نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بهینه سازی Dasheroo

. Google Keyword Planner
رسیدیم به مهمترین مبحث بهینه سازی یعنی عبارات کلیدی که تا دلتان بخواهد  ابزار سئو برایش ابزار تحقیق و کاوش ارائه شده است. البته حال حاضر قرار میباشد که یکی‌از شایسته ترین‌‌ها را به شما معرفی کنیم. ابزار کیورد پلنر (keywordplanner) گوگل میباشد که عصای دست ما دیجیتال مارکترهاست و فعالیت با آن خیلی معمولی میباشد.

راهنمای گام به گام تعیین نام برندحتما بخوانید: راهنمای مرحله به مرحله گزینش نام مارک
برای به کارگیری از این ابزار در گام نخستین شما بایستی یک حساب گوگل ادز داشته باشید و اکانت شما فعال باشد. در‌این‌صورت‌ میباشد که میتوانید به مجانی از کیورد پلنر سوای محدودیت واژه و دوران به کارگیری فرمائید. در غیر این شکل داده ها ظریف و جامعی به

تنها توجه فرمائید که به طبعٌ میدانید که چنانچه نتوانید عبارات کلیدی صحت را در تارنما خویش به فعالیت ببرید با ناکامی مواجه خواهید شد پس برای پرهیز از این رخداد و اطمینان از برد لغات کلیدی بهتر میباشد ابزار Google Keyword Planner کنار دستتان باشد. این ابزار زیرا بوسیله خویش گوگل مدیر میگردد، مطمئن خواهید بود که داده‌های به دست آمده از آن ظریف می‌باشند.

کیورد پلنر - ابزار seo

خب برای عمل با گوگل پلنر کافی میباشد وارد حساب خویش گردیده و یک‌سری واژه و کلمه که به کسب و کارتان مربوط میباشد را وارد نمائید. برای مثالً ما در عکس کلماتی مثل بازاریابی محتوا، ایجاد محتوا، استراتژی محتوا و مدیر محتوا را وارد کرده‌ایم. هم اکنون بر روی دکمه Get Ideas کلیک فرمائید. گوگل پلنر به شما داده ها پایین را نشان میدهد:

معدل جستجوی کلمه ها کلیدی در هر ماه
رقابت آن واژه در گوگل
فرایند جستجوی واژه و کلمه در برهه زمانی معین گردیده
عبارات کلیدی مربوط به واژه و کلمه‌ای که کاوش کردید و تعداد جستجوهای ماهانه این کلمه و واژه‌ها
خب هم اکنون شما لیستی از کلماات کلیدی دارید که می توانید از آن ها برای چیدن استراتژی بازاریابی خویش به کار گیری فرمائید.

بهتر میباشد پیش از ابتدا به فعالیت وبسایت از کیوورد پلنر استعمال نمائید. در‌این‌صورت کارکشته خواهید بود محتوای خویش را مبنی بر کلمه ها کلیدی دارای اعتبار ساخت نمائید.

یک سفارش ویزه: می‌توانیید در زمان تحقیق عبارات کلیدی آکادمی نوین عمل تجزیه و نظارت لغت ها کلیدی و فعالیت با ابزارهای را خاطر بگیرید؛ در کنار این‌ها یک اشتراک ابزار کیورد پلنر هم اخذ فرمایید و سوای محدودیت داده بگیرید.

9. GTMETRIX
این ابزار سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت شما‌را نظارت می‌نماید؛ در کنار نمره عملکردی که به وبسایت شما می دهد، پیشنهاد‌هایی عملی هم برای شما داراست تا سرعت صفحه ها خویش را بیشتر نمائید.

جی تی متریکس - ابزار seo

10. Google mobile friendly test
گوگل به صراحت اعلام کرده که وب سایت‌هایی که ریسپانسیو نیستند، سکو کمتری در نتیجه ها خواهند گرفت؛ حتی با الگوریتم mobile first index اولیه ورژن گوشی صفحه های را ایندکس می‌نماید تا اشخاصی که به یوزرها موبایلی خویش هم اعتنا می‌نمایند، در موضع فراتر قرار دهد.

گوگل ابزاری پباده سازی کرده که تلفن همراه فرندلی بودن وب سایت شما‌را نظارت می‌نماید تا مشاهده کنید مخاطب وب سایت شمارا در صفحه های اکران کوچک مثل تلفن همراه صحیح مشاده می‌نماید یا این که نه.

گوگل گوشی فرندلی: ابزار بهینه سازی
11. xml-sitemaps
تارنما مپ یا این که نقشه وب سایت، یک شیت از تارنما شماست که با لیست کردن نشانی همگی صفحاتتان، به ربات‌های موتور کاوش یاری می‌نماید شل‌خیس سایتتان را نظارت و ایندکس نمایند.

در‌صورتی‌که سایت شما وردپرسی میباشد که پلاگین‌های متعددی برای طراحی وب مپ برای‌تان وجود دارااست. البته در صورتی از وب سایت‌‌هایی با cms‌های مخصوص به کار گیری می کنید، احتمالا برای ساخت وب سایت مپ به نقص‌ می‌خورید. درین وضعیت میباشد که ابزار seo بدون پول xml-sitemaps کمکتان می‌نماید.

ابزار xml-sitemaps

همانگونه که در تصویر بالا میبینید، می توانید نشانی تارنما خودتان را در فریم مشخص و معلوم گردیده وارد فرمائید و بعد از آن هم با زدن دکمه start درانتظار ساخته شدن فولدر وبسایت مپ وب سایت خودتان باشید. پس از اینکه فولدر ساخته شد، می بایست آن را در آدرسی مثل example.ir/sitemap.xml قرار داده و منتشر و آنگاه نشانی ظریف برگه وب سایت مپ را از روش سرچ کنسول به گوگل معرفی نمائید.

12. keywordtool
در نصیب پیشین گفتیم که Keywordplanner وقتی برای شما بدون‌پول و قابل دسترس میباشد که از تبلیغات گوگل به کار گیری کرده باشید. ولی کیورد پلنر تا تعدادی سال پیش که ابزار گوگل در دست همگی وبمستران بود، کسی نیاز به ابزار دیگری برای پژوهش ها لغت ها کلیدی نداشت. ولی زمانی این ابزار از دسترس مخاطبان معمولی بیرون شد، وبمستران به ابزارهای رایگانی نیاز پیدا کردند که بتوانند در کشف کردن لغات کلیدی دارای ربط به کسب‌وکارشان به آنان یاری دهد.

یادگرفتن سئو متن برای تبلیغات کلیکی گوگلحتما بخوانید: یادگرفتن سئو متن برای تبلیغات کلیکی گوگل
اکثر وقت ها ابزارهای فعلی که برای این فعالیت درست شده، غیر بدون پول و مبلغی میباشند. ابزار Keywordtool هم همچنین! البته در شرایط بدون پول هم این ابزار داده ها بسیار خیر و خوبی راجع‌به کلماتی که مخاطبان کسب و کارتان کاوش می‌نمایند به شما می دهد. تحت عنوان مثال به تصویر ذیل نگاه فرمایید:

keywordtool

همان گونه که میبینید، با کاوش کلمه و واژه فراگیری بهینه سازی در‌این ابزار، تعداد متعددی واژه کلیدی شبیه که به وسیله مخاطبان کاوش میگردد به اینجانب اکران داده گردیده. در ورژن مبلغی، داده ها بیشتری مثل تعداد کاوش لغت ها و همچنین لغت ها بیشتر به شما نشان داده میشود.

13. ahrefs
وبسایت ahrefs به معنای حقیقی یک کدام از قدرتمندترین ابزارهای محاسبه و مانیتور بک پیوند‌ها مجموعاَ سطح اینترنت را در مشت دارااست. ولی خب مطمئنا حاضر هم وجود ندارد که‌این ابزار فوق العاده‌اش را به طور تماما مجانی در مشت کلیه مخاطبان قرار بدهد. البته این وبسایت به شما اذن می دهد که به طور بدون‌پول اطلاعاتی را در زمینه ی سایت خودتان یا این که رقبا، به یاری ابزار back link checker اش به دست بیاورید:

ابزار بهینه سازی مجانی ahrefs

اطلاعاتی مثل امتیاز دامنه، تعداد بک لینک و پیوند‌های دامنه، معیار لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو و... . همچنین این تارنما به طور بدون پول نشانی تنی چند از بک پیوند‌های تشکیل‌شده برای وب سایت را هم به شما اکران می دهد. علاوه بر وبسایت ahrefs، وب سایت moz هم چنین قابلیت و امکان مشابهی را به طور بدون پول در مشت شما قرار میدهد. ولی برای استعمال از ابزار نظارت بک پیوند moz، نیاز به نام نویسی دارید.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

 


kwfinder
مدام، همگی جا و به همگی گفتم. این وبسایت حقیقتا عالیییییییییه.
بسیار استفاده کننده پسند و بی آلایش | دارنده پباده سازی خوشگل | ارائه دهنده عبارات کلیدی Long tail و LSI.
بها خرید اشتراک این وب سایت هم به نسبت تارنما های شبیه خیلی مقرون به صرفه خیس میباشد.
ابزار بهینه سازی

 


LSI graph
ابزار سئو در  وبسایت برای کشف کردن LSI ها وبسایت خیر و خوبی میباشد.

ابزار بهینه سازی


گوگل ترند
یکی‌از شایسته ترین ابزارهای رایگانی که گوگل در مشت ما قرار میدهد، گوگل ترند میباشد.

برای اینکه بیشتر با این ابزرا آشنا گردید تارنما متمم مطلبی درباره ی گوگل ترند منتشر کرده که قرائت آن خالی از لطف وجود ندارد.
دوست خوبم علی کریمی هم در وبلاگش براساس گوگل ترند توانسته نگاهی به واحد سنجش بیکاری استان های گوناگون داشته باشد.با مسئله “بیکارترین استان مرزوبوم کدام میباشد؟“
خویش اینجانب هم مطلبی منتشر کردم با تیتر “قتل نفس” که نتیجه ها را از روش گوگل ترند استخراج کردم.
ولی درحال حاضر می‌خواهم پاره ای بیشتر و تخصصی خیس به گوگل ترند بپردازم.

این صورت سابق گوگل ترند میباشد:
Google Trends به شما این قابلیت و امکان را می ­دهد تا ترافیک چندین لغات کلیدی را پیدا فرمائید (عکس شماره ۱). حتی می­توانید از روش آن محدوده ­های جغرافیایی سرچ آن کلمه و واژه کلیدی ­ها را نیز بررسی فرمایید (عکس شماره ۲). در شرایطی که از کلمه و واژه کلیدی­ هایی استعمال می­ فرمائید که انتظار دارید در فصول متفاوت، در تعطیلات و یا این که مواقعی از این قبیل که ترافیک متفاوتی داشته باشند قطعاً google Trend را نظارت فرمائید (عکس شماره ۳).

ابزار بهینه سازی

عکس شماره ۱: مقایسه ­ی ترافیک وبسایت برای چندین عبارات

 

ابزار بهینه سازی

عکس شماره ۲: تفاوت در نقاط جغرافیایی

 

ابزار seo

عکس شماره ۳: لغات کلیدی فصلeaster bunny” “

این صورت تازه گوگل ترند میباشد:
گاهی اوقات می قدرت استعمال های کاربردی تری هم داشت. برای مثال میخواهیم راجع‌به یک وب سایت آژانش هواپیمایی تحقیق کنیم و برای آن عبارات کلیدی تمجید کنیم. یک لحظه شک وتردید میکنیم که عموم “بلیت هواپیما” را سرچ می نمایند یا این که “بلیط هواپیما”.

ابزار seo وبسایت

 

در اینجا نشان میدهد که ترازو به کار گیری از “بلیط هواپیما” بسیار بیشتر از “بلیت هواپیما” میباشد. پس ما بایستی این مقاله را بدانیم. حال به طور می داند روی هریک که خواستیم فعالیت کنیم.

توضیح بخش های متعدد:

۱- به شما اذن میدهد تا ۵ “واژه و کلمه” یا این که “عبارت” را با هم مقایسه نمایید.

۲- به شما این قابلیت را می‌دهد که محدوه جغرافیایی را انتخاب فرمایید. (کشور‌ایران هم دارااست)

۳- مدت را میتوانید مشخص و معلوم نمائید

۴- دسته بندی موضوعی.

۵- از این نصیب میتوانید مشخص و معلوم فرمائید که در عکس ها یا این که فضای اینترنت یا این که خبر ها یا این که فیلم ها سرچ نماید.

ابزار seo وب سایت

محدوده جغرافیایی که‌این لغت ها را سرچ می نمایند. برهان رنگی شدن ایالات متحده این میباشد که خیلی از یوزرها اهل ایران از ف. ی .ل خیس شکن به کارگیری می نمایند.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

چک لیست سئو


با  ابزار سئو رعایت پروسه بیان شده در ذیل، شما می‌توانید یک ترافیک بسیار بالا از بازدیدکنندگان و مشتریان را برای وب سایت خویش جذب نمایید، همینطور انجام خیلی از روند و قدم های تحت در کوتاه مقطع سود خواهد بخشید و شما می‌توانید سود فعالیت خویش را ببینید.

بررسی لیست بهینه سازی در سال 2020 – عمل های سئوی تارنما چه چیزی است؟
نظارت لیست seo

نکات پیش از آغاز:

بهینه سازی بصورت کلی به 2 قسمت تقسیم می شود: سئوی داخلی ( On Page سئو ) و offpage seo (Off Page سئو) در‌این نوشته‌علمی نکات بسیار مهمی در رابطه سئوی داخلی توضیح داده شده‌است، کارایی نمائید که تمامی یا این که اکثر نکات نقل شده در رابطه سئوی داخلی را انجام دهید، زیرا تاثیر زیای در تارنما شما خواهد داشت البته درصورتی که نتوانستید تمامی نکات را انجام دهید، نگران نباشید.

در حیث داشته باشید که عملیات بهینه سازی بصورت یکباره وجود ندارد و شما بایستی مداوم روی سئوی تارنما خویش عمل نمایید و نکات بیان شده در تحت را بصورت زمان ای انجام دهید.

پیش نیازها پیش از استارت فعالیت:

در پایین 2 ابزار اصلی و ضروری جهت آنالیز و پیگیری اطلاعات معرفی گردیده اند که شما نیز به طبع می بایست از آنها استعمال فرمایید.

گوگل آنالیتیکس

فعال سازی Google Tag Manager و Google Analytics
ابزار های Google Analytics و Google Tag Manager ابزار هایی بسیار ماهر و کارکشته جهت افزودن یا این که رئیس و ارزیابی آمار و ترافیک وبسایت یک کدام از شایسته ترین ابزار های جانور در سطح اینترنت است که فارغ از نیاز به تایپ کردن کد های اضافه یا این که انجام تغییرات اصلی در وبسایت تجهیزات بسیار متعددی را در دست شما قرار میدهد.

همینطور Google Analytics ضروری ترین ابزاری هست که برای seo وب سایت خویش مطلقا می بایست آن را داشته باشید، شما با به کارگیری از این ابزار می‌توانید ترافیک طبیعی ورودی تارنما خویش از روش موتور های کاوشگر را مشاهده و بررسی فرمائید همینطور جزئیات بیشتری در رابطه : نرخ خروج یوزرها از تارنما شما ، جزئیات کمپین های درست شده و کردار یوزرها با وب سایت را میتوانید مشاهده بکنید.

توضیحات بیشتر در رابطه گوگل آنالیتیکس

· Google Tag Manager

· Google Analytics

فعال سازی کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی گوگل وبمستر در بررسی لیست بهینه سازی
Search Console ابزار مجانی می‌باشد که بوسیله خویش گوگل ارائه گردیده. با به کارگیری از ابزار کنسول جستجوی گوگل (که نام قبل آن گوگل وبمستر میباشد) شما می‌توانید با گوگل رابطه بدون واسطه داشته باشید و داده هایی از طرز کوشش وبسایت خویش را درین ابزار ملاحظه کنید.

فراگیری گوگل وبمستر

· Google Search Console

از وردپرس استعمال می کنید؟ پلاگین Yoast را نصب نمائید
این پلاگین یک کدام از ضروری ترین و کاربردی ترین پلاگین ها جهت بهبود سئوی تارنما است تا قبل از این در وبسایت سئوکار یک نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین پلاگین seo در وردپرس قرار گرفته میباشد که بصورت بدون نقص همگی جزئیات مرتبط با این پلاگین شرح داده شده‌است.

بهینه سازی وردپرس

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


1. ابزار Ahrefs Backlink Checker
ابزار seo,ابزار seo بدون‌ابزار سئو   پول,ابزارهای ارزیابی بهینه سازی تارنما

ابزار Ahrefs Backlinks Checker به شما این قابلیت را میدهد تا 100 بک لینک و پیوند هر تارنما یا این که URL را که می‌خواهید ملاحظه کنید؛ فارغ از خرید هیچ سیرتکامل اشتراک خاصی. با به کارگیری از این ابزار می‌توانید به داده ها تحت دست پیدا نمائید:

5 برگه نخستین از حیث پیوند های داده گردیده به آنها
5 انکر تکست که بیشترین تکرار را دارا‌هستند
تعداد بک لینک و پیوند ها و referring domains تارنما
مرتبه دامنه DR تارنما متبوع
این ابزار به شدت برای کسب و کارهایی که قصد چک تلاش رقبای وب سایت خویش را دارا هستند، کارساز میباشد. دقت داشته باشید که شما این داده ها را سوای پرداخت هیچ هزینه ای در چنگ خواهید داشت. این ابزار همینطور به شما ایده هایی برای تحقیق لغات کلیدی و سئو محتواهایی که امکان اخذ لینک و پیوند های بیشتری دارا‌هستند را ارائه می نماید. در فیض شما میتوانید پست های رقبای خویش را ارزیابی نمایید و متوجه گردید که آیا حریف متبوع توانسته میباشد کوشش خیر داشته باشد یا این که نه.

2. ابزار Animalz Revive
ابزارهای seo,ابزارهای seo وب سایت,ابزارهای بهینه سازی گوگل

با این ابزار می‌توانید محتوای وب سایت خویش را همواره نو و تازه نگه دارید. داشتن محتواهای نو و بروز، یک کدام از بزرگترین فاکتورهای بهینه سازی تارنما به شمار می رود. با به کارگیری از ابزار Animalz Revive می‌توانید شرایط ترافیک محتواهای خویش را در زمان های وقتی گوناگون بر روی نمودار گزینه محاسبه قرار دهید و در غایت تصمیم بگیرید که کدام صفحه ها نیاز به بروز رسانی و seo دوباره دارا هستند.

3. ابزار AnswerThePublic
محاسبه کیفیت وبسایت,شایسته ترین ابزارهای seo,معرفی ابزارهای بهینه سازی

یکی‌از دیگر از ابزارهای چک seo تارنما AnswerThePublic است. مبحث کلمه ها کلیدی از وقتی که جستجوی صوتی نیز در میان یوزرها، ارتقا محبوبیت پیدا نموده است، مبتلا بحران های متعددی شده‌است. به همین مراد، نصیب لغات کلیدی طولانی دربین دیگر لغات کلیدی به صورت منظم در حالا ارتقاء میباشد.

ابزار AnswerThePlublic مواقعی مثل نوشته‌علمی های وب سایت، پست های شبکه های عمومی و … را تحلیل می نماید تا متوجه خواهد شد که یوزرها بیشتر درخصوص چه مسائلی در درحال حاضر پرس و جو هستند. سپس، حاصل این پرس و جوها را تحت عنوان لغات کلیدی در حیث میگیرد و یک لیست لغت ها کلیدی بسیار کار کشته را برای شما ارائه می نماید. این داده ها در مورد های مختلفی به شما یاری می نماید؛ مثل مورد ها پایین:

این ابزار گروه ای لغت ها را اخذ می نماید و مبنی بر آنان به شما ایده هایی برای ایجاد محتوا سایتتان ارائه می نماید.
با این ابزار میتوانید عنا وین قابل قبولی برای نوشته‌علمی های وبسایت خویش گزینش نمائید.
شما میتوانید به جدیدترین و پرجستجوترین عبارت های کلیدی دسترسی داشته باشید.
شما با به کار گیری از این ابزار به طور ظریف می‌توانید متوجه گردید که عموم چه طور و به چه نحوی درپی یک زمینه میشوند.
مجموعاَ موتورهای کاوش برای این غرض ساخت گردیده اند که جواب های قابل قبولی برای سوال های اشخاص پیدا کرده و آنها به اکران بگذارند. حالا در شرایطی که غرض اساسی کسب و عمل اینترنتی شما نیز همین مسئله است، این ابزار قادر است به خیر و خوبی به شما در وصال بدین غرض یاری دهد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Clicky
Clicky

Clicky Analytics (که در GetClicky.com واقع گردیده) ابزار سئو   تحولاتی در صنعت محاسبه و آمار ساخت می نماید که به امروز همچنان این تحولات ادامه دارااست. Clicky تحت عنوان اپلیکیشن آمار بازدید وب سایت میتواند بعداز Google Analytics شایسته ترین ابزار باشد برای همین معمولا او‌لین قابل انعطاف افزاری میباشد که یوزرها بعد از Google Analytics به آن کوچ می نمایند.
تفاوت اساسی و کلیدی در تاخیر داده ها آماری میباشد. در Google Analytics شما یک روز بعد از آن داده ها آماری را اخذ می‌کنید در حالیکه در Clicky داده ها به طور آنی ارائه میشوند.

مجموعاَ در شرایطی که به‌دنبال یک پکیج آنالیز و آمارگیری مطلوب برای وبسایت خویش میگردید که دسترسی آنی به داده ها آماری را ارائه میدهد، اینجانب شخصا Clicky را سفارش می ‌دهم، البته نگذارید این دستور جلوی شمارا برای مطالعه باقی ابزار های مو جود در‌این لیست بگیرد.

در لینک و پیوند ذیل می‌توانید فراگیری طرز به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کار گیری از ابزار چک و آمارگیری Clicky

۳- Mint
Mint Analytics یک کدام از ابزار های تازه آیتم عشق و علاقه اینجانب میباشد و در ارزش بسیار قابل قبولی ارائه می‌گردد، این فقط ابزاری در لیست ما می‌باشد که شما فقط کافیست یک توشه هزینه آنرا بپردازید.

Mint

Mint بنا شده در HaveAMINT.com، به طور پیش مبلغ ۳۰$ به ازای هر سایت اخذ می نماید، ولی دیگر به طور عصر ای هزینه دیگری اخذ نخواهد کرد. این ابزار در مقابل ابزارهای دیگر که مخارج بسیار تحت زمان ای می گیرند بسیار مناسبتر میباشد، ولی می‌خواهید از ابزار های چک و آماری در بازه زمانی طولانی برهه زمانی استعمال نمائید Mint یکی‌از تعیین های مهم شما باید باشد.

خیر فقط این ابزار دارنده یک قیمت ارزان میباشد، بلکه با تجهیزات نو و معمولی ای ارائه می‌شود. داده ها و جداول ارائه گردیده در‌این ابزار ارزیابی و آمار معمولی بوده و ریلکس قابل فهم و شعور می‌باشند و هرآنچه که نیاز دارید را به شما ارائه میدهند.

در لینک و پیوند تحت میتوانید یادگرفتن طریق به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه جمهوری اسلامی ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای استعمال از ابزار آنالیز و آمارگیری Mint

۴- Church Analytics
این ابزار محاسبه و آمارگیری یک کدام از زیباترین رابط های کاربری جان دار اکنون را دارا هست. یک کدام از افتخارات این ابزار آمارگیری، ارائه اطلاعاتی می‌باشد که حقیقتا به آنان نیاز دارید و داده هایی که به رویش تارنما شما امداد نمی نماید، ارائه نمی‌شود. Church Analytics به نسبت در‌این عرصه نوظهور میباشد، ولی با دقت به مشاهدات اینجانب، این ابزار یک اپلیکیشن گردآوری و بررسی داده ها تارنما مطمئن و قابل اعتماد به شمار می رود.

Church Analytics

یکی‌از مزایای این ابزار، رابط کاربری معمولی آن می‌باشد، چون در ابزار های ارزیابی و آمارگیری بسیار اساسی میباشد که ریلکس قابل به کار گیری باشند.

در پیوند تحت میتوانید فراگیری روش به کارگیری از این ابزار را در دانشنامه کشور‌ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار چک و آمارگیری church-analytics

۵- KISSmetrics
یکی‌از دیگر از تارنما های آنالیز وبسایت KISSmetrics میباشد، یک سیستم عالی برای شناختن بازدیدکنندگان شما ارائه می‌دهد، اینجانب شخصا این ابزار را بیشتر برای تجارتهای فروش آنلاین سفارش می دهم. تجهیزات ارائه گردیده درین ابزار ممکن میباشد برای وبلاگ ها مطلوب نباشد.

KISSmetrics

ولی نمی گوییم که نمی اقتدار برای وبلاگ ها بهره برد، مخصوصا برای وبلاگ هایی که محصولاتی را برای ارائه دارا‌هستند، ولی ابزارهایی که در‌این سیستم حیث گردیده حتما برای مغازه های آنلاین درنظرگرفته شده اند و اینجانب این ابزار را برای اینگونه سایت ها به مکان ابزار های دیگر این لیست توصیه می دهم.

در لینک و پیوند تحت می‌توانید فراگیری طریق استعمال از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار بررسی و آمار



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


یک کدام از قسمت های ابزار سئو  اساسی و اصلی پیش از نگارش استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا و استراتژی سئوسایت، تحقیق لغت ها کلیدی است.
در‌این نوشته‌علمی که اینجانب از وب سایت yoast سئو اقتباس کرده و بعضی نکات تکمیلی را به آن اضافه نمودم، قصد دارم شما‌را با ۶ مرحله اصلی برای تحقیق کلمه ها کلیدی تحت عنوان یکی ابتدایی ترین و مهمترین روند بهینه سازی وب سایت آشنا سازم. قابل ذکر میباشد که‌این راهنما به طور کامل عملی بوده و شمارا در سمت و سوی وصال به اهدافتان به نیکی موعظه می‌نماید.

  اشت

۱) مقصود خویش را گزینش نمایید
۲) لیست کلمه ها کلیدی
۳) ارزیابی کلمه ها کلیدی
۴) ارزیابی رقبا در لغات کلیدی پایانی
۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
۶) انتخاب یک استراتژی برای واژه کلیدی
عده بندی
۱) مقصود خویش را انتخاب فرمائید
پیش از آغاز هر کاری، با کشف و یافتن زوایای کسب و فعالیت و غرض اساسی پروژه، عملکرد فرمایید به سوال های پایین تماما روشن و پر‌نور جواب دهید:
مقصود اساسی کمپانی و سازمان شما چه میباشد؟
چه چیزی کسب و فعالیت شما‌را از سایر رقبا متمایز می‌نماید؟
وصال به چه نقطه ای مدنظر سازمان میباشد؟
چه وعده هایی در تارنما خویش به مشتری و صاحب کار می‌دهید؟

به صورت مختصر شما بایستی ماموریت خویش را از قبول یک پروژه seo و فعال سازی سایت را کاملا معین نمایید. با این عمل شما اولی و مهم‌ترین گام را در نگارش استراتژی لغات کلیدی خویش برداشته اید.اساسا بازاری که در آن قرار دارید، انتخاب می نماید که آیا مقصود و ماموریت شما سلیقه کافی را برای کسب سکو بالا نشان می‌دهد یا این که نه.

درین در میان به طبع بعضی از بازارها بسیار رقابتی بوده و موسسات پهناور که بالطبع میزان دارایی تبلیغاتی و بازاریابی بالایی نیز دارا هستند، بر حاصل کاوش حکم کننده می‌باشند. در فیض رقابت درین بازارها مشقت بار بوده و به چنگ آوردن سکو بالا در بین این مجموعه ها نیز سخت خواهد بود.

راهبرد: برای اینکه بتوانید در‌این بازارها به رقابت بپردازید و ذیل سایه سنگین رقبا محو نشوید همت فرمایید به طبع جامعه مقصود خویش را محدود کرده و به مکان رقابت با یک کوسه عظیم در اقیانوس، ماهی بزرگی در یک برکه کوچک باشید. این استراتژی بدون شک شایسته ترین راهکاری میباشد که می‌توانید در میدان های رقابتی عظیم آن را به فعالیت بگیرید.

 

۲) لیست لغت ها کلیدی
بعداز معلوم کردن مقصود و ماموریت خویش بایستی به تحقیق عبارات کلیدی بپردازید. برای این فعالیت بایستی در بالا عبارات کلیدی مقصود صاحبکار که اکثر اوقات تعیین صدق نیز نمی‌باشد را اخذ کرده و با شناختی که از جامعه مقصود کسب و عمل خویش دارید، دامنه لغت ها کلیدی خویش ر ارتقاء دهید. در پی با استعمال از پیشنهادات گوگل و ابزارهای محاسبه عبارات کلیدی مثل kwfinder لیست خویش را پربار خیس نمائید.
شما در تعیین عبارات کلیدی بایستی از خویش یک‌سری پرسش اصلی بپرسید:
جامعه مقصود اینجانب برای به کار گیری از محصولاتی که اینجانب ارائه دهنده آن هستم، چه لغت ها یا این که عباراتی را در گوگل سرچ می‌نماید؟
جامعه غرض اینجانب برای رفع چه مشکلاتی این عبارات را سرچ می‌نماید؟
چه کلماتی (خدماتی) کسب و فعالیت مرا از سایرافراد متمایز می‌نماید؟
اکنون کوشش نمائید این لغات را (به صورت معدل ۲۰۰-۳۰۰ واژه) را در یک فولدر اکسل وارد کرده تا با هم به چک آن بپردازیم.

نکته۱: دقت داشته باشید به کار گیری از عبارات کلیدی بلند (long tail keyword) یکی‌از قسمت هایی میباشد که معمولا معدود خیس به آن اعتنا میگردد علی رغم اینکه این لغت ها مجموعاَ تاثیربسیار متعددی در بهبود منزلت شما خواهند داشت.

تحقیق لغات کلیدی

معمولا در‌این نصیب هنگامی کارشناسان seo رغبت دارا‌هستند روی اصطلاحات کوتاه بسیار رایج تمرکز نمایند. متأسفانه، این کلمه ها کلیدی اکثر وقت ها بوسیله شغل ها پهناور اشغال شده‌است البته از طرفی لغات کلیدی با ارتفاع بلند، از ترافیک جستجوی کمتری برخوردار میباشند، البته اصلی این میباشد که‌این لغات از رقابت کمتری برخوردارند.
به این ترتیب برای شما سهل خیس میباشد که در‌این عبارات کلیدی جايگاه بندی فرمائید. علاوه بر این، لغات کلیدی طولانی پتانسیل اخذ نرخ تبدیل بالاتری نیز دارا‌هستند، چون آن‌ها بیشتر روی یک مال یا این که مسئله خاص تمرکز می نمایند: یک مقام خاص.

نکته ۲: دقت داشته باشید هرچه مقطع مقطع جستجوی شما طولانی خیس باشد، ساختارهای عمیق‌تری به شیت وبسایت شما وابستگی می‌گیرد که برگه فرود نیز وابسته به آن میباشد.

 

۳) تحلیل لغت ها کلیدی
بعداز تر و تمیز کردن لیست عبارات کلیدی در با استعمال از ابزارهای تحقیق کلمه ها کلیدی مثل kwfinder یا این که keyword explorer تارنما moz ، چندین میزان و فاکتور اصلی را در تعیین شایسته ترین لغات کلیدی در لیست خویش اعمال نمایید.
۱) مشقت عبارات کلیدی یا این که difficulty
۲) وسعت سرچ ماهانه یا این که monthly volume
۳) نرخ تبدیل یا این که CTR
این سه ترازو که به ترتیب مشقت واژه کلیدی (۰-۱۰۰) ، وسعت سرچ ماهانه (هرچه بیشتر بهتر) و نرخ تبدیل (۰-۱۰۰) را مشتمل بر میگردد، از معیارهایی میباشد که می بایست برای تک تک کلمه ها کلیدی احتساب و تحقیق گردد.

راهبرد: بعد از انجام این مرحله، کلماتی که بیشترین سرچ ماهانه، نادر ترین رنج و بیشترین نرخ تبدیل را دارا هستند را گزینش و یار یک یا این که دو واژه و کلمه مهم خویش تحت عنوان کلمه ها کلیدی غرض معلوم نمایید و مابقی استراتژی خویش را بر این پایه پی ریزی نمایید.

 

۴) چک رقبا در عبارات کلیدی آخری
بعد از آن که تعدادی کلمه و واژه کلیدی خویش را از لیست خویش بیرون کردید آنان‌را در گوگل جست و جو نمائید. برای این عمل از دشوارترین (کوتاه ترین) لغات کلیدی خویش استارت فرمایید و نتیجه ها شیت سود موتور کاوش (SERP) را نظارت نمائید.
اتحت سرچ هر واژه یک سری تارنما وجود داراست که می بایست با آنان به رقابت بپردازید ولی برای اینکه زوایای رقابت خویش را بهتر فهم و شعور نمایید، سوال های فرمائید به سوالهای ذیل به طور واضح جواب دهید:

آیا رقبای شما در عبارات کلیدی خاص سایت های ماهر دارا‌هستند؟
آیا شما و کسب و کارتان با این مجموعه ها برابر میباشید؟
آیا سایت شما میان این تارنما ها جای‌دارد؟
آیا کمپانی شما می تواند به اندازه رقبا شمارا از دید مالی تامین نماید؟
نقاط ضعف رقبایتان چه است؟ (محتوا، طراحی وب سایت، سرویس ها و …)

نکته: نقاط ضعف رقبا یک خط مش خوب برای پیشی به چنگ آوردن از آن‌ها می‌باشدو مسلما آن‌ها‌را پیدا نمائید و با یک استراتژی ظریف آن را در کسب و فعالیت خویش پوشش دهید.

استراتپی تحقیق عبارات کلیدی

 

۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
استراتژی seo امروز می بایست بیشتر به پاسخگویی به سؤالاتی که عموم دارا هستند یا این که ارائه شایسته ترین راه‌حل برای نقص‌ آنها بپردازند. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این میباشد که بر موج مشکلاتی که روزمره میلیون ها توشه از گوگل پرسش می گردد سوار گردیده و خویش را تحت عنوان شایسته ترین راه‌حل به مخاطب معرفی کنیم.

پس در مجموع روند seo تلاش فرمایید بفهمید که مخاطبان شما هنگام سرچ یک کلمه و واژه کلیدی خاص از گوگل چه میخواهند:
آیا آنان یک غرض اطلاعاتی دارا‌هستند (سعی بر یافتن داده ها درباره‌ی یک زمینه خاص میباشند)، قصد دسترسی به یک وبسیات خاص را دارا هستند، قصد تجاری دارا‌هستند (آیا میخواهند پیش از خرید چیزی تحقیق نمایند) یا این که قصد خرید و فروش ای دارا‌هستند (در پی خرید چیزی اینک می‌باشند)؟

میتوانید با نگاهی ظریف به نوع صفحاتی که پیش از اینً برای آن کوئری درجه بندی کرده اند، راجع به غرض جستجوی بعضا از داده ها بیشتر بیاموزید. و بدین سوال ها صادقانه جواب دهید:

آیا بیشتر صفحه های متاع را میبینید؟
آیا تعداد متعددی از پست های اطلاعاتی بلاگ را می‌بینید؟
ایا ویدیو آموزشی می بینید؟
و …

این ها تمامی نکات مرتبط با آن چه گوگل قصد جست و جوی بار یک پرسش خاص را بر عهده داراست، میباشد. دریابید که کدام نوع قصد درخصوص کلید کلمه و واژه ها اعمال می‌شود و مجدداً یافته های خویش را به شیت عظیم خویش اضافه نمایید!

 

۶) گزینش یک استراتژی برای واژه و کلمه کلیدی
براساس داده هایی که در حال حاضر گردآوری نموده اید، می‌توانید یک استراتژی بسیار قدرتمند برای رقابت در تیم ای از لغات کلیدی خاص را گزینش نمایید. در شرایطی که فرآیند بالا را دنبال نموده اید، می بایست شیت پهناور ای با مقدار قابل توجهی از کلید واژه و کلمه ها و داده ها مرتبط با رقابت و جستجوی مخاطبان خویش برای آن دسته از کلیدواژه ها داشته باشید. در‌این مرحله مجموعاَ دو راه و روش اصلی وجود دارااست که وجه تمایز اساسی میان آن نیز میزان دارایی مالی تخصیص یافته به حوزه seo است.

در صورتی کسب و فعالیت شما از دید وسعت و دارایی بازاریابی با رقبا برابر میباشد، بر روی بی واسطه ترین طریق که ورود به رقابت در مجموع کلمه ها کلیدی می باشد، تمرکز نمائید. البته در‌حالتی که حالت اینگونه وجود ندارد، نخست عبارات کلیدی طولانی را آزمون فرمائید. تمرکز روی کلمه ها کلیدی طولانی و ترکیبی می‌تواند به خیر ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد.

زمانی که چیره شدید برای آن دسته از کلید کلمه های طولانی در سرپ جايگاه کسب فرمائید، مقصود برای لغت ها بیشتر پاره ای معمولی خیس گردد.
در‌این مرحله همینطور کارایی فرمائید درمورد نوع محتوای خویش نیز استراتژی گزینش نمائید. برای این فعالیت بایستی مدل نگارش محتوای خویش، موضوعات و زیرشاخه هایی که می بایست به آن پرداخته خواهد شد، تعداد مقاله ها در هر زیرشاخه، تر و تمیز کردن و طرز تکثیر محتواها، نحوه های بهبود کیفیت و ارتقا محتوا و … را نیز در حیث گرفته و با مخلوط یک استراتژی کوتاه و بلند بازه زمانی، مجموعه محتوایی خویش را در سمت وصال به اهدافی که در رمز دارید هدایت و موعظه فرمائید.

توده بندی
تحقیق لغات کلیدی اولی و یکی مهم‌ترین مراحلی میباشد که شما می‌بایست هنگام قبول یک پروژه seo به آن بپردازید. در‌این نوشته ی علمی اینجانب همت کردم ۶ مرحله اصلی و مهمی که در تحقیق لغات کلیدی می بایست به آن اعتنا نمائید را یار و همدم با سوالهای مهم در هر زیرشاخه برای شما مطرح کنم.
دقت داشته باشید که هرچه قدر برهه زمانی بیشتری به تحقیق عبارات کلیدی و تحلیل رقبا تخصیص دهید مسیر پرورش شما هموارتر و فیض شما بهتر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


پشتیبانی از اثر ها دو بعدی و سه بعدی: یونیتی در صدر تحت عنوان یک موتور سه بعدی آغاز به فعالیت کرد البته در غایت پشتیبانی از عنوان ها دو بعدی نیز در سال 2013 به آن افزوده شد. اگرچه یونیتی میتواند به طور بدون نقص ابزار سئو  بازی های دو بعدی ساخت و ساز نماید ولی ممکن میباشد با باگ ها و گلیچ های گاه و بی گاه مواجه گردید چرا‌که سیستم دو بعدی یونیتی روی هسته ی سیستم سه بعدی قرار گرفته میباشد. این زمینه همینطور باعث اضافه شدن Bloat های غیر ضروری به بازی های دو بعدی گردیده که می‌تواند رو تلاش آخرین تأثیر بگذارد.

به کارگیری ی پهناور و ارائه ی پوشه های راهنمای فراوان: برای به کارگیری ی بیشتر از یونیتی نیاز به آشنایی لهجه نرم افزار نویسی #C دارید. خبر خوب آن که یونیتی به طور عظیم ای به وسیله بازی سازان و طرف داران متفاوت گزینه استعمال قرار گرفته میباشد و کار کشته میباشید هزاران یادگرفتن را در سطح اینترنت برای آغاز پیدا نمائید. همینطور یونیتی در خویش چند کلیپ برای جدید امور دارااست و اوراق ارائه گردیده نیز بسیار عالی می‌باشند.

یک توشه صحیح فرمایید و آن گاه آن را در همگی جا منتشر کنید: یونیتی در مقایسه با موتورهای بازی سازی دیگر مطرح ترین پشتیبانی را برای پورت عنا وین متعدد روی پلتفرم های مختلف دارااست. Windows ،Mac ،Linux ،Android ،iOS ،WebGL ،Facebook گونه های سیستم های VR مانند Oculus Rift و Steam VR و همینطور کنسول های متعدد مثل PS4 ،XB1 ،Wii U و Switch مثلا مواقعی میباشند که یونیتی از آن‌ها پشتیبانی می نماید.

مغازه: آیا به یک سیستم مینی مپ در بازی خویش احتیاج دارید؟ برای خرید سبک های سه بعدی، تکسچرهای گوناگون، سیستم دیالوگ برای بازی های اکشن ماجراجویی/RPG و... از فروشگاهی که در یونیتی درنظرگرفته شده به کار گیری فرمائید. در کنار موردها قابل پرداخت سیستم های بدون پول فراوانی نیز درین موتور بازی سازی وجود دارااست.

نرخ‌گذاري: ورژن ی بدون‌پول یونیتی محدودیتی ندارد و می‌توانید تازمانیکه راندمان و در آمدتان از ساخته ی خویش به طور سالیانه از 100 هزار دلار کمتر باشد از آن به کار گیری نمائید. طرح پلاس (35 دلار ماهیانه) برخی از خصوصیت های توسعه یافته ی ویرایشگر را آزاد می نماید و محدودیت راندمان و در آمد را به 200 هزار دلار به طور سالیانه ارتقاء میدهد. طرح پرو نیز (125 دلار ماهیانه) به شما اذن ی دسترسی به منابع یونیتی را میدهد و بعداز آن میتوانید سالیانه در آمدی نامحدود از عرضه ی عنوان ها خویش داشته باشید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Datanyze یک نرم افزار قابل ابزار سئو   انعطاف‌افزاری تخصصی میباشد که روی زمان‌های آوردن مشتری تمرکز می‌نماید. دیل پاتل گفته که 34 درصد از درآمد شرکتش به‌اسم KISSMetrics، بدست آورده بدین ابزار وابستگی داراست. با این حالا شما هم‌چنین می توانید از دیتانیز به کارگیری فرمایید تا داده ها بیشتری از رقبایتان بدست آورید.

شما با به کارگیری از دیتانیز چه اطلاعاتی مییابید؟ در اینجا مثال‌هایی از خصوصیت‌های جانور آورده شده‌است:

داده ها تماس کمپانی داده گردیده
درآمد و سرمایه تخمینی
تاریخ احداث
طبقه صنعتی
کشوری که دامنه در آن جای دارد
ارائه‌دهندگان تکنولوژی‌ای که یک کمپانی خاص به کار گیری می‌نماید
این داده ها به شما در خصوص درآمد حریف و ترازو مبلغی که روی کمپین‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌نمایند را بدست میدهد. این داده‌ها برای هر نوع صنعی دارای فایده خواهند بود، البته برای ارائه‌دهندگان مزیت داراست. به‌علاوه برای ارزیابی بر رقیبانشان، ارائه‌دهندگان تکنولوژی هم‌چنین می توانند بر دیگر کمپانی‌ها نیز محاسبه نمایند تا مشاهده کنید چه وقتی دیگر از نرم افزار حریف به کار گیری نمیکنند، این به آن ها یاری می‌نماید که مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و پیگیر آنها باشند.

از‌آنجا که دیتانیز یک ابزار بسیار دارای منفعت میباشد، شما میتوانید انتظار داشته باشید که برای سرویس ها حق امتیاز بپردازید. این اپلیکیشن شالوده برای هر ماه 299 دلار هزینه دارااست، که به شما اطلاعاتی راجع به گوشی و داده‌های نمایشی‌شان در مشت قرار میدهد. با این هم اکنون شما قادر است سرویس ها را در ورژن مجانی سه روزه آن آزمون فرمائید تا مشاهده کنید آیا این نرم‌افزار برای نیازهای محاسبه رقابتی شما مطلوب میباشد یا این که نه؟

نکته کلیدی
عواملی می باشند که شما می بایست به‌هنگام اجرای پژوهش ها حریف اجرا فرمایید، مثلا جمیعت مشتری، کلمه ها کلیدی و ناشرانی که روی آنها تمرکز دارا هستند. شاید نیاز باشد که شما از ابزارهای مختلف دیگری نیز برای توده‌آوری اطلاعاتی که نیاز دارید به کارگیری فرمایید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


‫‫SonarQube یک ابزار تحیل ابزار سئو   کد متن گشوده بدون پول میباشد که تجهیزات شگفت انگیزی برای کشف باگ و بهبود ساختار کد ارائه می نماید.


گهگاه غفلت از امکاناتی که در دسترس آدم بوده اند، موجب حسرت عمیق ایشان می‌گردد. در‌صورتی‌که از ابزارهای بررسی و چک اتومات کد به کارگیری نمیکنید چنین حسرتی درانتظار شماست.این ابزارها می‌توانند پیاله دوران کوتاهی کل کدهای پروژه شما‌را محاسبه کرده و باگهای ریز و درشتی را استخراج کند. ابزارهایی همانند PMD، CPD، Checkstyle و FindBugs از معروفترین تحلیلگرهای متن نرم‌افزار های جاوا به شمار میروند.

ابزار SonarQube (که ما آن را اختصاراً Sonar می‌نامیم) نیز یک ابزار متن گشوده و بدون‌پول برای ارزیابی کیفیت متن نرم‌افزار‌ها (Static Code Analysis) میباشد. Sonar تیم‌ای از ابزارهای چک کد مانند PMD ، CPD ، CheckStyle و FindBugs را در در دل خویش یکدست ساخته و ابزارهای دیگری مانند Squid را نیز به آن ها افزوده میباشد. علاوه بر این، Sonar دارنده یک سرور، واسط اینترنت، دیتابیس و امکان اتصال به ابزارهای دیگر (مانند Jenkins) میباشد که جمعاً آن را نسبت به بقیه ابزارهای این حوزه متمایز میکند.

طرز اجرای Sonar
برای آنکه Sonar را روی پروژه خویش اجرا و با به کار گیری از آن متن اپ های مجموعه خویش را تحلیل نمائید روشهای گوناگون وجود دارااست. برای مثال می‌توانید از افزونه Eclipse یا این که افزونه Maven استعمال فرمایید. در شرایطی که بخواهید Sonar را روی دستگاه خویش اجرا نمایید اما گزارشات آن به سرور منتقل نشود میتوانید از مد DryRun به کار گیری فرمایید.

در شرایطی‌که از ابزارهای Continuous Intergration همانند Jenkins استعمال می‌کنید می‌توانید اجرای Sonar را به عهده آن بگذارید. در‌این‌صورت با هر Commit برنامه نویس ها چک کد شکل میگیرد و در شکل تشخیص باگ فورا اعضای گروه با خبر می گردند.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


قابلیت سفارشی سازی گزارش ها
هر مشتری KPI ها ، هدف ها ابزار سئو  و حق تقدم های مختلفی خواهد داشت.

رفلکس این قضیه در گزارش ، اساسی میباشد که مشتری را نگهداری نماید.

اپلیکیشن انتخابی شما می بایست بتواند بر روی داده های مطلوب در مواقع مطلوب تأکید نماید.

۷٫ مخلوط مشتری
یک ابزار گزارش دهی خوب بهینه سازی می بایست مشتری را در لحاظ داشته باشد.

این می بایست یک دیده پرنده معمولی از اصول اول داشته باشد ، البته همینطور برای مشتریانی که می‌توانند داده ها را در سطحی عمیق خیس انجام دهند ، آسوده می‌باشند.

این میتواند به معنای گزارش های خلاصه اتوماتیک یا این که دسترسی ۲۴/۷ مشتری به داشبورد باشد.

۸٫ امکان گزارش های برچسب سپید
در حالی که برچسب زدن سپید ضروری وجود ندارد (هیچ مشتری برای اخذ گزارش با یک نشانه گوگل در کناره بالا) حاد نمیشود ، ولی به ماندگاری مارک یاری می نماید و هر آنچه را که مشتری می فرستید ، درخشان متخصص است.

۹٫ دسترسی به منابع پشتیبانی
زمانی که با یک بازدارنده از جاده روبرو می‌شوید ، منابع پشتیبانی کیفیت بالا میتوانند به شما در یافتن یک خط مش بدور یاری نمایند.

این که آیا این اوراق پشتیبانی ظریف ، یک خصوصیت پشتیبانی / میز پشتیبانی یا این که پشتیبانی پاسخگو مشتری در رسانه های اجتماعی میباشد ، یافت کردن امداد شما برای حل مورد اساسی میباشد.

۱۰٫ نسبت هزینه به قیمت
با یک روند مطلوب ، سپرده گذاری بازه زمانی و به کارگیری از منابع پشتیبانی ، دستیابی به حاصل بهتر از یک ابزار گزارش دهی مجانی نسبت به روشی که خزانه را حاد می نماید ، به طور کاملً قابلیت پذیر میباشد.

چندان اهمیت ندارد که چه ، می‌خواهید هزینه ها را منطقی نگه دارید.

پایانی موردی که میخواهید یک اپلیکیشن گزارش دهی میباشد که به جهت مخارج دارای ارتباط سبب شک در توسعه و گسترش پرسنل یا این که مشتری شما می‌گردد.

۱۱٫ قابلیت و امکان خروجی گزارش ها
حتی در صورتی به مشتریان قابلیت دسترسی نامحدود به داشبورد داده خواهد شد ، می‌خواهید گزارش هایی را حتی‌در دسترس خیس فرمایید.

قابلیت و امکان خروجی همگی اطلاعات از روش PDF ، CSV ، XLS یا این که آدرس اینترنتی اصلی میباشد.

۱۲٫ اتوماسیون
با قابلیت ارسال اتوماتیک گزارش به طور مکرر ، میتوانید در وقت و هزینه خویش صرفه جویی کرده و آن منابع را در مکان دیگر تخصیص دهید.

۱۳٫ سهولت به کارگیری
در ابزارهای گزارش دهی میانگین ​​و توسعه یافته ارزشی وجود دارااست که ممکن میباشد برای یادگیری بیشتر ارتفاع بکشد البته تجزیه و آنالیز پیچیده خیس را تسهیل می نماید.

در مجموع ، با این وجود توان سرعت بخشیدن به یوزرها تازه تخت‌گاز بسیار اصلی میباشد ، خواه مشتری یا این که کارمند باشند.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


· فید feed هایی با تبلیغات PPC

· به کارگیری از صفحه ها دروازه  ابزار سئو  یا این که Doorway Page ( همینطور Jump Page، Gateway Page،Mirror Page)
به صفحاتی خطاب می‌گردد که پس از کلیک کردن استفاده کننده بر روی پیوند های آن تعداد بسیار متعددی
از صفحه های دیگر که بیشتر جهت ارتقا بازدید می باشد خطاب می‌شود بصورت خلاصه به یک سری
لندینگ پیج که همگی آن‌ها مخاطب را صرفا به یک مسیر هدایت می نماید. این متد یکی فعالیت هایی می باشد
که در سئوی کلاه سیاه گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد و گوگل نیز به شدت با آن مخالف هست
و تمامی وب سایت هایی که از همین طریق به کار گیری کرده باشند + وبسایت مقصد و هدفی که دارا‌هستند

اسپم شناخته می گردند و از نتیجه ها حذف می‌شوند.

· تمپلیت و صفحه های انبوه دیگری که بوسیله کامپیوتر ساخته می شوند و در آن ها تنوع لغات کلیدی معدود است

· برگه جستجوی تقلبی با تبلیغات PPC که به هیچ درد بازدیدکنندگان شما نمی‌خورد

· وب لاگ تقلبی با تبلیغات کلیکی PPCکه محتوای آن نیز نسخه برداری گردیده میباشند.

· وب سایت های کوچک بازاریابی که تنها جهت کسب درآمد پباده سازی گردیده اند
و هیچ کاربرد دیگری ندارند و تمامی محتوای آن‌ها وابسته به وب سایت های دیگر میباشد،
از جمله عکس های خویش را از دامین دیگری می‌خوانند یا این که لینک و پیوند خرید به تارنما دیگری داده شده‌است

· صفحه های ضعیف که برای آن ها تبلیغات کلیکی گرفته می شود و هیچ محتوای ندارند

· بوستان کردن یک‌سری دامین بر روی 1 وب سایت

بیشتراز 50 برهان برای جریمه گوگل وجود داراست بخاطر همین به طبع
بقیه مقاله‌ها وبسایت سئوکار را هم مطالعه بکنید ولی مهم‌ترین آنان‌را در ابتدا قرار داده ایم

مختص شما: ابزارهای پیداکردن لغات کلیدی



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

3- به کار گیری از Google Analytics  ابزار سئو   برای معرفی وبسایت به گوگل
نحوه دیگری که بسیار معمولی نیز است استعمال از حساب گوگل آنالیتیک برای تثبیت وب سایت در گوگل و تایید نام و نشان شماست. در حالتی که از آمارگیر گوگل آنالیتیکز برای وب سایت خویش به کارگیری می‌کنید و کد مرتبط با آن در تارنما شما جای دارد قادر است با تعیین آیتم Google Analytics و فشار دادن دکمه Verify خیلی سریع نام‌و‌نشان خویش را تایید فرمائید. اما صرفا اگر تثبیت وب سایت در گوگل وبمستر انجام می گردد که حساب آنالیتیکز خویش را نیز با همین نشانی Gmail ساخته باشید.

تایید نام و نشان وب سایت در گوگل سرچ کنسول با به کارگیری از google analytics

اعتنا فرمائید که در شکل حذف کد مرتبط با آمارگیر گوگل از وب سایت شما دسترسی به پنل سرچ کنسول نیز انقطاع شود.

در‌این مرحله شما عمل تثبیت تارنما در گوگل و تایید نام‌و‌نشان را به خیر و خوبی انجام داده اید، مهم‌ترین فرایند پس از این عمل معرفی نقشه وبسایت به گوگل
و رئیس پوشه Robots.txt خواهند بود.

بعداز تثبیت وب سایت در گوگل چه کاری انجام دهیم؟
معرفی وب سایت به گوگل او‌لین گام شما در رئیس آن خواهد بود. از اینجا به آنگاه ابزار گوگل وبمستر تجهیزات بخش اعظمی برای بهبود موقعیت seo و تحلیل بر کارایی آن در مشت شما قرار می دهد. یکی‌از ابزارهای کارآمد در‌این پنل URL Inspection میباشد که به شما اذن می دهد مهم ترین صفحه ها وب سایت را به گوگل معرفی کرده و سرعت ایندکس آن ها را ارتقاء دهید.

با این عمل ربات های گوگل به‌سرعت صفحه ها شما‌را محاسبه و ایندکس خواهند کرد. علاوه برآن می‌توانید با معرفی نقشه وب سایت خویش به گوگل همه صفحه ها اصلی تارنما را به طور یک فولدر XML در مشت گوگل قرار دهید تا بازه زمانی مراجعه به وب سایت شما بداند که دقیقا کدام صفحه های تازه می‌باشند و یا این که نیاز به ارزیابی دوباره دارا هستند.

گوگل سرچ کنسول را میتوان یک باکس ابزار گرانبها برای رئیس وب سایت دانست. شناخت با کل تجهیزات و استعمال درست از آن ها نقش بسیار مهمی در مراقبت تندرست وبسایت و کسب مقام بهتر خواهد داشت. برای یادگیری این ابزار قوی می توانید در کارخانه حضوری فراگیری گوگل سرچ کنسول که به وسیله آکادمی برگزار می گردد کمپانی فرمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار MOZ
یک کدام از توانا‌ترین ابزارهای مدیر seo، MOZ میباشد. برای استعمال اول از این ابزار می توانید به طور مجانی برای دوران سی روز از آن به کار گیری نمائید؛ البته در شکل رغبت یا این که نیاز به دسترسی‌های بیشتر، بایستی ابزار سئو  حساب premium تهیه و تنظیم نمایید. برای به کارگیری از این ابزار، کافی میباشد پلاگین MOZ را بر روی گوگل کروم خویش نصب نمایید. مانند همه ابزارهای آنالیز seo، MOZ از شما می خواهد لغات کلیدی، رقبا و نشانی تارنما خویش را وارد نمائید. این وبسایت به شما گزارشی از فرآیند پیشرفتتان را ارائه می دهد. برای این فعالیت کافی میباشد اکانت Google Analytics خویش را به MOZ وصل نمائید تا داده ها ظریف‌تری از تارنما شما داشته باشد. گزارش اول ماز، بعداز حدود ۳۰ دقیقه برای شما تهیه و تنظیم میگردد. گزارش داده ها در ماز، معمولا هفتگی یا این که هر آبادی روز یک توشه میباشد و شما می توانید در شکل لزوم، گزارش را به طور دستی از ماز تهیه و تنظیم نمائید. ماز ابزار کاملی میباشد و عمل کردن با آن را بایستی ظریف خاطر بگیرید؛ براین اساس بهتر میباشد ویدیوهای آموزشی عمل با ماز را با تمرکز ملاحظه کنید. بخش اعظمی از سئوکاران رشته‌ای، گزارش‌های ماز را کلید پیروزی در seo میدانند.

16- ابزار Pingdom
به عبارتی‌طور که می دانید، سرعت وبسایت از مهم ترین فاکتورهای جذب مشتری و جايگاه دهی به تارنما‌هاست. متخصصان seo می دانند که یوزرها برای بار گذاری شدن وبسایت حوصله نمیکنند. همینطور با فراگیر شدن به کار گیری از تلفن های یار و تبلت‌ها، سرعت بار گذاری وب سایت‌ها بایستی زیاد باشد. اکثری از مواقع انگیزه کندی بارگذاری شدن وب سایت، دامنه‌های نامعتبر میباشد. گهگاه انگیزه این دستور، پباده سازی ضعیف وبسایت میباشد. در هر دو شرایط، ابزار Pingdom رشته‌ای‌ترین ابزار آزمایش سرعت وبسایت میباشد که به شما نقایص سایتتان را گوشزد می‌نماید. گزارش‌های این وب سایت به شما نشان می دهد که چه تعداد مخاطب را از دست داده‌اید یا این که چه تعداد بازدید داشته‌اید. وبسایت Pingdom به UX (تجربه کاربری) اهمیت متعددی میدهد و این مورد در کلیه Insight های این تارنما به چشم میخورد.

17- وبسایت GTmetrix
یک کدام از مهمترین فاکتورهای برد یک وب سایت در جذب مخاطب، اکران داده شدن در ابتدا نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد؛ البته آنچه موجب جذب مشتری می گردد،کیفیت وبسایت مانند سرعت بار گذاری شدن تارنما میباشد. ابزار GTmetrix خاص بررسی سرعت صفحه ها وبسایت میباشد. بایستی در حیث داشته باشید که سرعت وب سایت فقط یک برهان میباشد و شما بایستی از ابزارهای کمکی دیگری نیز برای آنالیز seo وبسایت خویش امداد بگیرید. به کار گیری از این ابزار خرده کاری‌های متعددی دارااست و بهتر میباشد قبل از فعالیت با آن، فراگیری‌های مرتبط با به کار گیری از آن را ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید : seo داخلی (On-Page بهینه سازی) چه می باشد و مشتمل بر چه مواقعی می‌شود ؟

 

شایسته ترین ابزارهای بررسی بهینه سازی وبسایت کدامند

 

18- وب سایت Slerpee
در بهینه سازی داخلی وب سایت آنچه اهمیت متعددی دارااست، تعیین عنا وین، هدینگ‌ها، تگ های متا و.. میباشد. تارنما Slerpee به صورت ویژه به طرز اکران وب سایت در ورقه نتیجه ها کاوش گوگل میپردازد. این وبسایت به شما یاری می‌نماید تا به طور آزمایشی آزمون فرمایید که با تغییر و تحول تیتر کاغذ و توضیحات برگه، در موضع وب سایت شما چه تغییری می‌نماید. اسلرپی به شما پیشنهادهایی برای بهبود کلمه ها کلیدی نیز میدهد. عمل با این ابزار بی آلایش میباشد و شما میتوانید روند نام نویسی و ساخت اکانت کاربری را خیلی زود انجام دهید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

نظارت ظریف موقعیت فنی وبسایت (Site Audit)
محاسبه ظریف و محاسبه کلمه ها ابزار سئو کلیدی و ارائه توصیه های کلمه ها کلیدی بلند (long-tail Keywords) و لغت ها کلیدی کوتاه (short-tail Keywords) در این مورد
ارائه تجهیزات وسیع برای بررسی و نظارت وبسایت ها رقبا در سوی انجام شغل های بهتر و استعمال از تجربه دیگرافراد در زمینه‌ی بهینه سازی
ارائه گزارشات بی نقص و هر روزه در قالب نمودارهای متفاوت یار و همدم با فردی سازی آن‌ها
و بخش اعظمی دیگر از تجهیزات که می‌توانید نخست وبسایت آفریننده ابزار متبوع را مطالعه نموده و آنگاه مبادرت به تنظیم ورژن متبوع کنید.

هم اکنون در‌پی قصد داریم چندین ابزار اثر گذار را که برای seo گزینه به کار گیری قرار می گیرد, سرویس شما معرفی نماییم:

 

1 - ابزار Ahrefs


این ابزار یکی شایسته ترین ها در عالم به حساب آورده می شود و خدمات و سرویس ها زیادی را برای شما در حیث گرفته میباشد. ابن ابزار از نخست به طور مبلغی می باشد و شما میتوانید ورژن 7 روزه آن را که به قیمت 7 دلار هم میباشد تعیین فرمائید و در شکل رضایت از آن, مبادرت به تنظیم ورژن اساسی کنید. اما در ورژن 7 روزه نیز همه قابلیت و امکان ها در چنگ شما قرار داده می‌گردد تا شما بتوانید شایسته ترین تصمیم گیری را در این مورد داشته باشید.

ما در گروه آموزشی الگوها یک یادگرفتن بدون نقص از ابزار Ahrefs در چنگ شما قرار داده ایم تا بنتوانید به محض تهیه و تنظیم یک کدام از ورژن های ابزار Ahrefs آن را راه‌اندازی نموده و برای اینترنت خویش استعمال نمائید.

 

2 - ابزار Monitorbacklinks


خوشبختانه این ابزار اذن به کار گیری 30 روزه و بدون پول را در دست شما قرار می‌دهد و همان طور که از اسمش معین میباشد, برای رصد و مانیتور کردن بک پیوند ها آیتم استعمال قرار می‌گیرد. یک کدام از تخصصی ترین ابزارها دراین مورد به حساب آورده می شود و تجهیزات نیکی مانند رصد کردن و نظارت بک لینک و پیوند های رقبا را می توانید درین ابزار داشته باشید.

فراگیری بدون نقص این ابزار هم در گروه آموزشی الگوها برای شما تهیه و تنظیم شده‌است که می‌توانید هم قالب همین فصل و هم به طور جدا (تهیه و تنظیم ابزار Monitorbacklinks) آن را تهیه و تنظیم فرمائید.

 

3 - ابزار MOZ


یکی از دیگر از شایسته ترین ابزارها در دنیای بهینه سازی به حساب آورده می شود و این ابزار تا یکسری روز (عموما 30 روز) ورژن مجانی را اما با تجهیزات محدود در چنگ شما قرار می‌دهد. کمپانی MOZ دو کلمه و واژه هم به اسم های Domain Authority و Page Authority را داراست که قدرت و واحد سنجش خیر و خوبی برای سنجش seo وبسایت ها به حساب آورده می شود.

شما درحال حاضر میتوانید یادگرفتن مجانی ابزار MOZ را مستقیما از روی سرورهای تارنما الگوها دانلود نموده و با تجهیزات خوب این ابزار آشنا گردید.

 

4 - ابزار Alexa


وبسایت و ابزار Alexa از قدیم گزینه اعتنا بخش اعظمی از صاحبان وب سایت ها و seo امور بوده میباشد و شما می توانستید جايگاه یک وبسایت را هم به طور در میان المللی و جهانی و هم در مرزو بوم مرتبط با سایت نظارت و حتی با دیگر تارنما ها مقایسه کنید. ولی این مقایسه می تواند تقریبی باشد البته قادر است معیار خیر و خوبی برای محاسبه سایت ها هم باشد.

امروزه (سال2020) این وبسایت رویش متعددی نموده است و حتی ابزارهای منحصربه‌فرد هم مانند Ahrefs و MOZ در مشت یوزرها قرار داده میباشد که بیشتر قسمت های این ابزار به طور مبلغی است.

فراگیری مجانی ابزار الکسا هم حال در وبسایت آموزشی الگوها وجود داراست و مستقیما میتوانید آن را دانلود کنید.

 

5 - ابزار SEMrush


این ابزار هم قادر است تحت عنوان جایگزین یک کدام از ابزارهای بالا که در موردشان کلام شد درآینده برای شما گزینه به کارگیری قرار بگیرد. متاسفانه به جهت تحریم ها نمی قدرت از این ابزار به طور مطمئن استفاده کرد و حتی گزارش هایی از مسدود شدن وبسایت های اهل ایران که درین ابزار اضافه گردیده بودند نیز آمده میباشد. به این ترتیب در صورتیکه دوست دارید می‌توانید از تجهیزات مجانی آن استعمال فرمائید و حتی با ابزارهای دیگر هم مقایسه نمائید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()