نوشته شده توسط : افتخاری

آیا شما درین لیست قرار دارید؟

در  ابزار سئو حالتی که حقیقتا درپی > فعال‌ساز‌ی کسب و عمل < حقیقی و واقعی می‌باشید اینجا کلیک فرمائید

به چه شکل رنکینگ وب سایت را ببینیم و درجه سایت در گوگل
پيدا كردن درجه سايت در گوگل
سالیان پیش گوگل ابزاری برای نشان دادن جايگاه تارنما داشت که از صفر تا 10 جايگاه بندی میشد البته چندین سالی میباشد که از ارائه مرتبه سایت ها خویش داری می نماید و ابزاری برای آن نیز ارائه نمی دهد. به لحاظ اینجانب مسلما دلیلش می‌تواند تحت بودن اهمیت سکو تارنما در نتیجه ها جستوجو باشد.

ابزار های بسیار قدرتمندی را گوگل برای بهبود نتیجه ها و بهبود موقعیت تارنما شما ارائه داده میباشد برای محاسبه و درک کردن آمار ترافیک ورودی تارنما خویش این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید و google Analytics را نصب نمایید >فراگیری گوگل محاسبه | گوگل آنالیتیک | فراگیری طرز نصب بر روی وب لاگ و وب سایت

Google Search Console
Google Analytics


درجه سایت در الکسا alexa
چه‌گونه رنکینگ وبسایت را در الکسا ببینیم؟
ولی در وبسایت الکسا این عدد قابل رویت میباشد و تماما شفاف به شما خواهد بیان کرد که وبسایت شما در سکو چندم جای‌دارد این عدد هر چقدر کوچکتر باشد جايگاه تارنما شما عالی خیس خواهد بود و بلعکس.

الکسلا درجه بندی خویش را به دو دسته تقسیم می نماید و درجه وبسایت شمارا در عالم و یک مملکت مشخص و معلوم نشان می‌دهد.

با رنکینگ وب سایت الکسا آشنا گردید
پیش از این که بدانید برای رویت کرد رنکینگ وبسایت می بایست چه کارهایی انجام دهید این ویدئو را مشاهده کنید و بدانید مدیحه کوشش الکسا چه طور میباشد
این ودیو به شما خواهد اعلام‌کرد که رنکینگ الکسا به چه شکل عمل می نماید و پایین تیم کدام کمپانی میباشد، دو وضعیت احتساب ترافیک تارنما را داراست که یکی‌از جهانی میباشد و یکی‌از مرز و بوم محلی که آیتم دوم مبنی بر معیار ترافیک بالایی که از یک مرزوبوم خاص وارد سایت شما می گردد سبب ساز گزینش آن مملکت تحت عنوان میهن محلی خواهد بود.

وقعیت تلخ الکسا
درجه تارنما شما در الکسا یکسری میباشد؟

هنگامی مشتری با این پرسش که چرا تارنما اینجانب فروشی ندارد مشورت کردن درخواست می نماید ما ببرسی درجه تارنما بدین زمینه پی می‌بریم که حتی سایت در الکسا مرتبه بندی نشده میباشد یعنی بدترین شرایط.

زمانی الکسا برای تارنما شما رته ای در لحاظ نمی گیرد بدین مضمون‌ میباشد که به هیچ عنوان وبسایت شما چشم نمی‌شود. پس از تثبیت وبسایت در شرایطی که مبادرت های مایحتاج را انجام ندهید و وبسایت خویش را برای بهینه سازی با صرفه نکنید سود ای نخواهید گرفت. اولی سکو هایی که اخذ خواهید کرد بالای 10,000,000 خواهد بود و هم اکنون بایستی این عدد به کمتر از 10,000 رسد تا شما هم چشم گردید.

به چه شکل رنکینگ وب سایت را ببینیم | نگرفتن سکو در الکسا
چه‌طور رنکینگ وب سایت را ببینیم | نگرفتن سکو در الکسا

دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول درست فعال سازی کسب و فعالیت (بیزینس حقیقی و واقعی) شیوه وصال به جايگاه های عالی میباشد، درجه هایی که زیر خیس از عدد 10 هزار میباشد.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

بررسی رتبه سایت در گوگل


چک مرتبه تارنما در گوگل
تا ابزار سئو تعدادی سال قبلی برای محاسبه سکو وب سایت در گوگل از درجه بندی پیج رنک به کارگیری می شده‌است ولی امروزه و با دقت به‌این زمینه که گوگل به هیچ سایتی پیج رنک نمی دهد به این ترتیب برای ارزیابی درجه تارنما دیگر نمی اقتدار از پیج رنک به کار گرفت و صرفا به آن متکی بود.
این ایام برای چک جايگاه وبسایت در گوگل از ابزارهای جایگزینی که به مکان پیج رنک روی عمل آمده اند می قدرت به کار گرفت که‌این ابزارهای جایگزین مشتمل بر پیج آتوریتی (Page Authority) و دومی آتوریتی (Domain Authority) که معیارهای خیر برای محاسبه سکو وب سایت در گوگل می‌باشند استفاه میگردد.

 

گوگل برای محاسبه و امتیاز دهی به صفحه های اینترنت در نتیجه ها موتورهای کاوش از الگوریتم ( پیج رنک ) به کار گیری می نماید

پیج رنک تیم ایی از عمل های استاندارد میباشد که منزلت و قیمت تارنما های متعدد در گوگل را مشخص و معلوم می نماید

در‌صورتی‌که شما جز کسانی می‌باشید که اخیرا کسب و فعالیت خویش را آغاز نموده اید و درآمد نتیجه ها از این شغل به وبسایت شما بستگی دارااست و گرفتاری شما این میباشد که چه‌گونه مرتبه تارنما خویش را ارتقا بدهید تا به وسیله موتورهای کاوش چشم بشوید بایستی بر روی تکنیک های استاندارد گوگل تمرکز نمایید وکیفیت صفحه ها خویش را گزینش فرمائید و از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرید و تحت عنوان یک قطب اساسی و اقتدار صنعتی به عالم معرفی بشوید

امتیازی که پیج رنگ به وبسایت شما می‌دهد تاثیر بسیار متعددی در جذب مشتری و استفاده کننده داراست هنگامی که بازدید کننذگان امتیاز بالای شیت شما را میبینند به کسب و فعالیت شما بیشتر اعتماد می نمایند.

بهینه سازی تارنما
نظارت درجه تارنما در گوگل

درجه تارنما
وب سایت های گزینش جايگاه
برای ارزیابی جايگاه وب سایت در گوگل می قدرت از تعدادی وب سایت دارای اسم و رسم در عالم به کار گرفت و با دقت به آنان برای قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه گوگل و بدست آوردن درجه و منزلت مطلوب وبسایت خویش را مدیر کرد این وبسایت های انتخاب درجه عبارتند از:

انتخاب سکو تارنما به وسیله (PR)
انتخاب درجه تارنما به وسیله وب سایت Alexa
چک سکو وب سایت به وسیله Compete
آنالیز درجه وبسایت به وسیله Quantcast
تحلیل سکو تارنما به وسیله CustomRank.com
تحلیل درجه تارنما با ابزارهای MozTrust و MozRank
تحلیل جايگاه وبسایت بوسیله گوگل ترندز
آنالیز جايگاه وبسایت بوسیله Ranking.com
وبسایت هایی مانند semrush و ahrefs نیز سکو هایی اعلام می نمایند که بیشتر بر طبق معیار و حقیقی بودن پیوند های وب سایت این درجه ها اعلام می‌گردد
گروه کارشناس ما به شما خاطر میدهد چه طور با رعایت کردن موردها پایین بتوانید درجه وبسایت را در گوگل ارتقا بدهید

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بررسی رتبه سایت الکسا


در رابطه اکران مرتبه الکسا
یک کدام از دوست داستنی ترین  ابزار سئو  وب سایت که کارآمد در اکران شرایط فعلی سایت های متفاوت و متفاوت در سیستم سکو بندی الکسا میباشد، ابزار بدون پول ارزیابی و تحلیل سکو وبسایت الکسا اسم داشته که در لیست ابزارهای ماهر تحلیل و چک seo وب سایت در upseo.ir اضافه شده و در اینجا به اختصار به معرفی و اهمیت کارکرد آن میپردازیم.

تلاش آنالیز درجه وب سایت در الکسا
این ابزار بدون‌پول با عملکردی بی آلایش، شمارا در یافتن وضعیت تارنما خویش و تجزیه و بررسی وضعیت رقبای خویش در وبسایت دارای اعتبار الکسا امداد نموده و با لیست کردن آمار و اطلاعاتی نظیر جايگاه جهانی، مرتبه کشوری و شایسته ترین سکو کشوری، تعداد بک لینک و پیوند و پیوند های ورودی به تارنما نامبرده و نیز اکران نمودارهای آماری برای درجه جهانی و ترافیک موتور کاوش فرآیند پیشرفت افزایشی و یا این که افت کاهشی آن را اکران داده و اینگونه ابزاری موءثر و کاربردی برای وبمسترها و متخصصان بهینه سازی بوده و آنان با به کارگیری از این آمار قوی به ارائه گزارش سفارشی تحویلی از تارنما و پروژه های در اختیار seo به مشتریان، خواهند بود. برای عمل با این ابزار کافی میباشد تا دامنه یا این که url وب سایت مد لحاظ را در قاب مربوطه وارد نموده و بعداز وارد نمودن کد ضد ربات ( اینجانب ربات نیستم ) و کلیک بر روی دکمه نظارت درانتظار اخذ نتیجه ها نامبرده شد.

نکته مهم در نتیجه ها اعلامی در تارنما الکسا، بر این منوال میباشد که رده ویژه و شایسته ترین سکو بندی وب سایت ها مختص درجه های عددی زیر خیس هست. به این معنا که هر چه درجه جهانی یا این که کشوری سایتی دارنده رقم و درجه تحت تری باشد، از حیث وبسایت الکسا دارنده رده و حالت بهتری به نسبت بقیه تارنما های با جايگاه عددی فراتر میباشد.

جايگاه الکسا چه می باشد؟
Alexa Rank یا این که مرتبه الکسا یک اندازه گیری کلی از محبوبیت یک تارنما میباشد، الکسا آمار ترافیک سه ماه قبل میلیون ها سایت را در دست داراست، متریک درجه الکسا نتایج ، چگونگی مقایسه یک تارنما با دیگر تارنما ها می‌باشد، هرچه این عدد کمتر باشد ، وبسایت دوست داستنی خیس میباشد. اینترنت سایتی با سکو الکسا 1 از بیشترین ترازو ترافیک و تضارب با بقیه تارنما های جانور شامل است.

از‌آنجا که جايگاه الکسا یک مبادرت مقایسه ای میباشد ، برای محک و میزان رقابتی موءثر میباشد.

چه طور مرتبه الکسا ​​احتساب میگردد؟
دو ورودی مهم بر جايگاه الکسا یک وبسایت تأثیر می‌گذارد: بازدیدکنندگان اختصاصی و بازدید های برگه؛ الگوریتم های الکسا با نگاه کردن به داده های ترافیک از مثال جهانی الکسا از میلیون ها مخاطب وب در طول عصر سه ماهه پیشین ، مرتبه الکسا را ​​به حساب آوردن می نمایند.

ترازو ترافیک بعضا وب سایت ها براساس مثال ای از ترافیک اینترنت جهانی تقریب زده می‌گردد ولی در خصوص چگونگی سعی مرتبه الکسا سوء تفاهم متعددی وجود داراست.

Alexa Rank صرفا یک متریک میباشد ، ولی این یک طرز موءثر برای نظارت کارایی سایت در هنگام دسترسی به تجزیه و محاسبه سایت وجود ندارد. همینطور این یک میزان قابل اطمینان میباشد که سایرافراد می‌توانند در پی ثابت بها باشند ، چون هر کسی قادر است از روش ابزار تحلیلی سایت بدون پول الکسا به آن دسترسی پیدا نماید.

اهمیت درجه بندی وب سایت الکسا
سیستم جايگاه بندی وبسایت الکسا یک سیستم مرتبه بندی منحصربفرد بوده و در اصل با نشانی alexa.com تهیه شده‌است. تعداد بازدیدکنندگان تارنما به صورت ظریف و درست به حساب آوردن و رقم خورده و بوسیله الکسا همگانی میشود. حاصل اعلامی به وسیله وب سایت الکسا به صورت بدون واسطه و یا این که با واسطه از روش ابزارهای نظارت درجه وبسایت الکسا کلیه از پارامترهای اصلی در seo تارنما و گزینش وضعیت و مقام وبسایت در حاصل موتورهای کاوش به شمار می رود. ولی این نکته را نیز بایستی در لحاظ داشت که به جهت بعضی ترفندها و راه‌های seo کلاه سیاه نظیر پاپ آپ می قدرت آمار بازید وب سایت را به طور غیرواقعی ارتقاء اعطا کرد و اینگونه آمار اعلامی بوسیله الکسا برای تارنما مزبور صدق حقیقی وواقعی نداشته و ملاک معتبری برای چک وب سایت و جایگاهش در دنیا و یا این که سرزمین نخواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()