های دارای ربط و نوشته‌های اخیر و … را سفارشی فرمایید تا شیت گشوده گردیده بر روی تلفن همراه یوزرها به عبارتی چیزی باشد که دلخواه و مطلوب میباشد.

عده‌بندی و فیض‌گیری
با دقت بدین که اکثر کار‌هایی که در تارنما انجام میگیرد، برای بهبود seo وبسایت میباشد، این امور ممکن میباشد بازه متعددی در قبل از مدیران وب سایت می‌گرفت. البته امروزه پلاگین‌های مختلفی برای این خواسته تدارک چشم گردیده‌اند که به‌این اشخاص امداد شایانی می‌نمایند.

پلاگین‌هایی مانند WP AMP سبب شده‌است تا وب سایت‌ها را شل‌خیس بر روی دیوایس های گوناگون لود نمایند و از طرفی بقیه پلاگین‌ها مانند موشک وردپرس به کاهش بازه بار گذاری وبسایت می‌انجامد و سرعت تارنما را به مراتب ارتقاء میدهد.

لینک و پیوند دهی به دیگر مطالب تارنما بسیار حیاتی میباشد و سبب ساز می گردد بازه زمانی وقتی که مخاطبان وب سایت در آن می مانند به مراتب بیشتر خواهد شد. پلاگین‌هایی نیز برای این مراد تدارک چشم گردیده‌اند که به آنها نیاز دارید.

ابزارهای دیگری نیز برای seo وب سایت وجود دارا‌هستند برای مثال پلاگین یوآست seo و پلاگین سئو تصاویر اسماش که به صورت غیروابسته در نوشته‌ی‌علمی های دیگر به معرفی انها خوا‌هیم پرداخت. روی هم رفته پلاگین‌های معرفی گردیده، بهینه سازی سایتتان را بهبود می بخشند و از این شیوه مرتبه‌بندی گوگل در خصوص سایتتان را زیر تأثیر قرار میدهد. درصورتی که بتوانید دراین مورد به خیر و خوبی کار نمایید و پلاگین‌های بهبود دهنده seo را بشناسید به راحتی می توانید سایتتان را در حق تقدم‌های نخستین موتورهای کاوش مانند گوگل قرار دهید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

لیست لغات کلیدی پیشنهادی گوگل هنگام کاوش
همین مراحل را برای این لیست از عبارات ادامه ابزار سئو  میدهید و پیشنهادات مربوط به هر یک از آن‌ها را پیدا می کنید. در غایت شما لیستی بلند از کلمه ها متبوع یوزرها خواهید داشت که طعام مورد نیاز برای نگارش محتوا و انتخاب تگ های h2 در نوشته‌علمی شما خواهند بود.

وبسیما ابزاری کارآمد و معمولی برای دسترسی به‌این پیشنهادات تهیه و تنظیم نموده است که به شما اذن می دهد با وارد کردن عبارت متبوع خویش لیست پیشنهادات مربوط به آن را اخذ کرده و هم زمان لیست پیشنهادات متناسب با هر مورد از این نتیجه ها را نیز اخذ نمائید.

این ابزار قادر است با یک جستجوی بی آلایش تا ۱۰۰ واژه یا این که عبارت مقصود پیرامون آن مضمون‌ کلیدی را در دست شما قرار دهد. برای به کارگیری از این ابزار به کاغذ کلمه ها پیشنهادی گوگل مراجعه نمایید. تصویر ذیل مثال ای از خروجی ابزار شایسته ترین لغات پیشنهادی گوگل میباشد.

ابزار جستجوی کلمه ها کلیدی پیشنهادی گوگل
2- به کار گیری از پیشنهادات گوگل در برگه کاوش
علاوه بر پیشنهادات لحظه ای که هنگام کاوش به شما نمایش داده می شود. کلمه ها دیگری نیز در زیر کاغذ حاصل کاوش در دست شما قرار می گیرد. این پیشنهادات از نگاه املایی و گزاره بندی با عبارت کاوش گردیده به وسیله شما متعدد می‌باشند اما همه مربوط به معنا کلیدی متبوع شما خواهند بود.

تصویر تحت نمایی از پیشنهادات گوگل برای عبارت بوت استرپ چه می‌باشد می باشند که به شما امداد میکند. کلمه ها دارای ربط و موضوعات داغ برای این مضمون‌ کلیدی را شناسایی فرمائید.

کلمه ها پیشنهادی گوگل در انتهای کاغذ نتیجه ها کاوش
3- استعمال از ابزار keyword planner
این ابزار یک کدام از ابزارهای زیرمجموعه google adwords میباشد که برای اکران تبلیغات در حاصل جستجوی گوگل گزینه به کارگیری قرار می گیرد. درین نصیب شما می‌توانید کلمات متبوع خویش را وارد کرده و علاوه بر اخذ تعداد جستجوی ماهانه هر کدام کلمه ها پیشنهادی گوگل مربوط به آن مسئله را نیز اخذ نمائید.

برای شناخت بیشتر با این ابزار توصیه می کنیم مقالهآموزش عمل با ابزار keyword planner را در وبسیما مطالعه نمائید.

صحبت آخرین
هر روز الگوریتم های گوگل قویتر از قبل و با هوش فراتر صفحه ها را چک میکنند. کل سعی گوگل فهم بهتر از محتوای کاغذ و ارایه شایسته ترین حاصل به یوزرها خویش میباشد. در سود نقش محتوا هم چنان در seo ۲۰۱۸ پر رنگ باقی خواهد ماند و تنظیم محتوا مستلزم وقت و علم بیشتری نسبت به قبلی میباشد. محتوای شما می بایست پاسخگوی سوالهای اکثری از یوزرها باشد و هم زمان از حیث موتورهای کاوش با ارزش باشد. هرچقدر دایره لغت ها شما عظیم خیس بوده و به ادبیات یوزرها مجاورت باشد اقبال شما برای کسب رده بیشتر خواهد

بوت استرپ در چه سالی منتشر شد
چرا اسم آن بوت استرپ میباشد
بوت استرپ بوسیله چه شرکتی ایجاد شده‌است
چه ورژن هایی برای بوت استرپ وجود دارااست
پباده سازی ریسپانسیو چه چیزی است
مزایای بوت استرپ چه میباشد
معایب بوت استرپ چه است
چه وبسایت هایی از بوت استرپ استعمال کرده اند
یافتن عبارات پیشنهادی گوگل در خصوص معنا کلیدی
برای آنکه بتواند موضوعات و حاشیه ها گزینه دقت پیرامون معنا کلیدی خویش را پیدا فرمایید بایستی در آغاز بدانید یوزرها عموما چه عباراتی را کاوش میکنند و برای این عمل بهتر میباشد از پیشنهادات گوگل هنگام کاوش به کارگیری فرمایید. این پیشنهادات عملا پرجستجوترین کلمه ها یوزرها در مسئله متبوع شما می‌باشند.

1- استعمال از پیشنهادات گوگل هنگام کاوش
او‌لین گام برای یافتن کلمه ها کلیدی پیشنهادی گوگل جستجوی عبارت متبوع در گوگل میباشد. به محض آنکه استارت به تایپ کردن در نوار کاوش می کنید پیشنهادی به شما اکران داده می گردند. این پیشنهادات عباراتی میباشند که به وسیله یوزرها کاوش گردیده اند و با متن وارداتی بوسیله شما استارت می‌شوند. تصویر ذیل نمایی از این پیشنهادات گوگل میباشد.

 بود.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار seo بدون‌پول Hunter.io
با به کار گیری از این ابزار سئو  ، میتوانید همگی پست الکرونیکی‌های مربوط به یک وب سایت را در کسری از ثانیه پیدا فرمایید. هر ایمیلی که در‌این ابزار فهرست می شود، دارنده امتیاز اعتماد میباشد. همینطور بعضا از پست الکرونیکی‌ها، آیکون تایید دارا‌هستند؛ یعنی میتوانید از این آدرس اینترنتی‌ها با اعتماد بی نقص، به کار گیری فرمائید. حتی‌د‌ر شکل قابلیت، با این ابزار می توانید آدرس اینترنتی افراد موردنظر خویش را هم پیدا فرمایید؛ فقط کافی میباشد اسم وی و دامین پست الکرونیکی اش را وارد فرمائید.

اما این ابزار مجانی، هر ماه صرفا ۱۰۰ درخواست پست الکرونیکی ارائه می دهد و در شرایطی‌که بیشتر از این نیاز دارید، بایستی برای ورژن‌های مبلغی آن دست‌به‌جیب گردید.

۱۱. ابزار بهینه سازی بهینه سازی Web Page Analyzer
این ابزار seo یک آنالیز کلیه‌جانبه از صحفات تارنما، در چنگ شما قرار میدهد. هر بخشی از ورقه که سئوی آن گزینه یا این که مشکلی داشته باشد را به شما اطلاع می دهد. به عنوان مثال با آنالیز یک ورقه، تصاویری که متن جایگزین ندارند، ساختار ناقض هدینگ‌ها، پیوند‌های داخلی و فرنگی نادرست، تیتر و توضیح متا ناقص و اکثری از موردها دیگر را به شما اطلاع میدهد.

ابزارهای بدون‌پول برای برد در seo
۱۲. پلاگین LinkMiner
LinkMiner یک پلاگین گوگل کروم میباشد که پیوند‌های ناقص و حاد روی یک برگه را شناسایی می‌نماید. بعضی از لینک و پیوند‌ها ممکن میباشد دیگر در دسترس نباشند، بعضا از آنها ممکن میباشد به نشانی جدیدی منتقل گردیده باشند و بعضی دیگر از آنان ممکن میباشد مبتلا تغییر‌و تحول ساختار URL گردیده باشند. بدین ترتیب وقتی که روی این لینک و پیوند‌های وخیم کلیک نمایید، با خطای ورقه 404 مواجه خواهید شد.

۱۳. ابزار Responsive Design Checker
به عبارتی‌طور که می دانید، seo تنها درمورد لغت ها کلیدی وجود ندارد، بلکه درمورد تجربه کاربری، دسترسی سایت برای یوزرها روی دستگاه‌های متعدد و راحتی به کار گیری از تارنما هم میباشد. همانگونه که از اسم این ابزار پیدا میباشد، با واردکردن وب سایت، به شما خواهد ذکر کرد که وب سایت تان روی دستگاه‌های متعدد چه ظواهر و عملکردی دارااست.

یک سایت روی دستگاه‌های گوناگون مثلا تبلت، لپ‌تاپ، موبایل گوشی یا این که حتی تلویزیون هوشمند، متعدد میباشد. این ابزار به شما نشان خواهد بخشید که یک وبسایت روی دستگاه‌های خاص، چطور به‌حیث میرسد. به عنوان مثال یک وب سایت روی Iphone X با Samsang Galaxy S10 مختلف میباشد.

از آن جایی که گوگل اهمیت بسیار متعددی به ورژن تلفن همراه تارنما‌ها میدهد، بایستی به خصوصیت پشتبیانی تارنما‌تان از تلفن همراه‌های همدم هوشمند، اعتنا داشته باشید. ولی گوگل هم ابزاری برای ارزیابی تارنما شما روی تلفن همراه‌های تلفن همراه آماده کرده که Mobile Friendly Test اسم داراست.

۱۴. ابزار SERProbot
درصورتی که در ادامه برگزیدگان لغت ها کلیدی میباشید، این ابزار مطلوب شما میباشد. SERProbot ابزاری برای ارزیابی مرتبه گوگل میباشد که اذن می دهد به‌طور هم زمان، پنج کلمه و واژه کلیدی مرتبه‌بندی را ارزیابی نمایید. این ابزار حتی نیازی به تثبیت‌اسم هم ندارد، صرفا کافی میباشد دامین موردنظر خویش را وارد نمایید تا فهرستی از عبارات کلیدی برتر آن را ملاحظه کنید. حتی با استعمال از این ابزار می توانید عبارات کلیدی بخش ها متفاوت را به‌طور جداازهم تحلیل نمایید.

۱۵. پلاگین seo Keywords Everywhere
Keywords Everywhere یک پلاگین گوگل کروم میباشد که وسعت جستجوها، پرداخت‌ به ازای کلیک (CPC) و داده‌های رقابتی را برای گوگل به‌اکران می گذارد. اما این پلاگین، داده ها خویش را با به کار گیری از Google Keyword Planner به‌دست میاورد. اما برای استعمال از این خصوصیت، نیاز میباشد که کلید API بدون پول داشته باشید.

مرتبه بندی گوگل با ابزار مجانی seo
۱۶. ابزار seo Similarweb
این ابزار، واحد سنجش ترافیک ماهانه یک سایت را اکران می دهد. همینطور از روش این ابزار میتوانید منابع (به‌شکل بی واسطه، ارگانیک و غیره) و مناطقی که ترافیک وارد تارنما شما شده‌است را نظارت فرمایید. همینطور به امداد این ابزار، میبینید که چه وب سایت‌هایی بیشترین ترافیک را به‌سوی وب سایت شما ارسال می‌نمایند.

۱۰ استراتژی بی آلایش برای برد در بهینه سازی یوتیوب
۱۷. افزونه بهینه سازی وردپرس Smush Image
Smush Image Compression and Optimisation یک افزونه بدون‌پول برای وردپرس میباشد که با آن‌ میتوانید تصاویر تارنما خویش را فشرده و با صرفه فرمایید. از آن جایی که سرعت بار گذاری صفحه ها بسیار اساسی میباشد؛ به این ترتیب هرچه تصاویر شما با صرفه‌خیس و مدل‌خیس باشند، سرعت بار گذاری یا این که لودینگ هم بسیار سریع‌خیس می‌گردد.

اما ورژن بدون‌پول این افزونه، صرفا اذن میدهد که هربار صرفا ۵۰ عکس را باصرفه فرمائید. همینطور ابزار دیگری به اسم Shortpixel وجود داراست که عمل آن با صرفه‌سازی تصاویر میباشد و افزونه وردپرس خویش را هم دارااست. به‌یاری این ابزار می توانید ماهانه ۱۰۰ عکس را با صرفه نمایید.

۱۸. ابزار ?Where Goes
این ابزار معمولی اذن میدهد تا مسیر‌های ریدایرکت URLهای موردنظر خویش را پیدا فرمائید. تنها کافی میباشد، نشانی سابق که می دانید را وارد این ابزار نمایید تا نوع ریدایرکت (مانند ۳۰۱، ۳۰۲ و غیره) و نشانی تازه را در چنگ شما قرار دهد. از آن‌جایی که با ارتقا تعداد ریدایرکت‌های غیرضروری، با کاهش سرعت وب سایت و ضربه‌ به تجربه کاربری، رو‌به‌رو خواهید شد؛ بسیار اصلی میباشد که تا حد قابلیت و امکان ریدایرکت‌های خویش را باصرفه نمایید.

فراموش نکنید که وجود ریدایرکت‌های مازاد، سبب حذف شما از نظر خزنده‌های گوگل شود.

۱۹. ابزار seo محلی Whitespark’s Google Business Review Link Generator
در صورتیکه به بهینه سازی محلی اهمیت می‌دهید، بسیار اساسی میباشد که پروفایل Google My Business خویش را دائما زیر‌حیث قرار دهید و آنالیز نمایید. این ابزار لینک و پیوند‌های قابل اشتراکی ساخت می‌نماید که اذن می‌‌دهد تا یوزرها فقط با یک کلیک، کسب‌وکار شمارا مشاهده و چک نمایند. از روش کانال‌های اجتماعی، آدرس اینترنتی و پیام‌رسان‌ها این پیوند‌ها را به اشتراک بگذارید و تا حد قابلیت، فرآیند نظارت را برای مشتریان خویش ریلکس‌خیس نمائید.

۲۰. ابزار Portnets SERP Preview Tool
آیا برای شما پرسش شده‌است که وب سایت‌‌تان در حاصل جستجوی گوگل، چه ظاهری خواهد داشت؟ تیتر و توضیحات متا در حاصل کاوش، اهمیت متعددی دارا هستند و از عواملی می‌باشند که استفاده کننده را مجاب می‌نمایند تا روی لینک و پیوند شما کلیک نماید. ابزار Portents SERP Preview Tool این مورد ها را به شما نشان خواهد اعطا کرد، صرفا کافی میباشد تا نشانی برگه خویش را در آن وارد فرمائید. همینطور در صورتیکه مشکلی در تیتر و توضیحات شما وجود داشته باشد، این ابزار به شما اعلام خواهد کرد تا آن را باصرفه یا این که اصلاح نمائید.

۲۱. ابزار بهینه سازی Robots.txt Generator
کلیه وبسایت‌های زیر اینترنت می بایست یک پوشه Robot.txt داشته باشند. این پوشه‌ها به ربات‌هایی مانند خزنده‌های گوگل اعلام می‌نمایند که چه صفحاتی بایستی و نباید ذیل‌آنالیز قرار بگیرند. با به کارگیری از این ابزار به‌راحتی میتوانید فرمت قابل قبولی از پوشه Robots.txt ساخت فرمایید.

ابزار بدون پول seo برای جايگاه بندی گوگل
۲۲. ابزار seo Browseo
با به کارگیری از Browseo می توانید ظواهر صفحه ها اینترنت را سوای CSS یا این که استایلینگ‌های غیرضروری، ببینید.

به لهجه دیگر، تارنما شمارا از حیث گوگل نشان خواهد اعطا کرد. این ابزار بسیار اثرگذار میباشد چون به شما نشان میدهد که آیا ربات‌های گوگل، به‌راحتی میتوانند هدف ها موردنظرتان را مشاهده نمایند یا این که برای دیدن محتویات اساسی، می بایست سعی بیشتری باطن وبسایت داشته باشند.

۲۳. ابزار Keep-alive Validation بهینه سازی
با به کار گیری از این ابزار، می توانید صدق یکی فاکتورهای اصلی درجه‌بندی گوگل برای تارنما خویش روی تلفن همراه را تیک بزنید. ابزار Keep-alive Validation بهینه سازی Tool معین می‌نماید که آیا اتصالات به یادماندنی (Persistent Connectios) وب سایت شما فعال میباشد یا این که غیرفعال.

مثالی میزنیم تا این موضوع را بهتر متوجه شویم. فرض فرمائید ۱۰ نفر قرار میباشد از یک در، وارد یک جای شوند. دو راه و روش دارید: هربار که یک نفر از این ۱۰ نفر وارد گوشه و کنار میشود، در را گشوده و بسته نمائید؛ یا این که این‌که در را بی نقص گشوده بگذارید تا هر ۱۰ نفر وارد دور و بر شوند. معین میباشد که مورد دوم بسیار بهتر و سریع‌خیس میباشد.

اتصال به یاد ماندنی یا این که اتصال مانا، اذن می دهد تا در‌ وب سایت شما، مدام گشوده باشد و سود آن، بهبود سرعت بار گذاری شیت میباشد.

۲۴. ابزار seo Chrome DevTools
ابزار seo مجانی Chrome DevTools، یک ابزار رفع انواع‌ (Debugging) در گوگل کروم میباشد. با به کار گیری از آن میتوانید اختلال سرعت صفحه های را برطرف فرمایید و بهبود ببخشید، همت صفحه های را بالا ببرید و آبادی‌ها عمل دیگر. از لحاظ seo تکنیکی، این ابزار به کار گیری‌های بی‌شماری در چنگ یوزرها و بسط‌دهندگان صفحان اینترنت قرار میدهد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


برای به کار گیری از این  ابزار سئو    نخست از اینجا وارد این وب سایت گردید و یک اکانت کاربری در آن بسازید.

نکته

نام نویسی نخستین (به مقطع 30 روز) در‌این تارنما بدون پول میباشد البته بعد از آخر این عصر بایستی ورژن تجاری آن را تنظیم فرمائید. (برای تهیه و تنظیم ورژن تجاری هم می توانید هزینه آن را به دلار پرداخت نمائید هم از روش سایت‌های پارسی که‌این حساب‌ها را میفروشند به تومان آن را خریداری نمایید.)

بعد از انتها نام نویسی وارد وبسایت گردید و از منو روی آیتم keyword explorer < moz pro کلیک نمائید. (شیوه به کار گیری از این ابزار خیلی معمولی میباشد. صرفا کافیست در فریم بزرگی که مشاهده میکنید واژه و کلمه مد نظرتان را بنویسید و اطلاعاتی که پیش‌خیس به آن‌ها اشاره نمودیم را مشاهده کنید.

مسیر دسترسی به ابزار moz keyword explorer
ابزار link explorer
از MOZ link explorer برای در دست گرفتن لینک و پیوند سازی به کارگیری می شود زیرا این ابزار فرآیندی به نام تشخیص کیفیت لینک و پیوند داراست و به ما نشان میدهد پیوند‌ها از چه کیفیتی برخوردارند.
هر وقت بخواهید کیفیت یک لینک و پیوند را آنالیز نمایید به بدون چاره می بایست از این ابزار MOZ به کار گیری نمایید. این ابزار در ورژن مجانی خویش، 10 لینک و پیوند پایان را برای شما تحلیل می‌نماید البته در ورژن تجاری آن که اتفاقا در صفحه سرویس ها میموس هم قابل تهیه و تنظیم میباشد می توانید مجموع بک لینک و پیوند‌های تارنما‌تان را استخراج و تجزیه و نظارت نمائید.
ابزار پیوند اکسپلورر دارنده یک خصوصیت جالب به اسم اسپم اسکور هم می باشد. شاخص کیفیت بندی پیوند‌ها در MOZ شاخصه‌ای به نام اسپم اسکور Spam Score میباشد. اسپم اسکور بشما میگوید هر لینکی چقدر کیفیت دارااست و از 1 تا 100 به لینک و پیوند شما امتیاز منفی می دهد. یعنی هرچه این آمار اسپم اسکور فراتر باشد معیار بد بودن و ذیل بودن کیفیت آن را اکران می دهد. پس هر چه اسپم اسکور پیوند‌ها به صفر نزدیکتر باشد، کیفیت آنان فراتر میباشد.

اسپم اسکور ابزار پیوند اکسپلورر
از روش این ابزار مدام آمار اسپم اسکور بک لینک و پیوند‌هایی که اخذ میکنید را آنالیز کنید و از تحت 20 بودن آنان اطمینان نتیجه ها فرمائید تا مدام پروفایل بک پیوند تندرست و تمیزی داشته باشید.

چطور از ابزار MOZ link Explorer به کار گیری کنیم؟
برای استعمال از این ابزار هم نیاز به یک اکانت کاربری در تارنما MOZ دارید. بعد از ورود به حسابتان مسیر moz pro > link explorer را طی فرمایید و در کادری که میبینید اسم دامنه گزینه نظرتان را وارد فرمایید.

مسیر ابزار moz link explorer
نکته
نکته مهمی که در به کار گیری از این ابزار بایستی بدانید این میباشد که در 30 روز صرفا 10 آنالیز می‌توانید انجام دهید. توصیه ما اینست از نصیب Quick Download < Overview پوشه‌های خروجی ارزیابی‌های‌تان را استخراج و در جایی از سیستم‌تان ذخیره فرمائید تا هر مدت که نیاز داشتید بتوانید به آنان دسترسی داشته باشید.

سایت Ahrefs.com:
این ابزار یکی کاربردی‌ترین ابزارهای بصری تجزیه و بررسی لینک و پیوند میباشد و حدودا عظیم‌ترین دیتاهای مرتبط با پیوند سازی و همچنین چک پیوند و… را داراست و به شما می گوید هر لینکی از چه سایتی و با چه واژه و کلمه ای (به عبارتی انکرتکست که تا قبل از این در بلاگ میموس توضیح دادیم) به وب سایت شما داده گردیده و کیفیت آن چقدر میباشد. یکی خصوصیت‌های دیدنی ابزار Ahrefs اینست که به شما می گوید وب سایت حریف‌تان در چه جاهایی پیوند ساخته میباشد. از این رو می توانید از آنان برای پیوند سازی به کارگیری فرمایید.

ابزار ahrefs
ابزار Ahrefs در همیاری با MOZ از داده ها آن‌ها برای تشخیص اسپم اسکور استعمال می‌نماید همچنین به تنهایی امتیازی برای دامنه‌ها، وبسایت‌ها و ورقه‌هایی که به شما لینک و پیوند میدهد در لحاظ میگیرد. هر چه این امتیاز به 100 نزدیکتر باشد، یعنی توان یا این که Domain rank آن تارنما بیشتر میباشد.

domain rank در ابزار ahrefs
این ابزار در مورد تحقیق کلمه و واژه کلیدی و پیوند سازی یعنی سئو audit بررسی seo شایسته ترین میباشد و ابزاری بی نقص برای بررسی seo سایت حریف میباشد. فرقی نمیکد بخواهید بهینه سازی تارنما رقیبان‌تان را نظارت نمایید یا این که seo تارنما خودتان! این ابزار تحلیلی بی نقص از:

پیوند سازی داخلی
لینک و پیوند سازی فرنگی
انکرتکست ها
لینک و پیوند‌ها و کیفیت آن‌ها
محتوای منتشر گردیده
بک پیوند‌های دریافتی
بک لینک و پیوند‌هایی که جدیدا از دست داده‌اید و…
را در اختیارتان قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


۱- تیتر تکراری [Duplicate Title]
برای حل خلل تیتر تکراری، مطمئن ابزار سئو  گردید که تیتر های تکراری را ویرایش میکنید تا هر برگه از تارنما شما دارنده تیتر [

:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


وبسایت KWFinder – ابزار سنجش بهینه سازی کلمه ها کلیدی
شایسته ترین ابزارها و وبسایت های seo 2019

ابزارهای seo لغات کلیدی مانند KWFinder به شما امداد می نمایند بتوانید عبارات کلیدی طولانی تری پیدا فرمائید که رقابت کمتری روی ان ها وجود داراست. متخصص ها از این ابزار برای جستن عبارات کلیدی، آنالیز بک لینک و پیوند ها و اخذ گزارش درباره با وب سایت شما در نتیجه ها کاوش به کارگیری می نمایند. ابزار Rank Tracker آن به شما یاری می نماید تا ضمن ردیابی پیشرفت خویش ، مبتنی بر یک میزان کلمه و واژه کلیدی ، بهبود درجه خویش را به راحتی دنبال فرمائید. به علاوه ، در‌حالتی که این کافی نباشد ، تعدادی واژه کلیدی پیشنهادی اخذ خواهید کرد که به شما یاری می نمایند حتی به درجه های بالاتری برسید.

مشاهده وبسایت


ابزار Google AdWords keyword planner
شایسته ترین ابزارها و وبسایت های seo 2019

اکثری از کارشناسان ابزار سئو  seo از این ابزار برای جستن عبارات کلیدی غرض شان به کار گیری می نمایند. فرض نمایید شما دنبال عبارات کلیدی برای مسئله عمل تان می باشید، این ابزار می‌تواند شایسته ترین عبارات کلیدی را در مشت شما قرار دهد، هم چنین تعداد دفعاتی که‌این عبارات کلیدی در گوگل کاوش میشوند را در مشت شما قرار می‌دهند. براین اساس شما میتوانید لغت ها کلیدی طولانی خیس و یا این که مترداف هایی را پیدا نمائید که به شما اذن می‌دهند در قضیه عمل تان برای کلمه ها کلیدی ای هم سکو بگیرید که رقابت کمتری روی آن‌ها وجود دارااست.

مشاهده تارنما


وبسایت Moz – شایسته ترین اپلیکیشن نصفه مجانی بهینه سازی
شایسته ترین ابزارها و وبسایت های seo 2019

اپلیکیشن بهینه سازی Moz یکی‌از ابزارهایی میباشد که کارشناسان بهینه سازی به صورت دایم از آنها به کار گیری می نمایند. این ابزار بهینه سازی دائما همگام و هم‌زمان با تغییرات الگوریتم گوگل، تغییر و تحول یافته و با آن همگام می‌شود، هم چنین سیستم چت در مشت شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به جواب هر سیرتکامل پرسش تان تخت گاز برسید. فرقی ندارد که دنبال عبارات کلیدی باشید، یا این که بخواهید آمار خزیدن و… را درباره با وب سایت تان را بدست آورید، این ابزار هر چیزی که شما بخواهید در چنگ شما قرار خواهد بخشید. می‌توانید آمار جامعی درباره با وب سایت تان بدست آورید، آنگاه از آنان برای بهبود مرتبه وب سایت تان به کارگیری فرمائید، حتی پیشنهاداتی نیز جهت بهبود جايگاه وب سایت تان به شما ارائه گردد. همینطور دارنده نوار ابزار MozBar بدون پول میباشد که میتوانید به طور مجانی آن را دانلود فرمائید، که به شما قابلیت میدهد هنگام مرور هر کاغذ ، معیارهای متفاوت seo دکان خویش را مانند domain authority و back link و spam score را ملاحظه کنید.

مهم‌ترین قابلیت و امکان این ابزار برسی اسپم اسکور وبسایت ها و بک لینک و پیوند های آن میباشد، مثلا در‌صورتی‌که به تارنما شما بکلینک های مضر آمده باشد شما می‌توانید لیست آنها‌را استخراج فرمائید و در گوگل وبمستر تولز disavow نمایید. یا این که در صورتی اسپم اسکور وب سایت شما بالا رفته باشد متوجه می شوید که وبسایت شما هک شده‌است.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


در صورتی‌که در پی لیست ابزار سئو  از ابزارهای بدون‌پول و ضروری بهینه سازی میباشید که به شما یاری دهد تا سریع خیس و دقیقتر فعالیت فرمائید ، پس با ما همدم باشید.

با استعمال از این ابزارها می‌توانید محاسبه های مفیدی بر روی وبسایت خویش و رقبا از دید متفاوت داشته باشید و برای بهبود بهینه سازی و سئو تارنما خویش از این ابزارها به کارگیری مفیدی داشته باشید.

بخش اعظمی از این مورد ها ، جزء ابزارهای مهم بهینه سازی میباشند و به طبع می بایست بخشی از باکس ابزار هر متخصص بهینه سازی و وبمستر باشند.

ابزار Answer the Public – این ابزار برای جستن سوالاتی که معمولا در Google پرسیده می‌شود بسیار موءثر میباشد.
ابزار Uber Suggest – با وارد کردن یک واژه و کلمه کلیدی شالوده، صدها ایده برای لغات کلیدی ارائه میدهد. نیازی به تثبیت درخواست ندارد و کل کلمه ها کلیدی را در قالب یک پوشه CSV عرضه می نماید.
ابزار Soovle – ابزارهای بسیار کار کشته برای ساخت و ساز صدها ایده لغات کلیدی از واژه و کلمه اول میباشند.
ابزار Hemingway Editor – این ابزار وضوح نوشته شمارا با پررنگ کردن جملاتی که تلاوت آن‌ها مشقت بار میباشد و عبارات “ضعیف” و غیره بهبود می‌بخشد. این گزینه یک ابزار ضروری برای وب لاگ نویسان میباشد.
ابزار Chrome Developer Tools این ابزار برای انواع زدایی صفحه ها اینترنت ساخته میباشد. از این ابزار برای رفع اشتباهات ورقه، افزایش عملکرد رندر ورقه اینترنت و مورد ها دیگر به کارگیری می گردد. از بینش فنی بهینه سازی ، کاربردهای این ابزار بی آخر میباشد.
ابزار Beam Us Up – یک اپلیکیشن خزنده seo میباشد. این ابزار یک جایگزین فوق العاده برای Screaming Frog و ادغامی از اکسل و Google Drive میباشد که تنها برای ویندوز در دسترس میباشد.
ابزارهای Google Keyword Planner ، Trends ، Webmaster Tools ، Analytics ، Sheets – ابزارهایی میباشند که بیشترین به کارگیری را در بهینه سازی دارا‌هستند و برای کشف کردن و تحقیق عبارات کلیدی (ابزار Keyword Planner) و تشخیص معیار سرچ لغات (ابزار Trends)، شناسایی و رفع خطاها وبسایت (ابزارWebmaster Tools)، تجزیه و آنالیز اشخاصی که از تارنما بازدید می نمایند (ابزار Analytics)، گردآوری، پردازش و تجزیه و محاسبه اشکال داده های مرتبط با جستجوگرها (ابزار Sheets) استعمال می‌شوند.
ابزار Bing Webmaster Tools – گروه ای از ابزارهای قانونی Bing برای اینترنت مسترها، که بسیار مشابه به ابزار Google Webmaster Tools است.
ابزار Yandex Metrica – یک اپلیکیشن تجزیه و آنالیز آنلاین بدون‌پول میباشد.
ابزار Keyword Shitter – صدها و هزاران واژه کلیدی را طبق لغت ها کلیدی اول ساخت‌و‌ساز می نماید و شما همینطور می‌توانید مجموع پیشنهادات عبارات کلیدی را بصورت یک فولدر txt. صرفا با یک کلیک دانلود نمائید (نیازی به نام نویسی ندارد).
ابزار SERPs.com’s Keyword Research – این ابزار هزاران کلمه و واژه کلیدی را در پهنا یکسری ثانیه پیدا می نماید. همینطور به شما این قابلیت را می‌دهد تا عبارات کلیدی را غربال کرده و آنها‌را در یک فولدر CSV اخذ فرمائید(نیازی به نام نویسی ندارد).
ابزار Small سئو Tools Plagiarism Checker – با کپی میلیاردها گواهی در سراسر اینترنت، سرقت ادبی را شناسایی می نماید. برای یافت کردن اشخاصی که محتوای خویش فارغ از بیان مرجع را سرقت و یا این که اسکن کرده اند موءثر میباشد.
Google SERP Snippet Optimization Tool – شناسایی اشتباهات جانور در تگ تایتل و متای توضیحات وب سایت. همینطور یک پیش تئاتر از شیوه اکران صفحه ها اینترنت شما در حاصل جستجوی Google تولید می نماید.
ابزار Delim.co – لیستی را که عنوان ها آن به وسیله کاما ازهم غیر وابسته گردیده اند(مانند فولدر CSV) را در یکسری ثانیه تبدیل می نماید. این ابزار چندان برای خویش بهینه سازی اثر گذار وجود ندارد، ولی برای اکثری از وظایف مرتبط با کارشناسان بهینه سازی کاربرد دارااست.
ابزار Drop My Link – برای جستن زمان های ساخت و ساز لینک و پیوند می‌توانید عبارات کلیدی خویش را با اپراتورهای جستجوی توسعه یافته گوگل مخلوط فرمایید. این ابزار برای یافت کردن مجال های پست مهمان، صفحه های لینک و پیوند و منبع ، گردآوری پیوند و غیره بسیار اثر گذار میباشد.
Keyworddit – خلاصه‌ای از لغات کلیدی و عباراتی را که در در subreddit بیشتر مصرف شده میباشد را نشان میدهد. این ابزار همینطور وسعت جستجوی ماهانه برای هر واژه کلیدی را ارائه می‌دهد.
ابزار ? What does my site cost – ترازو هزینه ای که برای بازدید از وبسایت شما در کانال های گوشی سراسر دنیا انجام می‌گردد را به شما نشان میدهد.
ابزار Keep-alive Validation سئو Tool – آنالیز کردن اینکه آیا سایت (یا این که لیست تارنما ها) از اتصال مداوم پشتیبانی می نماید یا این که نه! اشخاصی که‌این فعالیت را انجام میدهند معمولا سایتشان نسبت به سایر افراد زودتر بارگذاری می‌شود.
ابزار ? Am I Responsive – آنالیز طریق اکران تارنما نشان میدهد که کاغذ تارنما شما روی دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و موبایل چه گونه ظواهر میشود.
ابزار HEADMasterSEO – ابزاری برای ارزیابی کد شرایط HTTP تارنما (مانند 200، 301، 404 و …) و ارزیابی ریدایرکت شدن وبسایت. این ابزار همینطور مدت جواب، هدرهای جواب و فیلدهای هدر HTTP(X-Robots-Tag، Link، Vary) را آنالیز می نماید. همینطور دربرگیرنده غربال کردن و دسته ای از خصوصیت های توسعه یافته دیگر میباشد.
SERPLab – نظارت مجانی درجه بندی گوگل. تا 50 واژه و کلمه کلیدی را هر 24 ساعت یک توشه به‌روزرسانی می نماید(با اذن سرور).
Varvy – این ابزار ارزیابی می نماید که یک شیت اینترنت پایین هدایت گوگل باشد و در‌حالتی که وبسایت شما در گیر نقص گردد، به شما میگوید که نیاز به تعمیر دارااست.
ابزار JSON-LD Schema Generator – سازنده داده های ساختاریافته Schema . این ابزار اکنون از 6 نوع داده ساختاریافته دربرگیرنده متاع، کسب و فعالیت محلی، روی داد و سازمان‌ را پشتیبانی می نماید.
ابزار KnowEm Social Media Optimizer – وبسایت شما‌را گزینه تجزیه و ارزیابی قرار می‌دهد تا معین گردد آیا برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی به‌خیر باصرفه شده‌است! برای مثال Facebook، Google+، Twitter و LinkedIn را تحلیل می نماید.
ابزار ? Where Goes – مجموع مسیر فرایند فراخوانی و ریدایرکت شدن برای هر URLرا به شما نشان می‌دهد. برای تشخیص مسائل مرتبط با لینک و پیوند ها بسیار اثرگذار میباشد.
تارنما Ahrefs – یکی ابزارهای اصلی و پیشرو در بهینه سازی میباشد که یک‌سری خصوصیت را یک جا در خویش داراست. از Site Explorer برای محاسبه بک لینک و پیوند ها ، از Keywords Explorer برای آنالیز لغت ها کلیدی و از Content Explorer برای محاسبه محتوا به کارگیری می نماید.
SimilarWeb – معیارهای ترافیکی را برای هر سایت تقریب می‌زند. همینطور به شما میگوید که ترافیک از چه جاهایی اخذ شده‌است (مانند سازمانی، پرداختی و …) و حتی لیستی از دامنه هایی که بیشترین ارجاع را داشته اند برای شما ارائه میدهد. برای پژوهش ها رقابتی بسیار دارای منفعت میباشد.
Readable – “خوانایی” محتوای شمارا تجزیه و نظارت می نماید و به شما یاری می نماید “نواقص” محتوای ساخت و ساز گردیده را کاهش دهید. این ابزار معیارهای متعدد خوانایی (مانند Flesch-Kincaid، Gunning Fog و …)، ادغام متن و موردها دیگر را چک می نماید.
Screaming Frog – یک برنامه خزنده اینترنت می‌باشد. برای سیستم ادله های ویندوز و مک دردسترس میباشد و با قابلیت و امکان محدود برای 500 شیت اینترنت بدون‌پول میباشد.
Keywordtool.io – برای ساخت‌و‌ساز 750 کلمه و واژه کلیدی پیشنهادی براساس واژه کلیدی اساس. این ابزار همینطور میتواند عبارات کلیدی مطلوب برای YouTube، Bing، Amazon و … ساخت نماید.
KWFinder – لغات کلیدی با تمرکز فراتر و دشواری کمتر را براساس کلمه و واژه کلیدی شالوده پیدا می نماید. همینطور وسعت کاوش، هزینه کلیک (CPC) و خطاها عبارات کلیدی را نشان میدهد.
SERPWatcher – ابزاری برای پیگیری درجه بندی براساس تعدادی واحد سنجش منحصربه‌فرد میباشد(مانند شاخص اشراف” dominance index “). از امکان های دیگر این این ابزار این میباشد که تقریب واحد سنجش بازدید و نمودار توزیع سکو بندی را نشان می‌دهد.
Kraken.io – تصاویر سایت را برای بهبود سرعت لود باصرفه می نماید. همینطور به ذخیره فضای ذخیره سازی و پهنای باند امداد می نماید.
Grammarly – این ابزار به شما یاری می نماید تا با کشف خطا های املایی و نگارشی محتوای بهتری ساخت‌و‌ساز نمایید. همینطور پیشنهاداتی برای بهبود عمل به شما ارائه می‌دهد. طرحی بر اساس مرورگر میباشد که با مایکروسافت افیس مخلوط شده‌است.
GTMetrix – ابزاری پیشرو برای تجزیه و بررسی سرعت بار گذاری سایت شما میباشد. همینطور دارنده سفارش های عملی راجع‌به روش ساخت وبسایتی با سرعت لود بالا است.
Mondovo – تیم ای از ابزار سئو که کلیه نظارت های لغت ها کلیدی را برای پیگیری جايگاه بندی پوشش میدهد.
سئو Site Checkup – قابلیت و امکان این ابزار تجزیه و محاسبه های گوناگون در برگه و مسائل فنی بهینه سازی ، محاسبه بر سکو بندی ، ارزیابی رقبا، ساخت‌و‌ساز گزارش با برچسب سفارشی و مورد ها دیگر میباشد.
Copyscape – ابزاری پیشرو برای کشف محتوای سرقت گردیده می‌باشد.
Hunter.io – نشانی های آدرس اینترنتی مرتبط با هر دامنه را طی یک‌سری ثانیه پیدا می نماید. همینطور قادر است نشانی های پست الکرونیکی اشخاص خاص که برای ارگان های خاص فعالیت می نمایند را کشف نماید.
Yoast بهینه سازی – شاید بتوان اذعان کرد این فقط افزونه seo میباشد که شما مدام برای تارنما های بر اساس وردپرس نیاز دارید. این ابزار به شما اذن میدهد تا متا تگ ها و محتوا را با صرفه نمائید ونقشه های تارنما فوری ساخت‌و‌ساز فرمایید.
Whitespark Local Citation Finder – سایت ها و دایرکتوری هایی را که شما بایستی کسب و فعالیت خویش را در ان ها لیست نمائید پیدا می نماید. همینطور رقبای شما‌را محاسبه و بر رویش استنادات محاسبه می نماید. همگی کسانی که با seo محلی سروکار دارا هستند مایحتاج میباشد که‌این ابزار را داشته باشند.
URL Profiler – ابزاری برای محاسبه محتوا و بک لینک و پیوند میباشد که با Ahrefs، Google Search Console، Google Analytics و بخش اعظمی دیگر از ابزارهای وسیع seo مخلوط شده‌است.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


بهینه سازی Web Page Analyzer:
Seowebpageanalyizer ابزار مجانی seo 2020
این ابزار بدون‌پول، یکی ابزارهای ابزار سئو فوق العاده ی چک و تحلیل صفحه های میباشد و تجزیه و ارزیابی کاملی از صفحه های اینترنت به شما ارائه می‌دهد.

هر تصویری را که تگ alt ندارد، ساختار کلید کلمه و واژه کانونی، لینک و پیوند های داخلی و فرنگی، تیتر و توضیحات متا و بقیه موردها را ارزیابی و شما میتوانید نمره seo کاغذ خویش را فی مابین عددی از صفر تا صد مشاهده کنید.

LinkMiner:
linkن دیجیتال مارکتینگminer ابزار رایگا
LinkMiner یک پلاگین Chrome میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد تا هر شیت اینترنت را برای یافتن لینکهای وخیم و پیوندهای شکسته تحلیل فرمائید.

ابزار مجانی بهینه سازی 2020
تنها با یک کلیک می‌توانید لیست بی نقص پیوندهای شکسته را در یک پوشه CSV ذخیره نمایید؛ که مشتمل بر داده ها کد شرایط، نوع لینک و مورد ها دیگر هست.

اگربا LinkMiner پیوندهای شکسته متعددی را در صفحه ها سایت تان پیدا کردید، می‌توانید با به کارگیری از ذخیره سازی آن‌ها در یک پوشه CSV، مجموع لیست را در ابزار تجزیه و چک Ahrefs قرار دهید و بر پایه ی دامنه ها سازمان دهی نمایید.این ابزار به شما خواهد اعلام‌کرد که بیشترین لینکهای شکسته، از کدام دامنه میباشند.

Responsive Design Checker:
responsivedesignchecker ابزار بدون‌پول seo 2020
Responsive Design Checker، ترازو پاسخگویی و عکس العمل گرایی یک وبسایت را ارزیابی می نماید. صرفا کافی میباشد نشانی URL هر اینترنت سایتی را وارد فرمائید تا ببینیدکه اکران صفحه ها این سایت در لپ تاپ، دسکتاپ، تبلت و اساسی خیس از همگی، تلفن همراه به چه شکل به حیث میرسد(واکنشگرا بودن صفحه های را ارزیابی می کنید).

حتی می‌توانید طریق کوشش در دستگاههایی با نمایشگرهای خاص (مانند iPhone X) و وضوح صفحه های را در دسکتاپ های متفاوت مشاهده کنید.

آمار اخیر منتشر گردیده به وسیله گوگل که نشان میداد یوزرها برای اتصال به وب بیشتر از گوشی‌های هوشمند خویش استعمال میکنند و کمتر با کامپیوتر فردی متصل می شوند و همین زمینه نشان می‌دهد که واکنشگرا یا این که ریسپانسیو بودن یک وب سایت امری بسیار اصلی و کلیدی در seo یک وب سایت میباشد.

آزمایش تلفن همراه فرندلی Google را قطعا بر روی نشانی تارنما تان انجام دهید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

 


آزمایش ریسپانسیو بودن وبسایت
طراحی وب سایت ریسپانسیو که ابزار سئو  اکران صدق در گوشی و تبلت داشته باشد به صورت حتم دشواری بیشتری خواهد داشت اما هنگامی که برای این عمل صرف می کنید گران بها میباشد چون اکنون در حدود ۷۰ درصد بازدیدکنندگان تارنما ها از روش گوشی صفحه ها شما‌را میبینند. چنانچه هنوز با معنا ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا آشنا نشده اید سفارش می کنیم نوشته‌ی علمی پباده سازی ریسپانسیو چه می باشد
Responsive Design چه می‌باشد؟ اهمیت طراحی وب سایت Responsive

 

طراحی وب به طریق Responsive Design چه میباشد و چرا اهمیت داراست؟ محاسبه تفاوت ورژن گوشی برای تارنما و ساخت سایت responsive در همت وب سایت و رضایت یوزرها
رجوع‌کنید.

 

اکنون میتوان ذکر کرد هنگام طراحی وب
طرز اکران آن در تلفن همراه حتی از دسکتاپ هم مهمتر شده‌است و وبسایت هایی در وب مشاهده می‌کنیم که Mobile First پباده سازی گردیده اند. یعنی نخست برای ورژن تلفن همراه آن ها تصمیم گیری گردیده و آنگاه ورژن دسکتاپ به این ترتیب پباده سازی شده‌است.

 

برای سنجش درستی تلاش ورژن ریسپانسیو وب سایت می بایست آشنایی صدق از همگی سایزهای کاغذ اکران مو جود داشته باشیم و وبسایت را در تمامی این سایزها بازبینی کنیم. برای سریعتر شدن این فرایند ابزارهایی در فضای وب پباده سازی گردیده اند که وبسایت را در سایزبندی های متعدد به شما اکران می‌دهند تا سرعت با صرفه کردن طرز اکران برای شما ارتقاء یابد. درین نوشته‌ی علمی ۶ ابزار باارزش برای آزمایش ورژن ریسپانسیو وبسایت را به شما معرفی می‌کنیم.

 


ابزار Xrespond خودش را یک تب مجازی در مرورگر معرفی میکند و روش اکران وبسایت شما در سایزهای گوناگون را در یک شیت ارایه میکند. درین ورقه با اسکرول افقی می توانید سایزهای استاندارد صفحه های اکران و طرز اکران وبسایت در آنان‌را مشاهده فرمایید.

 

تیتر بالای هر پنجره سایز برگه اکران آن پنجره و پرطرفدارترین دستگاهی که با این سایز روانه بازار شده‌است را به شما نشان می دهد. این وب سایت تعداد متعددی از دستگاه ها مو جود را پوشش می دهد و به شما یاری میکند طریق اکران در هرمورد از آنان را محاسبه فرمایید. همینطور می‌توانید بعدها دلخواه خویش را به طور دستی وارد نمایید.

 

ابزار آزمایش ریسپانسیو بودن وبسایت

 


آزمایش ریسپانسیو وبسایت با Responsinator
این ابزار شباهت متعددی به به ابزار قبل داراست با این تفاوت که به مکان اسکرول افقی سایزهای گوناگون را ذیل هم به شما اکران می‌دهد. همینطور در ابزار Responsinator
سایزهای گوناگون دستگاه های اپل آیتم دقت قرار گرفته و با به کار گیری از یک قاب مطلوب در نزدیکی کادر حالا و هوای اکران در تلفن همراه یا این که تبلت را بیشتر برای شما تداعی میکند.

 

شاید Responsinator ابزار مطلوب برای آزمایش برخورد گرا بودن وب سایت به طور آنلاین نباشد و از نگاه سایز بندی و تجهیزات ضعیف خیس از Xrespond باشد. البته ظواهر جالب این وبسایت به شما یاری میکند که حتی از تصویر تشکیل شده تحت عنوان یک مثال از وب سایت خویش در تلفن همراه استعمال کرده و در پباده سازی های خویش از آن فایده بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


تحلیل seo به وسیله ابزارهای مختلفی قابل اجرا میباشد. هنگامی ابزار سئو که برای ارتقاء بهینه سازی وب سایت طرح ریزی میکنید، صرفا انجام دادن پروسه و عمل ها نباید اهمیت داشته باشد. متاسفانه اکثری از شرکتهای صرفا به تامل انجام تکنیک های ارتقا سکو وبسایت خویش می باشند و هیچ اقدامی برای اندازه و بررسی seo وب سایت خویش نمیکنند. شما تحت عنوان یک متخصص بهینه سازی بایستی بدانید که اقدامات انجام گرفته تا شرایط کنونی چه معیار تاثیر در بهبود جايگاه وب سایت شما داشته میباشد و ازاین رو بایستی ابزارها و وب سایت های محاسبه بهینه سازی را بشناسید. پیرو این نوشته ی علمی قصد داریم تا تارنما ها و ابزارهای نظارت seo را که کارشناس و بازاریابان seo بایستی بدانند، به طور خلاصه معرفی کنیم. ابزارهای آنالیز seo 1. ابزارهای گوگل وبمستر همگی کاربرانی که در حوزه seo عمل می نمایند، با ابزارهای گوگل وبمستر شناخت بدون نقص دارا‌هستند. در واقع این ابزار به شما می‌گوید که گوگل به چه شکل سایتتان را مشاهده می نماید و یک منبع عالی میباشد که با آن می‌توانید داده ها کاوش و شیوه عمل یوزرها وبسایت و داده ها تثبیت و پرورش تارنما را تحلیل فرمایید. صرفا بایستی تجهیزات و عناصری در گوگل وبمستر به همپا طریق به کار گیری و کاربرد آن به طور بی نقص خاطر بگیرید. به عنوان مثال تجهیزات fetch as google به شما این قابلیت را می‌دهد تا نشانی صفحه های نو تولید گردیده را به گوگل معرفی کرده و همینطور از تثبیت نشانی های پیشین با خبر گردید. قابلیت دیگر، page speed insight که یک ابزار اندازه گیری و اکران سرعت تارنما در دسکتاپ و گوشی میباشد. 2. Check My Links یک ابزار به طور کامل مجانی آنالیز seo میباشد که به آنالیز بدون نقص و صحیح بودن لینک و پیوند های داخلی و فرنگی صفحه های وب سایت می‌پردازد. با به کار گیری از این ابزار می‌توانید لینک و پیوند های شکسته را پیش از بازطراحی تارنما پیدا کرده و آن‌ها‌را رفع نمائید. 3. ابزارهای Moz Pro یک ابزار چندکاره تحلیل بهینه سازی برای ارتقاء مرتبه جستجوی کسب وکارها میباشد. گروه ای از ابزارهای جستجوی Moz به شما قابلیت و امکان مجال کاوش بهینه سازی، تنظیم گزارش، پرورش و بهبود مسیر کار و در وضعیت کلی seo seo یاری اکثری می نماید. مثلا شما با به کار گیری از ابزار آزمایش کراول (Crawl Test) می‌تواند داده ها همگی لینک و پیوند ها به همدم صفحه ها آنها‌را در درون شیت متبوع و در قالب یک نشانی اینترنتی گزارشی، اخذ نمائید. این ابزار تا سی روز بدون پول میباشد البته از 99 تا 599 دلار در ماه بسته به نوع سرویس ها و تجهیزات مایحتاج، پرداخت نمایید. 4. سئو Report Card یک ابزار بدون پول ارزیابی بهینه سازی که شرایط تارنما شما‌را نسبت به رقبایتان محاسبه می نماید. داده ها ذیل را با استعمال از این ابزار قابل دستیابی میباشد: آنالیز رنک و مرتبه: شرایط درجه تارنما شما در گوگل، یاهو و بینگ چه طور میباشد. این مرتبه بندی براساس عبارات کلیدی مهم میباشد که شما وارد می‌کنید. پیوند بیلدینگ : تعداد لینک و پیوند هایی میباشد که از سایر وب سایت ها به وبسایت شما وارد میشود. نظارت های on-site: واحد سنجش پیروزی شمارا در بهینه سازی واژه و کلمه کلیدی متبوع اکران میدهد. قابلیت و امکان دسترسی سایت: قابلیتی میباشد که تمرکز اساسی آن برروی سرعت بار گذاری و در دسترس بودن به محتویات همگی صفحه ها میباشد. معیارهای اطمینان: یک تحلیل از سطح اطمینان وبسایت ایندکس گذاری: نشان دهنده اینکه چه تعداد صفحه ها وب سایت شما ایندکس گردیده اند.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


خوشبختانه آپ دیت های الگوریتم گوگل برای اکران بهتر ابزار سئو و ظریف‌‌خیس نتیجه ها در صفحه ها نخستین می باشد. پس نگرانی به خویش راه و روش ندهید. در حالتی که شما کیفیت ما یحتاج را در عمل خویش به عمل بگیرید و ابزارهایی برای تحلیل وب سایت خویش داشته باشید می توانید مجدد جايگاه‌ی گذشته خویش را به دست بیاورید و چه بسا جايگاه‌ی بهتری هم کسب نمائید. ابزارهای زیادی برای این عمل وجود دارا هستند. برخی بدون‌پول میباشند و بعضی دیگر مبلغی و به شما امداد می‌نمایند تا وب سایت خویش را برای بهتر چشم شدن در گوگل و بقیه موتورهای کاوش باصرفه‌سازی نمایید. این ابزارهای بهینه سازی درپی معرفی می گردند و میتوانید بسته به نیاز خویش از آن ها به کار گیری نمایید. نخست لیستی از این ابزارهای بهینه سازی را معرفی میکنیم. Google’s Webmaster Tools Ahrefs HubSpot’s Website Grader Check My Links BuzzStream Moz’s Pro Tools UpCity بهینه سازی Report Card Woorank SEMrush Screaming Frog بهینه سازی Spider Found\'s بهینه سازی Audit Tool Remove’em Varvy’s سئو Overview Tool البته این ابزارهای بهینه سازی دقیقا چکار می‌نمایند و چه کارکردی دارا هستند؟ به دنبال هرمورد از این ابزارها را تشریح خوا‌هیم کرد. سرچ کنسول گوگل ابزار کنسول گوگل (گوگل وبمسترز تولز) هزینه: بدون‌پول غرض: چک تارنما شاید شایسته ترین منش برای اینکه مطمئن شویم گوگل مارا می‌بیند و رصد می‌نماید ابزار وبمستر گوگل میباشد. این ابزار به کنسول کاوش هم پر اسم و رسم میباشد و به عنوان مثال‌ی ابزارهای seo بسیار پر کاربرد هست. Google’s Webmaster Tools منابع مختلفی را در چنگ شما قرار میدهد و اصول کاوش در گوگل را تماما توضیح داده میباشد. به صورت نمونه ابزار Fetch as Google به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا URL ها را همان گونه که گوگل اخذ و اکران می دهد مشاهده کنید که برای حل ایرادات سعی ضعیف seo بسیار کاربردی می باشد. از سایر تجهیزات گوگل وبمستر می‌اقتدار به PageSpeed Insights اشاره نمود. این ابزار می‌‌تواند سرعت تارنما شما‌را در ورژن‌ی دسکتاپ و گوشی به اعتنا اندازه بگیرد. اینک با بسط و کلیه‌گیر شدن تلفن همراه‌های هوشمند واحد سنجش سرعت وب سایت به یکی المان‌های اصلی کسب‌وکارها تبدیل شده‌است تا مخاطبان بیشتری جذب نمایند. سازه به گفته‌های یکی‌از گسترش دهندگان گوگل، واحد سنجش سرعت یک سایت نشان میدهد که‌این وب سایت چطور ضوابط عملکردی گوگل را دنبال می‌نماید. گوگل دراین باره به سایت از ۱ تا ۱۰۰ نمره می دهد. نمره بالای ۸۰ امتیاز خوب، ۶۰-۷۹ امتیاز میانگین و ۰-۵۹ امتیاز ضعیف میباشد. برای استعمال از این ابزار اینجا کلیک نمایید. ahrefs Ahrefs هزینه: 99 دلار در ماه برای ورژن‌ی لایت مقصود: پژوهش کلیدواژه Ahrefs یک کدام از ابزارهای seo درباره ی بهبود کلیدواژه‌ها و مطالعه و پژوهش لغات کلیدی میباشد تا جايگاه‌بندی شما در موتورهای کاوش بهبود پیدا نماید و بتوانید در خصوص محتوای سایت خویش تصمیمات مهمی بگیرید. سه ابزار کلیدی Ahrefs عبارتند از: جستجو‌گر وبسایت: که همت صفحه های متعدد وب سایت شمارا نشان می دهد. جستجو‌گر محتوا: که به شما اذن میدهد تا صفحه های با همت بالا و کلیدواژه‌های معلوم و موضوعات آن ها را گزینه آنالیز قرار دهید. جستجو‌گر کلیدواژه: که کلیدواژه‌های متناسب با عمل شما و نرخ کلیک و بازدید بالا را به طور ماهانه برای شما انتخاب می‌نماید. بیشتر بخوانید: نوشته ی علمی بها و تعرفه بهینه سازی با به کارگیری از جستجو‌گر کلیدواژه میتوانید موضوعات کلیدی را متناسب با کلیدواژه‌های پراستفاده پیدا فرمایید. همینطور میتوانید معیار رنج کلیدواژه و مواقعی از این دست را نیز گزینش فرمایید. این تجهیزات به شما این امکان را میدهد تا برای وب لاگ و بقیه صفحه ها تارنما محتوایی موءثر ساخت و ساز فرمائید و ترافیک تارنما خویش را ارتقا دهید. Hubspot Hubspot’s Website Grader هزینه: بدون‌پول مقصود: ارزیابی سایت در سال 2007، Hubspot ابزاری به عنوان Website Grader ارائه کرد که به کسب و امور قابلیت و امکان باصرفه‌سازی وب سایت در موتورهای جستجوی متعدد را می‌بخشید و در‌پی ورژن‌ی تازه و بهبود یافته‌ی آن ارائه شد. Website Grader سایت را از 4 جنبه‌ی اصلی گزینه نظارت و ارزیابی قرار میدهد: عملکرد: این ابزار سایت شمارا لحاظ معیارهای اندازه، تعداد درخواست‌ها، سرعت و بقیه معیارهای بهینه سازی نظارت می‌نماید. پشتیبانی از گوشی: ریسپانسیو بودن وب سایت و قابلیت پشتیبانی از ورژن‌ی تلفن همراه و پیکربندی باصرفه‌سازی وبسایت برای گوشی از امکان‌های دیگر این ابزار هست. seo: این ابزار وبسایت را از نگاه چشم شدن در موتورهای کاوش هم برای ربات‌های ایندکس و هم اشخاص ارزیابی می‌نماید و فاکتورهایی نظیر عنا وین و توضیحات متا را کاملا تحلیل می‌نماید. بیشتر بخوانید: نوشته‌ی علمی کاملترین آنالیز لیست بهینه سازی امنیت: نظارت امنیت مدرک SSL و امنیت یوزرها و وبسایت یکی از دیگر از تجهیزات این ابزار است. با اپ منحصر به فرد بلاگ‌نویسی Hubspot میتوانید محتوای خویش را از دید بهینه سازی حتی در طول تایپ کردن باصرفه‌سازی فرمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


SEMRush (ابزار گزینه عشق اینجانب) شایسته ترین ابزار سئو  کلمه ها کلیدی حریف‌تان را پیدا نمایید. SEMRush ابزار آیتم عشق و علاقه اینجانب میباشد! این یک ابزار مبلغی با تعداد بسیار متعددی امکان ها و خصوصیت های کارآمد میباشد. البته ورژن مجانی آن هم در نوع خودش جذاب و اثرگذار میباشد. چه ورژن مبلغی آن را خریداری فرمایید و چه از ورژن مجانی آن استعمال نمایید، SEMRush اینگونه عمل می‌نماید: کلیدواژه های اساسی که جايگاه رقیبتان مبتنی بر آن ها رقم خورده میباشد را پیدا می‌نماید. semrush شایسته ترین خصوصیت: کلیدواژه جادویی یک کلمه و واژه کلیدی را وارد نمایید و فهرستی از لغت ها کلیدی اخذ نمائید. semrush ۸- SEObility تحلیل عمیق بهینه سازی تارنما‌تان را انجام دهید. SEObility تمام تارنما شما‌را چک می‌نماید و به شما اذن میدهد تا در زمینه ی مسائل سئو موتور کاوش مانند: باگذاری صفحه ها کُند صفحه ها مسدود گردیده خطاها نقشه وب سایت مسائل فنی seo و… seobility شما معمولا این امکان ها را تنها از ابزارهای مبلغی درباره‌ی بهینه سازی اخذ میکنید. به این ترتیب اینکه SEObility این قابلیت و امکان ها را به طور مجانی برای شما فراهم می‌نماید، یک پوئن غیرقابل انکار برای آن به حساب می‌آید. شایسته ترین خصوصیت: گزارش محتوا این گزارش لیستی از صفحه های مرتبط با مورد بهینه سازی مرتبط با محتوا را به شما میدهد. چیزهایی مانند: محتوای کوتاه، توضیحات متا، تیتر های فرعی، لغات کلیدی و ولی محتوای تکراری… seobility ۹- Keywords Everywhere داده های کلیدی کلید کلمه را از سراسر اینترنت اخذ نمایید. Keywords Everywhere تخت گاز تبدیل به یکی‌از ابزارهای فوق العاده دوست داستنی اینجانب شده‌است . به این دلیل که این ابزار اطلاعاتی مانند وسعت کاوش، رقابت کلمه ها کلیدی، داده ها CPC و… را داخل مرورگر نشان میدهد. صراحت دارد، شما نیاز به ورود به چیزی جهت کسب اطلاعات ندارید، شما میتوانید داده ها کلیدواژه را در زمان خرید از هر سایتی ببینید، یا این که از جمله ویدیویی در یوتیوب تماشا فرمائید و آمار خویش را فورا در کنسول کاوش گوگل تحلیل فرمایید. keywords everywhere شایسته ترین خصوصیت: بار گذاری انبوه می خواهید داده ها را در یک فهرست پهناور از عبارات کلیدی اخذ نمایید؟ خب شما به راحتی می توانید لیستی از کلمه ها کلیدی تا آبادی هزارتا را لود کنید! و داده ها مرتبط با هر مورد از آنها‌را اخذ فرمایید. ۱۰- بهینه سازی-Browser از روش یک موتور کاوش به تارنما خویش رجوع‌نمایید. همان گونه که میدانید، موتور های کاوش به انواع مختلفی شما‌را گوناگون می بینند. و بهینه سازی-Browser دقیقا به شما میگوید که چه گونه از حیث یک موتورجستجو چشم می شوید ! مرورگر seo شایسته ترین خصوصیت: اکران متن Alt Alt متن برچسب متنی برای تصاویر میباشند. موز یک یادگرفتن عالی درخصوص alt متن داراست که اینجانب سفارش می کنم به طبع مطالعه فرمایید. و یک چیز دیدنی دیگر راجع‌به سئو-Browser این میباشد که شما میتوانید کلیه متن یک وبسایت را یک جا ملاحظه کنید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

HubSpot's
Website Grader در سال 2007، هاب اسپات ابزاری به اسم Website Grader را معرفی کرد که به کسب وکارها یاری می کند تا کلیه مجال و تکنیک های بهینه سازی را پایین پوشش قرار دهند . از ابزار سئو  سال 2007 تا کنون، تغییرات و به روزرسانی های زیادی در آن رخ گرفته هست که تمامی آن ها در جهت بهبود این ابزار و امداد به بازاریابان بوده میباشد .

به
عبارتی دیگر، اینترنت تارنما گریدر یک ابزار نظارت سئو و ایجاد گزارش فردی سازی شده می باشد که براساس معیارهای ذیل کار می کند:
عملکرد: به چک اندازه، درخواست، سرعت و غیره در وبسایت می پردازد .
رسپانسیو
بودن: نظارت اینکه آیا سایت شما در ورژن موبایل به درستی قابل استعمال هست یا این که خیر؟ سئو: این که آیا تارنما شما به راحتی و با جستجو قابل پیدا کردن است یا خیر و خوبی .
امنیت: به نظارت موارد امنیتی مثل SSL Certificate می پردازد .
6 .
ورنک یک عدد از دارای شهرت ترین ابزارهای بررسی سئو که داده ها دوچندان مفیدی را در خصوص سایت، سرعت، ارتفاع دامنه، امکان دسترس بودن، موقعیت بک لینک، شرایط کار در شبکه های اجتماعی، شرایط به کارگیری از متاتگ ها و غیره را به رخ خلاصه البته اثرگذار و کاربردی می دهد .

در واقع ورنک 70 معیار را مسئله تحلیل قرار می دهد و آن ها را در یک کاغذ و با یک رابط کاربری مضاعف ساده و قشنگ سناریو می دهد . همچنین شما می توانید گزارش ساخت گردیده به وسیله ورنک را به چهره پی دی اف ذخیره فرمائید .

این ابزار بررسی سئو تا 14 روز بدون پول می‌باشد و بعد از آن، برای هر ماه باید 49 تا 149 دلار بسته به جور سرویس ها و بسته قضیه حیث پرداخت نمائید .

7 .Screaming
Frog SEO Spider یکی از بهترین ابزارهای تحلیل سئو برای بازاریابان اینترنتی می‌باشد . بازاریاب آدرس برگه را وارد این ابزار می کند و بعد از آن بررسی و چک وبسایت به رخ سرعت بالا شروع می شود . مزیت این ابزار، سرعت بالای چک می‌باشد که به خصوص برای وب سایت ها بزرگتر بیشترین کاربرد را دارااست .

این ابزار نیز به فیس مجانی (البته دارای محدودیت در عملکرد) و هم هزینه به فیس 160 دلار در ماه است .

8 .ابزار
Found SEO Tool یک ابزار نظارت سئو مجانی می باشد که به مالکان سایت، قابلیت و امکان آنالیز و اخذ مشکلات در تراز سئو و باصرفه سازی و دیگر مورد ها فنی را می دهد .
تنها کافی است که آدرس برگه را وارد کنید و بعد این ابزار، کلیه ارزیابی ها و اطلاعات به دست آمده خود را به سه تیم پایین تقسیم کرده و سناریو می دهد:

تکنیکی : بخش اعظم بر روی عواملی مانند دامنه ها، نقشه سایت و غیره محتوایی: عمده بروی عامل های محتوایی مانند لغت ها اصلی و متا تگ ها تاکید می نماید .
محاسبه لینک های خارجی: هدف آنالیز کیفیت و تعداد لینک های فرنگی به سایت می باشد .
9 .
Remove'em ابزاری میباشد که به شما در منزه کردن سوابق وب سایت هایی که مبادرت به خرید لینک و پیوند کردند و بوسیله گوگل جریمه شدند را می نماید . برای هر دامنه 249 دلار بایستی پرداخت شود .

10 .
ابزار Varvy's SEO Overview این ابزار محاسبه سئو اطلاعاتی را راجع‌به اقتدار دامنه، لینک و پیوند ها، عکس های سئو شده، کانال های اجتماعی، سرعت وبسایت و غیره به کاربر ارائه می دهد .



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد