ابزار DATANYZE (دیتانیز)
نوشته شده توسط : افتخاری


Datanyze یک نرم افزار قابل ابزار سئو   انعطاف‌افزاری تخصصی میباشد که روی زمان‌های آوردن مشتری تمرکز می‌نماید. دیل پاتل گفته که 34 درصد از درآمد شرکتش به‌اسم KISSMetrics، بدست آورده بدین ابزار وابستگی داراست. با این حالا شما هم‌چنین می توانید از دیتانیز به کارگیری فرمایید تا داده ها بیشتری از رقبایتان بدست آورید.

شما با به کارگیری از دیتانیز چه اطلاعاتی مییابید؟ در اینجا مثال‌هایی از خصوصیت‌های جانور آورده شده‌است:

داده ها تماس کمپانی داده گردیده
درآمد و سرمایه تخمینی
تاریخ احداث
طبقه صنعتی
کشوری که دامنه در آن جای دارد
ارائه‌دهندگان تکنولوژی‌ای که یک کمپانی خاص به کار گیری می‌نماید
این داده ها به شما در خصوص درآمد حریف و ترازو مبلغی که روی کمپین‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌نمایند را بدست میدهد. این داده‌ها برای هر نوع صنعی دارای فایده خواهند بود، البته برای ارائه‌دهندگان مزیت داراست. به‌علاوه برای ارزیابی بر رقیبانشان، ارائه‌دهندگان تکنولوژی هم‌چنین می توانند بر دیگر کمپانی‌ها نیز محاسبه نمایند تا مشاهده کنید چه وقتی دیگر از نرم افزار حریف به کار گیری نمیکنند، این به آن ها یاری می‌نماید که مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و پیگیر آنها باشند.

از‌آنجا که دیتانیز یک ابزار بسیار دارای منفعت میباشد، شما میتوانید انتظار داشته باشید که برای سرویس ها حق امتیاز بپردازید. این اپلیکیشن شالوده برای هر ماه 299 دلار هزینه دارااست، که به شما اطلاعاتی راجع به گوشی و داده‌های نمایشی‌شان در مشت قرار میدهد. با این هم اکنون شما قادر است سرویس ها را در ورژن مجانی سه روزه آن آزمون فرمائید تا مشاهده کنید آیا این نرم‌افزار برای نیازهای محاسبه رقابتی شما مطلوب میباشد یا این که نه؟

نکته کلیدی
عواملی می باشند که شما می بایست به‌هنگام اجرای پژوهش ها حریف اجرا فرمایید، مثلا جمیعت مشتری، کلمه ها کلیدی و ناشرانی که روی آنها تمرکز دارا هستند. شاید نیاز باشد که شما از ابزارهای مختلف دیگری نیز برای توده‌آوری اطلاعاتی که نیاز دارید به کارگیری فرمایید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: